ලව් කරන කොල්ලන්ගේ ප්‍රශ්න

baddhiya99

Junior member
  • Sep 26, 2011
    75
    32
    18
    Colombo
    ලව් කරන කොල්ලන්ගේ ප්‍රශ්න

    මචන්ලා බොක්කෙන්ම අහන්නෙ
    කෙල්ලෙක් එක්ක යන්න කොළඹ අවට හොඳ රූම්ස් (rooms) තියන තැනක් දන්නවද? කැලණිය අවට නම් ගොඩක් හොඳයි. ගොඩාක් ඇතුලට වෙන්න නෙමෙයි. පාරට ටිකක් ලඟ උනාට අව්ලක් නෑ. හොඳ safe තැනක් වෙන්න ඕනෙ බ්‍රෝ. ජෝක් නෙමෙයි බ්‍රෝ. සිරාවට අහන්නෙ. මගේම කෙල්ල එක්ක යන්න.
    Please help:)
     
    Last edited:

    baddhiya99

    Junior member
  • Sep 26, 2011
    75
    32
    18
    Colombo
    අනේ මන්ද බන්..... උබේ රතු කොටු එක්ක මුකුත් කියන්න බැ ....
    මොනවා උනත් කෙල්ලට අහිතක් කරන්න එපා මචන්....
    Thanks mchn. Api engage wela bn inne. eya kelani campus. yalu wela awurudu 5i. dennagema kemeththa matha thama siyallama wenne. thanks oyage reply ekata
     

    genius_EK

    Well-known member
  • Jan 8, 2011
    3,794
    457
    83
    ۩ Apocrypha ۩
    අව්ලක් නෑ seal කැඩුනම කෙල්ලට ලේසියෙන් වටේ ගිහින් එන්න පුළුවන් නේ :cool: