ලංකා ඊ නිවුස් කතෘවරයා අත්තඩන්ගුවට

Plain Truth.

Member
Sep 1, 2010
55
15
0
මරු වැඩේ ඕකට.... කොහොමත් ඊනිවුස් කියන්නෙ පයිය හන්ගගෙන ඇට දෙකෙන් කෙලින එවුන් නේ...
 
Sep 1, 2009
2,359
215
0
  1. ගහන්නේ මඩනම් ඇයි පස්සෙන් ගිහිං ගහන්නේ
  2. කියන්නේ බොරුනම් මොකට බය වෙනවද ?
  3. ඔන්‍න‍ ඇත්ත කියනවනම් බය වෙන්න ඕන
  4. මොකටද මාධ්‍ය ආයතන ගිනි තියන්නේ ?
  5. කියන්නේ බොරුද ඇත්තද කියන එක තීරණය කරන්න ඕන නිවුස් බලන ජනතාව
  6. එහෙම නැතුව ශ්‍රී ලංකාවේ පොලිසිය නෙවෙයි නේද ?

1)කවුද බං පස්සෙන් ගිහිල්ල ගහල තියෙන්නෙ:eek:...දැන් පොලීසියටවත් අත් අඩංගුවට ගැනීමක් කරන්නත් බැරිද?:rolleyes:
2)කවුද දැන් බය වෙලා තියෙන්නෙ :shocked::rofl:?
3)එතකොට බොරු කියද්දි බය වෙන්නම බෑ:rolleyes:...හා:P
4)ඒක තම්යි..ඇයි ගිනි තිබ්බේ...කවුද ගිනිතිබ්බේ...ඔයා දන්නවනන් හරියටම සිරසට කෝල් එකක් දෙන්න හෙන ගානකුත් එක්ක 7 නිව්ස් වල ඔයාගෙ වොයිස් කට් එකක් දැම්මෑකි..:lol:
5)ජනාතවට තීරනය ගන්න තිබ්බනන් අපිට කතෲතුමාව බලන්න ඉස්පිරිතාලෙ යන්නත් වෙනව:yes:
6)ඔවු ඉතින්,එහෙම පොලීසිය හැම එකකටම තීරන ගත්තනන් මෙලහට සිරස,ටී.එන්.එල්,ඉරුදින,ලංකා ඔය මුකුත් නෑ...:rolleyes:
තව එකක්..කවුද බං අයිටීඑන් බලන්නෙ...උබල ඒව බල බල උන් ඒව කරානන් මුන් ඒව කරාම මොකද කියල ඇදගෙන නානව:lol::lol:
 

papa 123

Member
Mar 23, 2011
95
2
0
ŦĦĔ ƦȆƉǾӾ;9748793 said:
1)කවුද බං පස්සෙන් ගිහිල්ල ගහල තියෙන්නෙ:eek:...දැන් පොලීසියටවත් අත් අඩංගුවට ගැනීමක් කරන්නත් බැරිද?:rolleyes:
2)කවුද දැන් බය වෙලා තියෙන්නෙ :shocked::rofl:?
3)එතකොට බොරු කියද්දි බය වෙන්නම බෑ:rolleyes:...හා:P
4)ඒක තම්යි..ඇයි ගිනි තිබ්බේ...කවුද ගිනිතිබ්බේ...ඔයා දන්නවනන් හරියටම සිරසට කෝල් එකක් දෙන්න හෙන ගානකුත් එක්ක 7 නිව්ස් වල ඔයාගෙ වොයිස් කට් එකක් දැම්මෑකි..:lol:
5)ජනාතවට තීරනය ගන්න තිබ්බනන් අපිට කතෲතුමාව බලන්න ඉස්පිරිතාලෙ යන්නත් වෙනව:yes:
6)ඔවු ඉතින්,එහෙම පොලීසිය හැම එකකටම තීරන ගත්තනන් මෙලහට සිරස,ටී.එන්.එල්,ඉරුදින,ලංකා ඔය මුකුත් නෑ...:rolleyes:
තව එකක්..කවුද බං අයිටීඑන් බලන්නෙ...උබල ඒව බල බල උන් ඒව කරානන් මුන් ඒව කරාම මොකද කියල ඇදගෙන නානව:lol::lol:

Sirasa ta gini tibba
Upali Thenakonta tharjanaya karala ahuwe nathi nisa minihage kakul athapa kadenna gahala raten yana thanata salassuwa.
Lasantha wicramathunga maruwa.
thawa media wala ki denekta gahuwada tharjanaya kalada.
upul joshep lakawen giyeth marana tharjana nisa.
thawa thiyenawa.:yes::yes:
samahru nam Divaina paper eka wage MR ta nami nami kade yanawa athi.a ayta nam awlak nathuwa athi
Aththata kawda ITN balanne ? samahara kattiya nahe kiya kiya horen balanawada danne nahe.baluwath nathath anduwata kade yana set eka thama innawa. :lol::lol:
 

cj4ever

Well-known member
  • Sep 9, 2007
    11,799
    272
    83

    මොකො බන් උඔ නමකින් ත්රෙඩ් එක දාලා තව නමකින් පෝස්ට් දාන්නේ:eek:
    ගූ නිව්ස් එකට මෙහෙමත් දීමක්:eek:
     

    NEWS1

    Member
    Mar 16, 2011
    712
    59
    0
    ŦĦĔ ƦȆƉǾӾ;9748793 said:
    1)කවුද බං පස්සෙන් ගිහිල්ල ගහල තියෙන්නෙ:eek:...දැන් පොලීසියටවත් අත් අඩංගුවට ගැනීමක් කරන්නත් බැරිද?:rolleyes:
    2)කවුද දැන් බය වෙලා තියෙන්නෙ :shocked::rofl:?
    3)එතකොට බොරු කියද්දි බය වෙන්නම බෑ:rolleyes:...හා:P
    4)ඒක තම්යි..ඇයි ගිනි තිබ්බේ...කවුද ගිනිතිබ්බේ...ඔයා දන්නවනන් හරියටම සිරසට කෝල් එකක් දෙන්න හෙන ගානකුත් එක්ක 7 නිව්ස් වල ඔයාගෙ වොයිස් කට් එකක් දැම්මෑකි..:lol:
    5)ජනාතවට තීරනය ගන්න තිබ්බනන් අපිට කතෲතුමාව බලන්න ඉස්පිරිතාලෙ යන්නත් වෙනව:yes:
    6)ඔවු ඉතින්,එහෙම පොලීසිය හැම එකකටම තීරන ගත්තනන් මෙලහට සිරස,ටී.එන්.එල්,ඉරුදින,ලංකා ඔය මුකුත් නෑ...:rolleyes:
    තව එකක්..කවුද බං අයිටීඑන් බලන්නෙ...උබල ඒව බල බල උන් ඒව කරානන් මුන් ඒව කරාම මොකද කියල ඇදගෙන නානව:lol::lol:
    :lol:

    Lanka E News office set on fire


    enewsfire02.jpg


    enewsfire03.jpg


    enewsfire04.jpg


    enewsfire06.jpg


    enewsfire09.jpg


    sin-images-photos-Daily-2011-January-31-enewsfire10-610x691.jpg


    සිරස ,සියත එහෙම තියෙනවා ඕනනම් දෙන්නම් බලන්න
    කොයෝ රටේද මෙහෙම විනාශ කරන්නේ
     

    dakshina11

    Active member
  • Apr 2, 2009
    191
    29
    28
    colombo, sri lanka
    ŦĦĔ ƦȆƉǾӾ;9748364 said:
    ඔලුවක් මොලයක් නැති සමාජයක් තියනව කියල හිතන් ඉන්නේ ඔය ඊ නිව්ස් කාරයනෙ බන්..ඌ කියන කෙප්ප දැක්කාම හිතෙනව දැන් ලංකාවෙ ඉන්ටනෙට් නිව්ස් බලන්නෙ බත් කන හරක්ද කියල....පොඩ්ඩක් මඩ ගහන එකත් කලාවකට කරපන්කො...කොහේද මූ කියන බොරු වලට දිව හපන් මැරෙන්න හිතෙනව..:lol::lol:
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes: haha sira machan
     

    cj4ever

    Well-known member
  • Sep 9, 2007
    11,799
    272
    83
    hama ekama ban karanawa :yes:

    rajavahiniyen news balaan na puluwan :lol:

    ඩූඩ් අක්කි ගු නිව්ස් එකෙන් ඩිවොස් කලා නේද
    ආපහු දෙන්න පටන් ගත්තාද :eek:
     

    papa 123

    Member
    Mar 23, 2011
    95
    2
    0
    මොකො බන් උඔ නමකින් ත්රෙඩ් එක දාලා තව නමකින් පෝස්ට් දාන්නේ:eek:
    ගූ නිව්ස් එකට මෙහෙමත් දීමක්:eek:

    apo oya wage mama denne nahe kisima gu news ehekta.
    samaharu nam ithin country eka MR ta kanna dila gonnu wage bath kanawa. :lol::lol:
    ID eka gana worry wenna epa. ewa genuine.;)
     

    Plain Truth.

    Member
    Sep 1, 2010
    55
    15
    0
    enews kaarayata puchchapu computer venuvata aluth eva dunna neda mongal mahaththayayi sathose hitapu bahiravayay denna ...:lol::lol:
    aaye ithin kaaleyak kade yavi... mokada kalaguna salakannath epaya. :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    Plain Truth.

    Member
    Sep 1, 2010
    55
    15
    0
    E news karayama pucha gathada ewa?:lol::lol:





    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    u karana vedavala hetiyata rajaya apahasuthaavata pathkaranna a vage keri vedak unath uta karanna beri nehe , mokada lejjavak sadacharayak hediyaavak thiyena ekekye, mathakanee ekaparak sirasa unma ginithiyagaththe insurance eka ganna, ay sathose bakka gihilla hulijja karala ginna nivve,

    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     
    Last edited:

    papa 123

    Member
    Mar 23, 2011
    95
    2
    0
    Dan lanakwe Goverment Inteligence Unit wala inne babala wenna athi.Ltte eka gana spy karapu ayata Lanka E news,Sirasa ginithiyapu aya hoya ganna barilu :lol::lol::lol: