Loku aduvakata thiyenne-----Economy development eka sadaha Nispadakaya progress karana method ekak idiripath nokirimai.-------Pagava , allasa, Law,election, election method,election date, Meva gana talk kala yuthuva thibunath, Podhu Samajayata gihin balanna. Minisunge pradana prasnaya ova nove. Kusaginna niva ganna, money tikak soya ganimai. Sinhala, Muslim ,Tamil, Podhu Janayage pradana podhu prasnaya eyai.
රටේ හරියට නීතියක්, විනයක්, ජාතික ප්රතිපත්තියක් තියෙනවනම් ආර්ථිකය ගොඩදානවා කියන එක සුලු දෙයක්



mona jokes da bn mewa loool
මේවා ජොක්ස් නම් ඉතින් උඹලා හැමදාම වල් පරයින්ට මාරුවෙන් මාරුවට ජන්දෙ දිදී රට වලපල්ලට යවපං. අඩුම තරමේ උඹ මේ වීඩියේ එක සම්පූරනයෙන් බැලුවද?

mewa dan nikan joke vithrai eke ta vath rata hadanda one na bale ganda pora kanwa eka eka lakunu dagena 

Ko bn Gota ?මේකියන දේ කරන්න කරන්න පුලුවන් නම්?
මෙය සුර පුරයක් වෙනු නොඅනුමානයි.....
බම්ප්මේක Bump කරන්න ඕන හැමදාම 2020 වෙනකල්ම. ඒක අපි හැමොගෙම වගකීමක්. මෙතුමා ජනාධිපති නොවුනත් අඩුම තරමේ මෙතුමගේ වැඩපිලිවෙලවත් ජනතාව දැනගනියිනේ