ලිංගික නිදහසක් අපිට ඕනි, විප්ලවයට එක්වන්&#3505

rcccc

Member
Aug 19, 2011
50,117
2,571
0
36
-Goodbye-
එකෙක් හිතල මතල ත්‍රෙඩ් එකක් දාල තිබ්බ පන්සලක සීන් එකක් කියල.. , අන්තිමට ත්‍රෙඩ් එක වෙනස් කරල, රැව්ල් ගිනි අරන් දැගලුව මතකයි..
පව් කියල කට්ටිය quote කරපු ටික අයින් කරේ..:rofl::rofl:
:rofl::rofl::rofl::rofl:
 

chanakacm

Well-known member
  • Nov 18, 2006
    13,064
    1,609
    113
    36
    Colombo
    එළකිරි කොල්ලෙක්;13823716 said:
    මට හිතෙන්නෙම උඹ ඒ වුනාට කියන්නෙ අසීමිත ලිංගික නිදහසක් ගැන.මොකද දැනුත් ලංකාවෙ ලිංගික නිදහස කියන දේ එක ප්‍රමාණෙකට තියෙනවා.ඕක තවත් නිදහසකට අරන් යනව කියන්නෙ කෙළින්ම අසීමිත නිදහසක් ගැන.ඔහොම ගිහිල්ල උඹලා කොහෙන් නවතියි ද දන්නෙ නෑ.
    :lol::lol::lol::lol:
    ඕනම දිස්ත්‍රික්කෙක ප්‍රධාන ටවුමක බැහැලා බලන්න.මේ සංස්කෘතිය අඩු වැඩි විදියට ඕනම තැනක තියෙනවා.
    :shocked::shocked::shocked:
    ඕක ඒ කාලෙත් තිබුනා දැන් කාලෙත් තියෙනවා.වෙනසකට තියෙන්නෙ සම්මතේ කියන දේ.ඒකත් කාලෙත් එක්ක වෙනස් වෙනවා.


    මචං අද lecture එකේදී සුන්ල් රත්නායක සර් (ටෙලි නාට්‍ය නිෂ්පාදක)
    කතා කලෙත් මේ sex කියන දේ ගැන
    සර් කියන්නේ ලංකාවේ මේ ගැන බුද්ධිමත් සංවාදයක් කෙරෙන්නේ නැහැල්ලු
    ළමුන් සහ අනිකුත් අය අතර මේ ගැන තියන දැනුම විෂමාකාරීලු
    සර් කියනවා ලංකාවේ ටෙල් හෝ චිත්‍රපට නිර්මාණයකින් මේ ගැන කතා කලොත් ‍
    ඒ ගැන බුද්ධිමත් සංවාදයකට එන්නේ නැතුව ඒව‍ට පහර ගහන එකලු වෙන්නේ
    අසේක හදගමගේ අක්ෂරය චිත්‍රපටය තහනම් වන්නේ ඒක නිසාලු
    ඒ වුනාට ඒ චිත්‍රපට ලංකාවේ නැතුව පිටරටක කලා නම් සෑහෙන්න සම්මාන වලට ලක් වෙන්න ඕනි එකක්ලු
    ඒ චිත්‍රපටයේ කථාකරන්නේ මිනිසුන්ගේ හැගීම් ආසාවන් සහ ඒවා සංතර්පනය කිරීමට මිනිසුන් යොදාගන්නා අසම්මත ක්‍රමවේද ගැනලු

    මචං සර් කියපු දේ දාන්න ගියොත් වෙනම තෙඩ් එකක් කරන්න වෙනවා
    සර් කියනවා ලංකාව තුල සම්මතයේ නොපෙන්නුවට අතිවිශාල ලිංගික නිදහසක් මිනිසුන් බුක්ති විදිනවලු
    ඒ වුනාට ගැටලු ව තියෙන්නේ නිසි ආරක්ෂිත ක්‍රමවේදයක් ගැන දැනුවත් වීමක් නැති එකලු
    ආරක්ෂිත ක්‍රමවේද ගැන රූපවාහිනී වැඩසටහනක් වෙලද දැන්වීමක් කලොත් සුචරිතයැයි කියාගන්නා
    අය ඒවට පහර ගහනවලු
    ඒක නිසා නිර්මාණකරණයේදී ලිංගිකත්වය කියන දේ ලංකාවේ දී යොදා ගැනීම ඉතාමත් පරිස්සමින් කලයුතු දෙයක්ලු
     

    Rovin

    Well-known member
  • Aug 27, 2008
    56,440
    2,081
    113
    ෴*On Earth*෴
    මචං අද lecture එකේදී සුන්ල් රත්නායක සර් (ටෙලි නාට්‍ය නිෂ්පාදක)
    කතා කලෙත් මේ sex කියන දේ ගැන
    සර් කියන්නේ ලංකාවේ මේ ගැන බුද්ධිමත් සංවාදයක් කෙරෙන්නේ නැහැල්ලු
    ළමුන් සහ අනිකුත් අය අතර මේ ගැන තියන දැනුම විෂමාකාරීලු
    සර් කියනවා ලංකාවේ ටෙල් හෝ චිත්‍රපට නිර්මාණයකින් මේ ගැන කතා කලොත් ‍
    ඒ ගැන බුද්ධිමත් සංවාදයකට එන්නේ නැතුව ඒව‍ට පහර ගහන එකලු වෙන්නේ
    අසේක හදගමගේ අක්ෂරය චිත්‍රපටය තහනම් වන්නේ ඒක නිසාලු
    ඒ වුනාට ඒ චිත්‍රපට ලංකාවේ නැතුව පිටරටක කලා නම් සෑහෙන්න සම්මාන වලට ලක් වෙන්න ඕනි එකක්ලු
    ඒ චිත්‍රපටයේ කථාකරන්නේ මිනිසුන්ගේ හැගීම් ආසාවන් සහ ඒවා සංතර්පනය කිරීමට මිනිසුන් යොදාගන්නා අසම්මත ක්‍රමවේද ගැනලු

    මචං සර් කියපු දේ දාන්න ගියොත් වෙනම තෙඩ් එකක් කරන්න වෙනවා
    සර් කියනවා ලංකාව තුල සම්මතයේ නොපෙන්නුවට අතිවිශාල ලිංගික නිදහසක් මිනිසුන් බුක්ති විදිනවලු
    ඒ වුනාට ගැටලු ව තියෙන්නේ නිසි ආරක්ෂිත ක්‍රමවේදයක් ගැන දැනුවත් වීමක් නැති එකලු
    ආරක්ෂිත ක්‍රමවේද ගැන රූපවාහිනී වැඩසටහනක් වෙලද දැන්වීමක් කලොත් සුචරිතයැයි කියාගන්නා
    අය ඒවට පහර ගහනවලු
    ඒක නිසා නිර්මාණකරණයේදී ලිංගිකත්වය කියන දේ ලංකාවේ දී යොදා ගැනීම ඉතාමත් පරිස්සමින් කලයුතු දෙයක්ලු
    පල හුත්තො :lol:
    තො සෙක්ස් ගැන කතා කරන්න ඉස්සෙල්ල ඩොකෙක් ලඟට පල
    උඹට මොලේ අමාරුවක් තියෙන්නෙ
     

    yasiru2k

    Well-known member
  • Jan 7, 2011
    5,956
    416
    83
    පල හුත්තො :lol:
    තො සෙක්ස් ගැන කතා කරන්න ඉස්සෙල්ල ඩොකෙක් ලඟට පල
    උඹට මොලේ අමාරුවක් තියෙන්නෙ
    :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
     

    GihanFX

    Member
    Jan 4, 2008
    13,062
    483
    0
    LK/DC
    Rich people keep banging bitches
    May hand bless for the rest
    Jealous mofo's keep hating
    haters gona hate who cares
    i don't understand dafuq u talking
    go and see a doctor ASAP

    ^ not a poem lol
     

    Warrior-FX

    Member
    Dec 31, 2011
    2,341
    167
    0
    මචං අද lecture එකේදී සුන්ල් රත්නායක සර් (ටෙලි නාට්‍ය නිෂ්පාදක)
    කතා කලෙත් මේ sex කියන දේ ගැන
    සර් කියන්නේ ලංකාවේ මේ ගැන බුද්ධිමත් සංවාදයක් කෙරෙන්නේ නැහැල්ලු
    ළමුන් සහ අනිකුත් අය අතර මේ ගැන තියන දැනුම විෂමාකාරීලු
    සර් කියනවා ලංකාවේ ටෙල් හෝ චිත්‍රපට නිර්මාණයකින් මේ ගැන කතා කලොත් ‍
    ඒ ගැන බුද්ධිමත් සංවාදයකට එන්නේ නැතුව ඒව‍ට පහර ගහන එකලු වෙන්නේ
    අසේක හදගමගේ අක්ෂරය චිත්‍රපටය තහනම් වන්නේ ඒක නිසාලු
    ඒ වුනාට ඒ චිත්‍රපට ලංකාවේ නැතුව පිටරටක කලා නම් සෑහෙන්න සම්මාන වලට ලක් වෙන්න ඕනි එකක්ලු
    ඒ චිත්‍රපටයේ කථාකරන්නේ මිනිසුන්ගේ හැගීම් ආසාවන් සහ ඒවා සංතර්පනය කිරීමට මිනිසුන් යොදාගන්නා අසම්මත ක්‍රමවේද ගැනලු

    මචං සර් කියපු දේ දාන්න ගියොත් වෙනම තෙඩ් එකක් කරන්න වෙනවා
    සර් කියනවා ලංකාව තුල සම්මතයේ නොපෙන්නුවට අතිවිශාල ලිංගික නිදහසක් මිනිසුන් බුක්ති විදිනවලු
    ඒ වුනාට ගැටලු ව තියෙන්නේ නිසි ආරක්ෂිත ක්‍රමවේදයක් ගැන දැනුවත් වීමක් නැති එකලු
    ආරක්ෂිත ක්‍රමවේද ගැන රූපවාහිනී වැඩසටහනක් වෙලද දැන්වීමක් කලොත් සුචරිතයැයි කියාගන්නා
    අය ඒවට පහර ගහනවලු
    ඒක නිසා නිර්මාණකරණයේදී ලිංගිකත්වය කියන දේ ලංකාවේ දී යොදා ගැනීම ඉතාමත් පරිස්සමින් කලයුතු දෙයක්ලු



    සුනිල් රත්නායක :lol::lol::lol::lol:
     
    Last edited:

    suranga84

    Well-known member
  • Nov 20, 2006
    20,029
    1,654
    113
    EBUWE...
    උඹේ පරණ ත්‍රෙඩ් වලින් උඹේ ඇතුලේ ඉන්න වල් සතාව දැක්ක නිසා මගේ කමෙන්ට් එක මම අයින් කරනවා මචන්. සොරි.






    උඹේ පරණ ත්‍රෙඩ් වලින් උඹේ ඇතුලේ ඉන්න වල් සතාව දැක්ක නිසා මගේ කමෙන්ට් එක මම අයින් කරනවා මචන්. සොරි.

    උඹේ පරණ ත්‍රෙඩ් වලින් උඹේ ඇතුලේ ඉන්න වල් සතාව දැක්ක නිසා මගේ කමෙන්ට් එක මම අයින් කරනවා මචන්. සොරි.
    :eek: