Oya ganata oka aran vezel ekaka yanna? Montero ekaka yanna? 

Ewa madi ethakota aduma ara emios kiwwa wage rolls Royce ekak wath thiyenna ona.
Ewa madi ethakota aduma ara emios kiwwa wage rolls Royce ekak wath thiyenna ona.
ඒක මාර වැඩක් නේ...watch එකට ගැලපෙන්න වාහනයක් ඕනේද? Watch එක ආසවට අරං වෙසල් එකක හරි chr එකක වගේ යන්න පුලුවන්නේ...Oya ganata oka aran vezel ekaka yanna? Montero ekaka yanna?
Ewa madi ethakota aduma ara emios kiwwa wage rolls Royce ekak wath thiyenna ona.
because he obiviously bought ordinary looking watch for hefty price for bragging rights,i would rather by fancy gshock watch and they are not expensive as thisWhy would someone who has 5.5mn to spend on a frigging watch care what others think of him
habai mcn rolex ekka aran 1 year wage use karala , second hand denna puluwan gatha gana double karala.Oya gold diamond wage watches walata wiyadam karana rka thanikarama boru wadak.
Watch ekaka watinakama tiyenne craftsmanship eke saha pawichchi karana movement eke.
E athin baluwama OMEGA thama pattama brand eka
Montero eka madi ban oka danna... Range Rover ekak wath ona...ලගදී ආපු ආසාව රොලෙක්ස් ඩේ ඩේට්.. euro 25000 ඉදල තියනව..
(රු ලක්ෂ 57). ඉතින් මේ වගේ අත් ඔරලෝසවක් දාන්න මොන වගේ ලයිෆ් එකක් ඕනෙද? ඒ ගානට watch එකක් දාල වෙසල් එකක වගේ ගියාම කොහොමද?අඩුම මොන්ටේරෝ එකක්වත් ඕනේ වෙයිනේ...අඩේ මහින්ද මහත්තය ලගත් තියේ බන්..ආසාවේ බෑ.View attachment 111708
Ethakota umba kiyanne 2nd hand rolex watch ekakin umba Rolex company ekatath wada labayak hoyanawa kiyalada?habai mcn rolex ekka aran 1 year wage use karala , second hand denna puluwan gatha gana double karala.
Maybe you are an cheapskateI can afford an expensive watch... But I always wore a casio f91w digital watch 2000rs coz its very practical
Now coz of gf pressure i wear the same casio model with a silver color metal strap lol
I could also go for a 5mn vehicle but i opted for a kwid am I an idiot? Maybe but i am happy

Okath nikan Genu rattaran badu danawa wage wedding wala. Pirimi danneth na piriminta gaanakwath na rattaran badu imitation da nedda kiyala genu genuma compare kara kara sathutu wenawa. Rolex gena nodanna watches gena unandu nathi minissu anith ekaa watch ekak dagenada kiyalawath note na. Eth thaman sathutu wenawa anith unta note athi kiyala hithagena.ඔකේ වෙලාවට අමතරව වෙන මොනවද පේන්නේ?

I will never buy one. Are you sure Mahinda is wearing a rolex watch ?
මාස ගනන් වේටින්? සිංග වල නැද්ද???Lankawe nam danne naha machoo man hithanne lankawe order kalath sahenna kalayak yai enna .. mata mehedi hambuna lankawe Rolex supply karana dennwa kalaniye inne nama nam mathaka naha.. pora kiuwa widihata masa ganan waiting innwalu .. watch ekak gannawanan hoda deals thiyenne German Dubai Airport thama..