ලස්සනම කෙල්ලෙක් suicide කරගෙන හුත්තො නොදකින් 🥺🥺🥺🥺

Uchiha_Nimnora

Well-known member
  • Nov 28, 2024
    686
    813
    93
    හුත්තිගෙ පුතා, උඹ මෙතන ලොකු වැඩක් කියලා ඒකි ස්පා එකක වැඩ කරපු එකක් දාල, උඹ කියන ඒවා අමු කෙබර කියන එක එලකිරි එකේ හැම එකාම දන්නවා. ඒත් ඕක අහුලන් page කාරයෙක් ඕක විකුනන් කෑවම ඔය කෙල්ලගෙ නම ඉවරයි නේද. ඒවා ඇත්තද බොරුද කියලාවත් කියන්න උන්ට බෑ නේද. මැරුන එකෙක්ගෙ කුනකින් උඹේ පොන්නකම පෙන්නන එපා සක්කිලි පොන්නයෝ

    උඹ වගේ අම්මගේ වේස කම නිසා පාරේ යන බල්ලෙක් හුකලා ඉපදුන උන් කැරිම සාපයක්.

    attention ඕනම් වෙනම විදියකට හොයාගනින් වේසිගෙ පුතා

    🤮 🤮
    මාත් ඕක කියන්න හිටියේ මූ නූගත් හින්දා තේරෙන්නෙ නෑ මූ කියන කෙබර වල බරපතලකම මොන වේසිගෙ පුතෙක්ද මන්දා මූව එපාම උනා ඔහොම ඇත්තක් කියල ලාවට බොරුවක් ඇඩ් කරාම හිතන් ඉන්නෙ අපි අඩු කුලේ උන් කියල ඕව පිළිගන්න අහුවුනොත් වේසිගේ පුතාගෙ පුකට අලයක් බස්සනව මන් නම් attention එක ගන්න දගලන පොන්නයා ignored
     
    • Like
    Reactions: nul

    Bulathaa

    Well-known member
  • Nov 28, 2020
    4,160
    5,856
    113
    පිට යන්න හරි ඌට ගෑණු ඉන්නවනෙ. උඹට ඉතින් අතේ පිහිට තමා 😂. උඹ මේකෙ ඉන්න ෆේල්ම අනාතයෙක් බං. Swallow the truth and fix yourself අන්දරේ
    ubala wage un uta kade yanakan uth hena wiraya meke. :lol:
     

    Lankaputhra reborn

    Well-known member
  • Mar 26, 2024
    1,694
    2,790
    113
    රශ්මි සුබේද්‍රා හෙවත් Rishee Shallora. මෙයා ඉස්සර spa එකක වැඩ කරද්දි මට මුලින්ම හම්බුණේ. (ඒකෙ නම වීනු) පස්සෙ model කෙනෙක් විදිහට සෑහෙන තැනකට ආවා. Beauty pageant වලට පවා ගිහින් දිනපු පට්ට කෙල්ලෙක්. මම ආසම විදිහෙ උස සහ කෙට්ටු කෙනෙක්.

    කරුමෙට මේ පොඩ්ඩකට කලින් suicide කරගෙනලු. පව් වැඩේ. Birthday එකත් තිබ්බෙ ළඟදි. 😖😖😖




    අන්දරේ පයිය ගැන මොකුත් විස්තරයක් නෑ?? 😁😁
     

    Bimmer

    Well-known member
  • Dec 27, 2023
    2,198
    3,166
    113

    හිත රිදුණා නේද ගොනෝ? Royal විතරක් නෙවෙයි UoM Engineering Faculty.

    හැබැයි ඔය දෙකේම විශේෂත්වය තමයි එතනට අදාළ වැඩ ටික හරියට කරන නිසා private life එකේ මට ඕන විදිහට ඉන්න එක කාටවත් ප්‍රශ්නයක් වුණේ නෑ. උඹල වගේ දෙක පටල ගන්න අඩු කුලේ ඉස්කෝල කැම්පස් කෑලිවලට අඳබාල පිස්සොන්ට study කරන්න වටින දෙයක්. 😅😅
    Campus eken suspend une ai?

    @hancok muge kathawa kiyapan
     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,082
    113
    matanam maahaaa loku lassanak penne nam na

    eth kamak na

    me rate loke minissu kochchara marenwada ? ara bus eke set ekak ma mala accident ekedi
    eth mata maha loku hangeemak aawe na,

    wena ekak thiya loke lassanama gani / kella (in my own opinion) marunath loke inna guna yahapath ma manussaya marunath man nam hithanne na
    mata maha loku dukak eyi kiyala.

    ekko ,mage feelings numb wela

    naththan umba onwata wada sentimental wadi wela wage.

    wayasata yame coincidence ekakda indare ??

    me anik katha nam wadakma naaane, :nerd:

    btw me thread eka banum ahanne nathi widiyata dala minissunta hithanna ??? point ekak deela shape eke balan hitiya nam uba gedi pitin dala thiyena eka un gossip walin hoya gannwa,

    ex:== hitapu boyfriend la gana, suicide case ekata hethu wechcha eka etc
     
    • Like
    Reactions: c gate