මේකේ ණයට China , Russia වලට කහින වුන් ටික ඒ රටවල් ගැන මාර භක්තියකින් ඉන්නේ. උනුත් ඔච්චර තමයි. අඩුම diplomatic level එකේ China or Russia නොවන එකෙක් හොයා ගන්න වෙන්නේ කලාතුරකින් උන්ගේ gov එකේ. මේකේ උන්ට කඩේ යන උන් නම් හෙනම ගොඩේ අපතයෝ. ඕකුන් ගිහින් දාන්න ඕන North Korea වලට. කොහොමත් ඔයවගේ උන්ට internet දෙන එකම අපරාධයක්. USA ,UK උන් නම් කාලා තියෙන්නේ වෙන වෙන රටවල්වල උන් රොත්ත පිටින් දාගෙන ඕනෑවට වඩා සලකන්න ගිහින්. උන්ගේ පවු backfire වුණා වගේ තමයි. හොඳම වැඩේ ෂී ජින් පින් කාරයාගේ දුවක් ද කොහේ දෝ මේ ළඟදී අහු වුණා American uni එකකට ඇවිත්ගොත අපතයෝ ටිකක් මේකේ Americaවට බැන බැන ඉද්දී උන්ගේ දුවලා USA යවනවා. එකත් හොරාට. මොන විලිලැජ්ජා නැති වැඩ ද ewww. China උන්ගේ කට විතරයි. ලොක්කාගේ දුවට උගන්නා ගන්න Uni එක්ක නෑ, ඒකට USA එවලා.
https://edition.cnn.com/2025/05/28/politics/student-visa-china-revoke-rubio
XI උඹේ පිස්සු ට්රම්ප් තිරිසනා වගේ පෙඩෝ කාරයෙක් නෙමෙයි හැබැයි..