මාත් ඕක කියන්න හිටියේ මූ නූගත් හින්දා තේරෙන්නෙ නෑ මූ කියන කෙබර වල බරපතලකම මොන වේසිගෙ පුතෙක්ද මන්දා මූව එපාම උනා ඔහොම ඇත්තක් කියල ලාවට බොරුවක් ඇඩ් කරාම හිතන් ඉන්නෙ අපි අඩු කුලේ උන් කියල ඕව පිළිගන්න අහුවුනොත් වේසිගේ පුතාගෙ පුකට අලයක් බස්සනව මන් නම් attention එක ගන්න දගලන පොන්නයා ignoredහුත්තිගෙ පුතා, උඹ මෙතන ලොකු වැඩක් කියලා ඒකි ස්පා එකක වැඩ කරපු එකක් දාල, උඹ කියන ඒවා අමු කෙබර කියන එක එලකිරි එකේ හැම එකාම දන්නවා. ඒත් ඕක අහුලන් page කාරයෙක් ඕක විකුනන් කෑවම ඔය කෙල්ලගෙ නම ඉවරයි නේද. ඒවා ඇත්තද බොරුද කියලාවත් කියන්න උන්ට බෑ නේද. මැරුන එකෙක්ගෙ කුනකින් උඹේ පොන්නකම පෙන්නන එපා සක්කිලි පොන්නයෝ
උඹ වගේ අම්මගේ වේස කම නිසා පාරේ යන බල්ලෙක් හුකලා ඉපදුන උන් කැරිම සාපයක්.
attention ඕනම් වෙනම විදියකට හොයාගනින් වේසිගෙ පුතා
![]()
![]()
ubala wage un uta kade yanakan uth hena wiraya meke.පිට යන්න හරි ඌට ගෑණු ඉන්නවනෙ. උඹට ඉතින් අතේ පිහිට තමා. උඹ මේකෙ ඉන්න ෆේල්ම අනාතයෙක් බං. Swallow the truth and fix yourself අන්දරේ

අලගුඩුවෙක් එහෙම් පිටිම්ම උකේ ඔබලකුණු වට්ටක්ක කාල කීල්ස් එකේ රෙන පොන්නයට අදත් ඇරලා නේද?
රශ්මි සුබේද්රා හෙවත් Rishee Shallora. මෙයා ඉස්සර spa එකක වැඩ කරද්දි මට මුලින්ම හම්බුණේ. (ඒකෙ නම වීනු) පස්සෙ model කෙනෙක් විදිහට සෑහෙන තැනකට ආවා. Beauty pageant වලට පවා ගිහින් දිනපු පට්ට කෙල්ලෙක්. මම ආසම විදිහෙ උස සහ කෙට්ටු කෙනෙක්.
කරුමෙට මේ පොඩ්ඩකට කලින් suicide කරගෙනලු. පව් වැඩේ. Birthday එකත් තිබ්බෙ ළඟදි.
Campus eken suspend une ai?
හිත රිදුණා නේද ගොනෝ? Royal විතරක් නෙවෙයි UoM Engineering Faculty.
හැබැයි ඔය දෙකේම විශේෂත්වය තමයි එතනට අදාළ වැඩ ටික හරියට කරන නිසා private life එකේ මට ඕන විදිහට ඉන්න එක කාටවත් ප්රශ්නයක් වුණේ නෑ. උඹල වගේ දෙක පටල ගන්න අඩු කුලේ ඉස්කෝල කැම්පස් කෑලිවලට අඳබාල පිස්සොන්ට study කරන්න වටින දෙයක්.![]()
කවදද බං මම ඔය පොන්සිට කඩේ ගියේ. ඔය අපතයා ෆේල් ගෝතයෙක් කියල මුලින්ම කියපු එකෙක් මමubala wage un uta kade yanakan uth hena wiraya meke.![]()