ලක්ෂ 10න් කරන්න පුළුවන් බිස්නස්

rrkolla

Well-known member
  • Mar 24, 2012
    4,415
    204
    63
    kattiya kiyla thiyna ewa ubata practical na,oka fix dapan,dala hemita hithapan,uba wadath daksha deta mudal yodopan
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Laksha 10 ,Sampath bank or seylan bank vala , ITHURUM SAHATHIKA vala deposit karanna. three months or six months or one year or-----. start ekedima TOTAL POLIYA denava ITHURUM SAHATHIKA vala deposit karuvahama. Ema poliyen Total interest eken business kala haka. Capital money eka ,spend venne naha. Total poliya pamanai invest karanne. ITHURUM SAHATHIKA vala vasiya ekai.
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Yes 10000 ta kittuva enava poliya Masekata. Api hithamu one year valata ITHURUM SAHATHIKA vala deposit kala kiyala. ITHURUM SAHATHIKA vala deposit karanakotama, total poliya = 10000 x 12 =120000 Hambu venava deposit karana kotama. Ema 120000 Rs spend karala projects patan ganna puluwan. End of the one year Laksha 10 ,bank eken gannath puluwan.
     

    SaJitH.j.a

    Active member
  • May 23, 2014
    277
    69
    28
    agency එකක් දැම්මොත් මොකද' biscuit,yogurt etc (බිත්තරත් හොදයි) :D
     

    Hinna

    Well-known member
  • May 4, 2018
    1,946
    1,036
    113
    Homagama
    පෝරිසාදයා;23447636 said:
    මේ කාලෙට සුදුසු ව්‍යාපාර---
    කෑම/කොත්තු කඩ / රෙස්ටුරන්ට්
    බයිට් කරත්ත
    ඇදුම්/ බෑග්/ ෆැන්සි අයිටම්
    මංගල සේවා-මුල් ඇදුම්,පෝරු,සෙටි රෙන්ට් කරන එක
    බයික්/ වාහන සර්විස් පොඩියට
    හ්වුස් ප්ලෑන්/ ඩ්‍රාෆ්ට්මන්/ වාස්තු සේවා
    වෙබ් සයිට්/ seo /social media සේවා
    වාහනෙකින්නම් -tourism/ uber / cab service

    මේ ඕනෙම බිස්නස් එකක් facebook එකෙන් විතරක් මාකටිං කරල දුවන්න පුලුවන්..

    මේක ගැන පොඩ්ඩක් කියපන්කො මචං
    මං මේ සල්ලි හෙව්වෙත් adsense වලින් මචං මගෙ සයිට් එකකින් මාසෙට. දැන් මට ඒ සල්ලි යොදවල බිස්නස් එකක් කරන්න ඕන මොකද සයිට් එක වැටුනා දැන් ඉන්කම් නෑ :(
     

    Hinna

    Well-known member
  • May 4, 2018
    1,946
    1,036
    113
    Homagama
    10n 15 karanna deyak ne bn.oya tika waste wena eka tamai wenne.wagawal karanna gihin ubata kelawei.uba wagawal gena kisi deyak danne nattan.anika owa ganna aya set karagannath epaye

    Hodama de tamai puluwannan annex or building ekak gahapan.beri nan idamak hari aran tiyapan ekata perch 6k unath kamak ne.building eka hadala rent eka dunnanan hodata inna puluwan.ita passe e money wena ekakata invest karapan

    ඒක නම් හොඳයි තමයි නේද බං ඒත් ඉතින් ලක්ෂ 10කින් ඉඩමකුත් අරන් ගෙයක් හදන ඒකනේ අමාරු :(

    [FONT=&quot]මම නම් කියන්නේ අඩුවට තියෙන බයික් එහෙම ඇරගෙන ටිකක් වැඩියෙන් විකුණපන්. 20000/= 40000/= විතර ලාබයක් ගන්න පුළුවන්. පස්සේ රෝද 4 ඇරගෙන විකුණන ගාණට දියුණු කරගන්න බලන්න. ඒ වෙනකොට උබ ගාවා ලක්ෂ 30ක් විතර කැරකෙයි. ඒකෙන් ගේමක් ගහන්න පුළුවන්...[/FONT]

    මේක කරන්න නම් වාහන ගැන හොඳ දැනුමක් තියෙන්න ඕන නේද බං? මට නම් සිරාවට වාහන ගැන දැනුමක් තියා තාම වාහනයක් පදින්න්වත් දන්නේ නෑ :baffled:

    agency එකක් දැම්මොත් මොකද' biscuit,yogurt etc (බිත්තරත් හොදයි) :D

    ඒ කිව්වේ බං? පොඩ්ඩක් විස්තර කරපංකෝ
     

    පෝරිසාදයා

    Well-known member
  • Oct 24, 2011
    7,205
    9,812
    113
    මේක ගැන පොඩ්ඩක් කියපන්කො මචං
    මං මේ සල්ලි හෙව්වෙත් adsense වලින් මචං මගෙ සයිට් එකකින් මාසෙට. දැන් මට ඒ සල්ලි යොදවල බිස්නස් එකක් කරන්න ඕන මොකද සයිට් එක වැටුනා දැන් ඉන්කම් නෑ :(

    https://www.google.lk/search?q=social+media+marketing+sri+lanka
     

    rhn123

    Well-known member
  • Jul 20, 2012
    759
    37
    48
    Treassury bills kohomad? FD dala aye salli ganiddi wage tax wadinneth na neda? Treassury bill study katala tiyena kaweuth innawada? Innawanam help ekak denna please
     
    Last edited:

    CoolMan88

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    6,783
    2,802
    113
    මේක ගැන පොඩ්ඩක් කියපන්කො මචං
    මං මේ සල්ලි හෙව්වෙත් adsense වලින් මචං මගෙ සයිට් එකකින් මාසෙට. දැන් මට ඒ සල්ලි යොදවල බිස්නස් එකක් කරන්න ඕන මොකද සයිට් එක වැටුනා දැන් ඉන්කම් නෑ :(

    adsense walin hewwanam oya salli invest karala honda site ekak hadapanko. ai thibuna site ekata kela une?
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Treassury bills kohomad? FD dala aye salli ganiddi wage tax wadinneth na neda? Treassury bill study katala tiyena kaweuth innawada? Innawanam help ekak denna please

    Yes,Treasury Bill Valath, Mulinma poliya gevanava , Ithurum Sahathika vala vage.
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: rhn123

    Investor

    Active member
  • Aug 8, 2017
    142
    54
    28
    වැලි ව්‍යාපාරයක් සඳහා ආයෝජනයක්...

    දිගු කාලීන ඉදිකිරීම් ව්‍යාපෘතියකට වැලි සපයන ආයතනයකට වැලි සැපයුම වැඩි කිරීම සඳහා ආයෝජකයන් අවශ්‍යව ඇත. කෙටි කාලීනව හෝ දිගු කාලීනව ආයෝජනය කල හැක. නීත්‍යානුකූල ගිවිසුමකට යටත්ව ඉතා ඉහල ලාභ ප්‍රතිශතයක් ගෙවනු ලැබේ. වැඩි විස්තර සඳහා විමසන්න. [email protected]


    source : https://www.facebook.com/groups/1647832491930845
     

    Hinna

    Well-known member
  • May 4, 2018
    1,946
    1,036
    113
    Homagama
    adsense walin hewwanam oya salli invest karala honda site ekak hadapanko. ai thibuna site ekata kela une?

    competitor negative seo karada danne na
    pbn link wagayakin rank wela thibune ewa expire unata passe watuna. dan aye kochchara pbn links gahuwath uda enne na bn thama 1st and 2nd page wala thiyenawa eth traffic godak adui.

    aluth site ekakata wiyadam karannath bayai eka nisa rank une naththan sallith na anthimata wena income ekakuth na...
     

    aladin89

    Well-known member
  • Dec 29, 2017
    1,430
    256
    83
    competitor negative seo karada danne na
    pbn link wagayakin rank wela thibune ewa expire unata passe watuna. dan aye kochchara pbn links gahuwath uda enne na bn thama 1st and 2nd page wala thiyenawa eth traffic godak adui.

    aluth site ekakata wiyadam karannath bayai eka nisa rank une naththan sallith na anthimata wena income ekakuth na...

    umba hoyapu ganen 20% wage tawa wiyadam karala oka goda daaganna beri weida?
    umbata me site eka godadaaganna keeyak witara wiyadam unada?
     

    KingCM

    Well-known member
  • Jul 23, 2013
    6,920
    948
    113
    www.biogen.lk
    competitor negative seo karada danne na
    pbn link wagayakin rank wela thibune ewa expire unata passe watuna. dan aye kochchara pbn links gahuwath uda enne na bn thama 1st and 2nd page wala thiyenawa eth traffic godak adui.

    aluth site ekakata wiyadam karannath bayai eka nisa rank une naththan sallith na anthimata wena income ekakuth na...

    aduyi kiwwe kiyak wagerda daily ?​