ලගදී ආපු ආසාව රොලෙක්ස් ඩේ ඩේට්

King kekille

Well-known member
  • Jun 27, 2016
    2,927
    2,477
    113
    Austria
    Oya ganata oka aran vezel ekaka yanna? Montero ekaka yanna? 😂😂

    Ewa madi ethakota aduma ara emios kiwwa wage rolls Royce ekak wath thiyenna ona.
    ඒක මාර වැඩක් නේ...watch එකට ගැලපෙන්න වාහනයක් ඕනේද? Watch එක ආසවට අරං වෙසල් එකක හරි chr එකක වගේ යන්න පුලුවන්නේ...
     
    • Like
    Reactions: shenat

    meknick29

    Well-known member
  • Feb 5, 2012
    2,698
    900
    113
    Obala concept eka waradi machan .. car ekak onada ban watch ekak danna 😳😳 .. eka ekage asawak ban samahara eun salli ekathu karala bike car gannawa samahara eun wena wena ewa gannawa .. eka ekage asawak thama ban .. mata hodatama amaruwak haduna Montblanc eke Montagrapha eke iddi panak gatha AED 1850 kata lankawe salli walin dan 97125 wage oka thamai machan eka ekata wena wena pissu 😭😭🤣 habai pen eka wikka pandemic ekedi salli nathiwa 😂😂
     
    • Like
    Reactions: hodakolla

    SHEHAN_GIWANTHA

    Well-known member
  • Dec 24, 2013
    11,984
    11,719
    113
    Oya gold diamond wage watches walata wiyadam karana rka thanikarama boru wadak.
    Watch ekaka watinakama tiyenne craftsmanship eke saha pawichchi karana movement eke.
    E athin baluwama OMEGA thama pattama brand eka
     
    • Like
    Reactions: hodakolla

    vckeranda

    Well-known member
  • Nov 12, 2013
    1,388
    1,007
    113
    Oya gold diamond wage watches walata wiyadam karana rka thanikarama boru wadak.
    Watch ekaka watinakama tiyenne craftsmanship eke saha pawichchi karana movement eke.
    E athin baluwama OMEGA thama pattama brand eka
    habai mcn rolex ekka aran 1 year wage use karala , second hand denna puluwan gatha gana double karala.
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    ලගදී ආපු ආසාව රොලෙක්ස් ඩේ ඩේට්.. euro 25000 ඉදල තියනව..
    (රු ලක්ෂ 57). ඉතින් මේ වගේ අත් ඔරලෝසවක් දාන්න මොන වගේ ලයිෆ් එකක් ඕනෙද? ඒ ගානට watch එකක් දාල වෙසල් එකක වගේ ගියාම කොහොමද?😂 අඩුම මොන්ටේරෝ එකක්වත් ඕනේ වෙයිනේ...අඩේ මහින්ද මහත්තය ලගත් තියේ බන්..ආසාවේ බෑ.View attachment 111708
    Montero eka madi ban oka danna... Range Rover ekak wath ona...
     

    VB91

    Junior member
  • Dec 18, 2015
    63
    24
    18
    onama rolex model ekak onama brand ekaka watch thiyanawa replica newe super clone.. ona aya kauru hari innawanam kiyanna..
     

    Attachments

    • photo6132082322586053688.jpg
      photo6132082322586053688.jpg
      99.1 KB · Views: 116
    • photo6132082322586053659.jpg
      photo6132082322586053659.jpg
      99.5 KB · Views: 114
    • photo6316729516466219682.jpg
      photo6316729516466219682.jpg
      100 KB · Views: 102
    • photo6316729516466219720.jpg
      photo6316729516466219720.jpg
      99 KB · Views: 112
    • photo6217699862816860954.jpg
      photo6217699862816860954.jpg
      98.9 KB · Views: 108
    • photo6230984115059010210.jpg
      photo6230984115059010210.jpg
      98.7 KB · Views: 112

    mayadmax

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,306
    4,661
    113
    maha loku dewal oni na. mehe aya oka gannet na. mokada loke limited edition kiala deyak tianwa. mehe aya godak target karanne eka. usually kotiyakata wadi. watch sale eka anuwa eka country ekakata limited edition watches 1k 2k or 4k vitara release wenawa. dantat tava aurudu 10kata vitara list eke innawa owa ganna. mokada kotiyak deela gattat re-sale karanna puluwan koti 1.5-2kata vitara depending on ur status. Lankawe 60% muslims la tama mewa ganne ituru 40% sinhala. Dawasata 1mil, 2mil sales 2k,3k wage tianwa (cant tell shop name). apita salli nathi unata tiyana tika denata nathi wenna tianawa
     

    FakeEka

    Active member
  • Dec 29, 2017
    109
    72
    28
    I can afford an expensive watch... But I always wore a casio f91w digital watch 2000rs coz its very practical
    Now coz of gf pressure i wear the same casio model with a silver color metal strap lol
    I could also go for a 5mn vehicle but i opted for a kwid am I an idiot? Maybe but i am happy
    Maybe you are an cheapskate :D
     

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,894
    1
    15,236
    113
    ඔකේ වෙලාවට අමතරව වෙන මොනවද පේන්නේ?
    Okath nikan Genu rattaran badu danawa wage wedding wala. Pirimi danneth na piriminta gaanakwath na rattaran badu imitation da nedda kiyala genu genuma compare kara kara sathutu wenawa. Rolex gena nodanna watches gena unandu nathi minissu anith ekaa watch ekak dagenada kiyalawath note na. Eth thaman sathutu wenawa anith unta note athi kiyala hithagena.

    Nettam enith unta note karanna one watch eka menna mehema pennala. :D

    gucci mane dancing GIF
     
    • Haha
    Reactions: Heshan Daminda

    King kekille

    Well-known member
  • Jun 27, 2016
    2,927
    2,477
    113
    Austria
    I will never buy one. Are you sure Mahinda is wearing a rolex watch ?
    103825E7-984A-474C-91A0-3C90ED929E36.jpeg

    එකක් විතරයි ආ....කලෙක්ශන් එකක්ම ඇති ලග.
    Duminda-Silva_850x460_acf_cropped.jpg
    කලුුකැත සිිංහලුන්ට නම් එච්චර ලුක් එකක් නැ..
     
    Last edited:

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    Lankawe nam danne naha machoo man hithanne lankawe order kalath sahenna kalayak yai enna .. mata mehedi hambuna lankawe Rolex supply karana dennwa kalaniye inne nama nam mathaka naha.. pora kiuwa widihata masa ganan waiting innwalu .. watch ekak gannawanan hoda deals thiyenne German Dubai Airport thama..
    මාස ගනන් වේටින්? සිංග වල නැද්ද???