ලක්ෂ 20කින් මොනාද පටන් ගන්න පුළුවන්..

ManOfSteel

Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,940
    3,028
    113
    Invalid
    ඔයාට IT degree එකක් තියනම් Programming පුළුවන් නම් Freelancer ප්‍රොජෙක්ට්ස් අරන් කරන්න පුළුවන්නේ ඊටපස්සේ Experience වලට කරපු ප්‍රොජෙක්ට්ස් දාලා CV එකක් පුළුවන් තරම් කම්පැනි වල වෙකන්සි වලට (Career pages,Topjobs,Jobstreet etc. වලින් බලලා )යවන්න අනිවා වැඩේ හරියනවා. ලක්ෂ 20න් ඕන නම් ලක්ෂ 3 විතර වියදම් කරලා MSc එකකුත් කරගන්න එතකොට මාසෙකට ලක්ශේ පන්නන්න පුළුවන් ඉතුරු 17න් ගෙයක් හදන්න වැඩ පටන් ගනින්.

    true makatama hodama wade job hoyana 1 atharinna epa :yes:
    mokakda tiyana degree 1??
    hodatama danna programming languages monawada??