ලිංගික ශ්‍රමය සපයන ශ්‍රී ලාංකික විශ්වවිද

Lejayange

Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113

    "මාව ගණිකාවක් කළේ පිරිමි""පිරිමියා ලිංගික අසහනයෙන්"

    ගැහැණියකු සහ පිරිමියකු අතර ඇතිවන අනුරාගික බැඳීම යටපත් කරමින් පිරිමි මනස විකෘති වී ඇති බව



    ගෑණු අය අතිං පාලනය වෙන සමාජයක් හදන්න එතකොට හරි
    පිරිමි අයගෙ කොහොමත් අසහනෙත් වැඩියි ප්‍රචන්ඩත්වයත් වැඩියි
    male dominated වෙනුවට female dominated, ස්ත්‍රී අවශ්‍යතා වලට මුල් තැන දෙන සමාජයක් හැදුව නං ඔය ප්‍රශ්න ගොඩකට විසඳුම් නිකංම ලැබෙනව

    28-Anxious.png


    අපොයි දෙයියනේ....
    එහෙම වුනොත් හැමදාම තුනටියෙ "වින්ටර්ජිනෝ" ගගා තමයි ඉන්න වෙන්නෙ..
     

    Pessimist

    Well-known member
  • Mar 6, 2018
    20,665
    1,562
    113
    🌎
    28-Anxious.png


    අපොයි දෙයියනේ....
    එහෙම වුනොත් හැමදාම තුනටියෙ "වින්ටර්ජිනෝ" ගගා තමයි ඉන්න වෙන්නෙ..

    තුනටියෙ "වින්ටර්ජිනෝ" ගාන්න ? :confused: ඒ මොකෑ බං ? උඹ දෙකට මැද්දෙන් නැමිල උඹේ එකම කටට ? :baffled: :sorry: :eek:
     

    tokkaputha

    Well-known member
  • Aug 28, 2015
    694
    592
    93
    අනේ ප්ලිස් කව් රුහරි මටත් පොරො පාරක් ගහන්න :baffled::baffled::baffled::baffled:

    ඒකිට පොරෝ පාර දෙය්යෝ දීලා තියන්නේ බං.

    මේ වගේ දේවල් පිටරටවල් වල නම් සාමාන්‍ය දේවල් . එකසැරයක් Aussie වල strip club එකකදී සෙට් වෙච්ච කෙල්ලෙක් එක්ක කතා කලාම එකී කිව්වේ university fees හොයාගන්න සතියේ දවස් 5 ක් හැමදාම රෑට එකී club එකේ dance කරනවලු. මේක ඒ රටවල නම් අමුතු දෙයක් නෙමේ. හැබැයි ලංකාවේ සංස්කෘතියට ආගන්තුකයි. උන්ගේ විදිහට නම් පස්සේ කාලෙක කසාද බඳින්න උනත් මේක කොහෙත්ම ප්‍රශ්නයක් නෙමේ. ඒත් ගෑණු සීයක් එක්ක විතර බුදියලා විවාහයට අහිංසක කන්‍යාවක් හොයන මානසිකත්වයේ ඉන්න ලංකාවේ පිරිමින්ට මේක බරපතල සංස්කෘතිකමය ගැටළුවක් වීමට ඉඩ ඇත. පෞද්ගලිකව ඔය වගේ සංස්කෘතික රාමුවකට කොටුවෙලා ඉන්න මටත් මේක ප්‍රශ්නයක් තමයි. මමත් කැමති නැහැ අනිත් පිරිමියෙක් එක්ක බුදියපු ගෑනියක් කසාද බඳින්න. ( හොඳ වෙලාවට මම නම් දැනටමත් බැඳලා ඉන්න නිසා ඕක බලපාන්නේ නෑ ;;);))
     
    Last edited:

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,384
    12,660
    113
    Piliyandala
    අර කොල්ලුපිටියේ මැඩම් හිටිය කාලේ ඔහොම කෙල්ලෝ පාට් ටයිම් වැඩකලා. ගොඩක්ම සුද්දකලේ ලිබටි එකේ අලුතින් ෂොප්ස් දාපු කොල්ලොන්ව


    Jeena Madam?
     

    Starry Night

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,044
    6,968
    113
    Nawala
    ඇත්තටම ධනාත්මක දෙයක් ...අද්යාපන ලබන්න විදෙස් ගතවෙලා පාර්ට් ටයිම් ජොබ්ස් කරන එකේ නිදහස් අධ්‍යාපනය ලබන අතරේ තමන්ගේ රටම සේවයක් සපයලා අමතර මුදලක් හොයාගත්තහම මොකද ?
     

    ara88

    Well-known member
  • Jan 11, 2021
    3,302
    5,908
    113
    එලකිරි 9 inches කල්ලිය වරෙල්ලා. මේකිගෙ මේ පිරිමි අසමත් කියන මතවාදේ වෙනස්කරල දාන්න වරෙල්ලා
     
    • Haha
    Reactions: siri_ayya