ලංකාවේ හදපු ඉංග්‍රීසි ෆිල්ම් එකක් (18+)

conservative

Active member
  • Sep 30, 2010
    493
    96
    28
    ලංකාවේ හදපු ඉංග්‍රීසි ෆිල්ම් එකක් (18+)

    අද මම දෙන්න යන ෆිල්ම් එක ඉතාමත් පරණ එකක්. මේක ඉංග්‍රීසි ෆිල්ම් එකක් වුනාට මේක හදල තියෙන්නේ ලංකාවේ. මේකේ අපේ රටේ නළුවොත් ඉන්නවා. මේකේ නම The Further Adventures Of Teneesee Buck. හැබැයි 18+ :dull: . මරු ෆිල්ම් එක මේක. හැබැයි Rapid Share එකෙන් Download කරගන්න පොඩ්ඩක් වෙලා යයි. සමහර විට දවස් දෙකක් විතර මේක Download කරන්න යයි. මොකද Rapid Share එක අපි තුන් පාරක් විතර Downloadකරාම අපේ speed එක අඩු කරනවා. එතකොට සමහර විට Connection Dropout වුනාම ආයේ මුල ඉඳලා යන්න ඕනේ. කොහොම හරි මේක මම පෙරුම් පුරලා පුරලා බාගත්තේ :dull::dull::dull:. බලන්නකෝ මේක හොඳයි ද කියලා.



    1)
    http://rapidshare.com/files/4182646...Tennessee.Buck_www.club-classic.com.part1.rar

    2)
    http://rapidshare.com/files/4182646...Tennessee.Buck_www.club-classic.com.part2.rar

    3)
    http://rapidshare.com/files/4182646...Tennessee.Buck_www.club-classic.com.part3.rar

    4)
    http://rapidshare.com/files/4182646...Tennessee.Buck_www.club-classic.com.part4.rar

    5)
    http://rapidshare.com/files/4182646...Tennessee.Buck_www.club-classic.com.part5.rar

    6)
    http://rapidshare.com/files/4182646...Tennessee.Buck_www.club-classic.com.part6.rar

    7)
    http://rapidshare.com/files/4182646...Tennessee.Buck_www.club-classic.com.part7.rar
     
    • Like
    Reactions: ruwantheekshana