එකෙක් හිතල මතල ත්රෙඩ් එකක් දාල තිබ්බ පන්සලක සීන් එකක් කියල.. , අන්තිමට ත්රෙඩ් එක වෙනස් කරල, රැව්ල් ගිනි අරන් දැගලුව මතකයි..
පව් කියල කට්ටිය quote කරපු ටික අයින් කරේ..![]()




එහෙම එකක් නෑ
සාමාන්යයෙන් තෙඩ් එකක් දැම්මම පොඩ්ඩක් මතක් කරන එක යුතුකමක් නේ බන්





එළකිරි කොල්ලෙක්;13823716 said:මට හිතෙන්නෙම උඹ ඒ වුනාට කියන්නෙ අසීමිත ලිංගික නිදහසක් ගැන.මොකද දැනුත් ලංකාවෙ ලිංගික නිදහස කියන දේ එක ප්රමාණෙකට තියෙනවා.ඕක තවත් නිදහසකට අරන් යනව කියන්නෙ කෙළින්ම අසීමිත නිදහසක් ගැන.ඔහොම ගිහිල්ල උඹලා කොහෙන් නවතියි ද දන්නෙ නෑ.
ඕනම දිස්ත්රික්කෙක ප්රධාන ටවුමක බැහැලා බලන්න.මේ සංස්කෘතිය අඩු වැඩි විදියට ඕනම තැනක තියෙනවා.
ඕක ඒ කාලෙත් තිබුනා දැන් කාලෙත් තියෙනවා.වෙනසකට තියෙන්නෙ සම්මතේ කියන දේ.ඒකත් කාලෙත් එක්ක වෙනස් වෙනවා.
පල හුත්තොමචං අද lecture එකේදී සුන්ල් රත්නායක සර් (ටෙලි නාට්ය නිෂ්පාදක)
කතා කලෙත් මේ sex කියන දේ ගැන
සර් කියන්නේ ලංකාවේ මේ ගැන බුද්ධිමත් සංවාදයක් කෙරෙන්නේ නැහැල්ලු
ළමුන් සහ අනිකුත් අය අතර මේ ගැන තියන දැනුම විෂමාකාරීලු
සර් කියනවා ලංකාවේ ටෙල් හෝ චිත්රපට නිර්මාණයකින් මේ ගැන කතා කලොත්
ඒ ගැන බුද්ධිමත් සංවාදයකට එන්නේ නැතුව ඒවට පහර ගහන එකලු වෙන්නේ
අසේක හදගමගේ අක්ෂරය චිත්රපටය තහනම් වන්නේ ඒක නිසාලු
ඒ වුනාට ඒ චිත්රපට ලංකාවේ නැතුව පිටරටක කලා නම් සෑහෙන්න සම්මාන වලට ලක් වෙන්න ඕනි එකක්ලු
ඒ චිත්රපටයේ කථාකරන්නේ මිනිසුන්ගේ හැගීම් ආසාවන් සහ ඒවා සංතර්පනය කිරීමට මිනිසුන් යොදාගන්නා අසම්මත ක්රමවේද ගැනලු
මචං සර් කියපු දේ දාන්න ගියොත් වෙනම තෙඩ් එකක් කරන්න වෙනවා
සර් කියනවා ලංකාව තුල සම්මතයේ නොපෙන්නුවට අතිවිශාල ලිංගික නිදහසක් මිනිසුන් බුක්ති විදිනවලු
ඒ වුනාට ගැටලු ව තියෙන්නේ නිසි ආරක්ෂිත ක්රමවේදයක් ගැන දැනුවත් වීමක් නැති එකලු
ආරක්ෂිත ක්රමවේද ගැන රූපවාහිනී වැඩසටහනක් වෙලද දැන්වීමක් කලොත් සුචරිතයැයි කියාගන්නා
අය ඒවට පහර ගහනවලු
ඒක නිසා නිර්මාණකරණයේදී ලිංගිකත්වය කියන දේ ලංකාවේ දී යොදා ගැනීම ඉතාමත් පරිස්සමින් කලයුතු දෙයක්ලු

පල හුත්තො
තො සෙක්ස් ගැන කතා කරන්න ඉස්සෙල්ල ඩොකෙක් ලඟට පල
උඹට මොලේ අමාරුවක් තියෙන්නෙ





පල හුත්තො
තො සෙක්ස් ගැන කතා කරන්න ඉස්සෙල්ල ඩොකෙක් ලඟට පල
උඹට මොලේ අමාරුවක් තියෙන්නෙ





පල හුත්තො
තො සෙක්ස් ගැන කතා කරන්න ඉස්සෙල්ල ඩොකෙක් ලඟට පල
උඹට මොලේ අමාරුවක් තියෙන්නෙ






පල හුත්තො
තො සෙක්ස් ගැන කතා කරන්න ඉස්සෙල්ල ඩොකෙක් ලඟට පල
උඹට මොලේ අමාරුවක් තියෙන්නෙ





මචං අද lecture එකේදී සුන්ල් රත්නායක සර් (ටෙලි නාට්ය නිෂ්පාදක)
කතා කලෙත් මේ sex කියන දේ ගැන
සර් කියන්නේ ලංකාවේ මේ ගැන බුද්ධිමත් සංවාදයක් කෙරෙන්නේ නැහැල්ලු
ළමුන් සහ අනිකුත් අය අතර මේ ගැන තියන දැනුම විෂමාකාරීලු
සර් කියනවා ලංකාවේ ටෙල් හෝ චිත්රපට නිර්මාණයකින් මේ ගැන කතා කලොත්
ඒ ගැන බුද්ධිමත් සංවාදයකට එන්නේ නැතුව ඒවට පහර ගහන එකලු වෙන්නේ
අසේක හදගමගේ අක්ෂරය චිත්රපටය තහනම් වන්නේ ඒක නිසාලු
ඒ වුනාට ඒ චිත්රපට ලංකාවේ නැතුව පිටරටක කලා නම් සෑහෙන්න සම්මාන වලට ලක් වෙන්න ඕනි එකක්ලු
ඒ චිත්රපටයේ කථාකරන්නේ මිනිසුන්ගේ හැගීම් ආසාවන් සහ ඒවා සංතර්පනය කිරීමට මිනිසුන් යොදාගන්නා අසම්මත ක්රමවේද ගැනලු
මචං සර් කියපු දේ දාන්න ගියොත් වෙනම තෙඩ් එකක් කරන්න වෙනවා
සර් කියනවා ලංකාව තුල සම්මතයේ නොපෙන්නුවට අතිවිශාල ලිංගික නිදහසක් මිනිසුන් බුක්ති විදිනවලු
ඒ වුනාට ගැටලු ව තියෙන්නේ නිසි ආරක්ෂිත ක්රමවේදයක් ගැන දැනුවත් වීමක් නැති එකලු
ආරක්ෂිත ක්රමවේද ගැන රූපවාහිනී වැඩසටහනක් වෙලද දැන්වීමක් කලොත් සුචරිතයැයි කියාගන්නා
අය ඒවට පහර ගහනවලු
ඒක නිසා නිර්මාණකරණයේදී ලිංගිකත්වය කියන දේ ලංකාවේ දී යොදා ගැනීම ඉතාමත් පරිස්සමින් කලයුතු දෙයක්ලු




උඹේ පරණ ත්රෙඩ් වලින් උඹේ ඇතුලේ ඉන්න වල් සතාව දැක්ක නිසා මගේ කමෙන්ට් එක මම අයින් කරනවා මචන්. සොරි.
උඹේ පරණ ත්රෙඩ් වලින් උඹේ ඇතුලේ ඉන්න වල් සතාව දැක්ක නිසා මගේ කමෙන්ට් එක මම අයින් කරනවා මචන්. සොරි.
උඹේ පරණ ත්රෙඩ් වලින් උඹේ ඇතුලේ ඉන්න වල් සතාව දැක්ක නිසා මගේ කමෙන්ට් එක මම අයින් කරනවා මචන්. සොරි.
