ලක්ෂ 6 ක් ලයික් සමග ගොසිප් ලංකා හැක්වෙයි

lovesl

Member
Dec 8, 2014
235
20
0
ලක්ෂ 6 ක් ලයික් සමග ගොසිප් ලංකා හැක්වෙයි

ලක්ෂ 6 ක් ලයික් සමග ගොසිප් ලංකා ෆේස් බුක් පිටුව හැක්වෙයි

ඔන්න ඔකායි ලංකාවේ උන්ගේ හැටී .

මන් yt chanala 4ක් හැදුව .හතරමටම ඔය දේ කලා .

දැන් usa උන් target කරලා 2ක් හදලා තියෙන්නේ .කිසිම අවුලක් නැ .1500+ sub

අපේ උන් බලන් ඉන්නේ කාට හරි අරින්ටම තාම .
 

Red_frame

Member
Sep 11, 2015
8,026
527
0
ඔව් ඉතින් කාටහරි අරින්නේ නැතුව ලමයි හදන්න විදිහක් නෑනේ මිනිහෝ..
 

Troop

Well-known member
  • May 22, 2014
    5,790
    2,728
    113
    hack wenne ungema waradi hindane miniho. nathuwa facebook, youtube hack karanna ba.
    ubage gon kama nisa thamai channel 4kma hack wela thiyenne.
     

    lovesl

    Member
    Dec 8, 2014
    235
    20
    0
    hack wenne ungema waradi hindane miniho. nathuwa facebook, youtube hack karanna ba.
    ubage gon kama nisa thamai channel 4kma hack wela thiyenne.

    hack kiyala dala thiyeen nikan ban,
    report karala thiyenne ban.oya.

    usa walata karana chanala ekata mokuth aulak ne ban.
    hodata thiyenne.;)
     

    Troop

    Well-known member
  • May 22, 2014
    5,790
    2,728
    113
    hack kiyala dala thiyeen nikan ban,
    report karala thiyenne ban.oya.

    usa walata karana chanala ekata mokuth aulak ne ban.
    hodata thiyenne.;)

    ehema kiyanna epai bn. channel 4kma hack wuna kiyuwama mn hithuwe ubage boruwak wenne athi kiyala :lol:
    ow lankawe ewun ekka owa karanna ba. irisiya karawo wadi.
    report karath ithin ban wenne community guidelines violate karala thibunoth witharaine. lakawe godak youtube channel wala ewun karanne ussapu content dana ekane.

    mehe mokak karath ithin sadda nathuwa karana tharamata hodai :)
     

    Janith1994

    Member
    Jul 31, 2016
    2,280
    181
    0
    hack wenne ungema waradi hindane miniho. nathuwa facebook, youtube hack karanna ba.
    ubage gon kama nisa thamai channel 4kma hack wela thiyenne.

    Eka Eka ewana link hema ekakma click karanna giyama ohoma wenawa. Godak welawata kellek widiyata mona hari email karanna ethi
    :lol:
     

    lovesl

    Member
    Dec 8, 2014
    235
    20
    0
    ehema report awata ban karanne naha ne uba monada damme

    we've detected unusual activity on the account.
    oka thama awe hama ekekma ban.
    1st channala eka sub 1750+ $200+ masaketa awa.
    2nd - sub 750+ $ 100+ masaketa.

    dawas 2ka 3nakata parak yt trending walata aniwa video 1k awa.:no::no::no:

    dan usa un traget karala karanne .mokuth aulak ne. $200+ enawa.
    me masa 2katama 175+ thibuna.add nathi unath.