ගෑනියෙක් ගෑවුන තැන විනාසයක්.. ගෑනූ බිස්නස් වලට ගාව ගන්න හොද නෑ.
L lasankandy Well-known member Jul 18, 2009 32,780 34,254 113 KY Jan 30, 2021 #61 ගෑනියෙක් ගෑවුන තැන විනාසයක්.. ගෑනූ බිස්නස් වලට ගාව ගන්න හොද නෑ. Reactions: shw7 and asylum
rukey184 Well-known member Aug 14, 2010 4,420 680 113 on earth Jan 30, 2021 #62 virginboy27 said: ඔය ලසන්තගේ ගෑනිගෙ නංගි බන්. නිකන් කතා හදන්න එපා. ඌ චාටර් ඩයල් එකක් නෙමේ දන්න විදියට. Click to expand... gaanige nangi nam thama wediyenma awastha wa salasenne. Lasa iyya wa man dannawa kaleka idan...hoda porak ... eth me wesiyak hinda nama kata karagannawa..
virginboy27 said: ඔය ලසන්තගේ ගෑනිගෙ නංගි බන්. නිකන් කතා හදන්න එපා. ඌ චාටර් ඩයල් එකක් නෙමේ දන්න විදියට. Click to expand... gaanige nangi nam thama wediyenma awastha wa salasenne. Lasa iyya wa man dannawa kaleka idan...hoda porak ... eth me wesiyak hinda nama kata karagannawa..
hodakolla Well-known member Feb 14, 2017 72,445 1 99,112 113 Leasing World Jan 31, 2021 #63 ThisaraMalintha said: theruna wage inna ona Click to expand...
baba-chuti Well-known member Feb 27, 2017 7,173 10,031 113 Jan 31, 2021 #64 okige profile ekata gihin balahn. Law attraction kiyala diga pallahallak liyala tiyeie. eka kiyaana ubata wadakuth na ekita wadakuth na. Reactions: shw7 and 222ranga
okige profile ekata gihin balahn. Law attraction kiyala diga pallahallak liyala tiyeie. eka kiyaana ubata wadakuth na ekita wadakuth na.
Avatar998 Well-known member Dec 16, 2014 5,919 5,088 113 Pandora Jan 31, 2021 #65 චීත්තයෝ ගොඩ මෙතන ඉන්න Reactions: navinnuwan