ලීක් මුස්ලිම් ග්රූප් වීඩියෝ එක දැක්ක ද? 18+

ThadiPollenCepaDenawa

Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    ලංකාවෙ Swinger පාටි එකක් තමයි . මේක වැලක් නෙවෙයි බං හොරෙන් වීඩියෝ කරපු එකක් ෆෝන් එකකින්. ගම්වල ඉන්න හඩු හුත්තියො වගේ නෙවෙයි. නිකාබ් එකටත් මාරම සෙක්සි
    ෆිල්ති රිච් මුස්ලිම්ස්ල. සමහර කෙල්ලොත් පට්ට ලස්සනයි සුදුයි විනාඩියෙ ක්ලිප් එක උනාට ඒක වැදුන ඔලුවට කාමයෙන් මත් වෙන්නම.

    ප.ලි.

    ලස්සන ස්ලිම් කෙල්ලෙක්ට වටවෙලා පිරිමි පහක් විතර සැප දෙනව. මං හිතුවෙ ග්‍ගෑන්ග් බෑන්ග් එකක් කියල. ෆෝන් එක දකුනට කරාම රවුම් මේසෙ බුර්කා නිකාබ් ඇදගත්ත හත් අට දෙනෙක් හිනාවෙවී කතා කර කර ඉන්නව. කොල්ලෙක් ලගට ගිහින් කඩ්ඩෙන් ඇහුවම නෝ නෝ කියල ඌ දිහා බලන්නෙත් නැතිව ෆෝන් ඔබන්න ගන්නව. ඒත් මූ එක එකාගෙන් අහනව වෙන වෙනම. පලවෙනි තුන්දෙනාම ෆ්රෙන්ඩ්ලි විදියට ප්‍රතික්ෂේප කරනව. හතරවෙනියට අහපු කෙල්ල යස් කියනව හිනාවෙවී ලස්සන සුදු රවුම් මූන. අම්මෝ ඒක. ඊට පස්සෙ ඌ ඒ කෙල්ල එක්ක තොල දානව ඇදුමට උඩින් තන් මිරික මිරික. එතනින් ඉවරයි
    ගහන්නත් ඇති ඉතින්
    කොහොම හරි පලවෙනි පාරට කරපු පාටි එකක් වගේ.

    උන්ගෙ පවුද්ගලික දේවල් වලට මං මුකුත් කියන්නෙ නෑ.
    උබල ඔහොම දෙයක් කරනවනම් මුලින්ම ෆෝන් පොටෝ වීඩියෝ තහනම් කියපල්ල. එක හරකෙක් හින්ද ඔක්කොම එක්ස්පෝස්. පවු ඉතින්.
    මිල්කි වයිට් කියුඨ් ලස්සන කෙල්ලො කීපදෙනෙක්ම හිටිය.


    ලින්ක් නෑ TG ආවෙ මං ඒක ඩිලීට් කරා.
    අනික අනන්‍යථාවය හෙලිවෙන වීඩියෝ මං ශෙයා කරන්නෙ නෑ හොදම යාලුවෙක් එක්කවත් ප්රතිපත්තියක් විදියට .
    මට ඕන උනේ ඕව කරද්දි තියෙන අවදානම ගැන කියන්න.
     
    Last edited:

    Chethiya Wijayawardhana

    Well-known member
  • Feb 17, 2016
    2,315
    3,923
    113
    ලංකාවෙද මන්ද, ඉන්දියාවෙ වෙන්නත් පුලුවන් හරියට හොයාගන්න බෑ ඉංගිරිසියෙන් කතා කරන හින්ද. කොහෙහරි රිච් මුස්ලිම්ස්ල. සමහර කෙල්ලොත් පට්ට ලස්සනයි සුදුයි විනාඩියෙ ක්ලිප් එක උනාට ඒක වැදුන ඔලුවට කාමයෙන් මත් වෙන්නම.
    ලංකාවෙ මුස්ලිම් එවුන් සෑහෙන්න කක්කොල්ඩ් සීන් එකෙ ඉන්නව කියල කියනව
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,726
    113
    ලංකාවෙද මන්ද, ඉන්දියාවෙ වෙන්නත් පුලුවන් හරියට හොයාගන්න බෑ ඉංගිරිසියෙන් කතා කරන හින්ද. කොහෙහරි රිච් මුස්ලිම්ස්ල. සමහර කෙල්ලොත් පට්ට ලස්සනයි සුදුයි විනාඩියෙ ක්ලිප් එක උනාට ඒක වැදුන ඔලුවට කාමයෙන් මත් වෙන්නම.

    උඹට ඕවා බැලුවට නගින්නෙ නෑනේද වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා 👇 👇 🤭 🤭

     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,470
    36,419
    113
    මැදමහනුවර
    images-q-tbn-ANd9-Gc-R6dnz-Bj-MCHMyixsj-N63-Ia-Eg7v-OFKD3c-U6-NFg-s.jpg
     

    Jihadi john

    Well-known member
  • Aug 22, 2024
    4,432
    8,593
    113
    ලංකාවෙ Swinger පාටි එකක් තමයි. මේ ගම්වල ඉන්න හඩු හුත්තියො වගේ නෙවෙයි. නිකාබ් එකටත් මාරම සෙක්සි
    ෆිල්ති රිච් මුස්ලිම්ස්ල. සමහර කෙල්ලොත් පට්ට ලස්සනයි සුදුයි විනාඩියෙ ක්ලිප් එක උනාට ඒක වැදුන ඔලුවට කාමයෙන් මත් වෙන්නම.

    ප.ලි.

    ලස්සන ස්ලිම් කෙල්ලෙක්ට වටවෙලා පිරිමි පහක් විතර සැප දෙනව. මං හිතුවෙ ග්‍ගෑන්ග් බෑන්ග් එකක් කියල. ෆෝන් එක දකුනට කරාම රවුම් මේසෙ බුර්කා නිකාබ් ඇදගත්ත හත් අට දෙනෙක් හිනාවෙවී කතා කර කර ඉන්නව. කොල්ලෙක් ලගට ගිහින් කඩ්ඩෙන් ඇහුවම නෝ නෝ කියල ඌ දිහා බලන්නෙත් නැතිව ෆෝන් ඔබන්න ගන්නව. ඒත් මූ එක එකාගෙන් අහනව වෙන වෙනම. පලවෙනි තුන්දෙනාම ෆ්රෙන්ඩ්ලි විදියට ප්‍රතික්ෂේප කරනව. හතරවෙනියට අහපු කෙල්ල යස් කියනව හිනාවෙවී ලස්සන සුදු රවුම් මූන. අම්මෝ ඒක. ඊට පස්සෙ ඌ ඒ කෙල්ල එක්ක තොල දානව ඇදුමට උඩින් තන් මිරික මිරික. එතනින් ඉවරයි
    ගහන්නත් ඇති ඉතින්
    කොහොම හරි පලවෙනි පාරට කරපු පාටි එකක් වගේ.

    උන්ගෙ පවුද්ගලික දේවල් වලට මං මුකුත් කියන්නෙ නෑ.
    උබල ඔහොම දෙයක් කරනවනම් මුලින්ම ෆෝන් පොටෝ වීඩියෝ තහනම් කියපල්ල. එක හරකෙක් හින්ද ඔක්කොම එක්ස්පෝස්. පවු ඉතින්.
    මිල්කි වයිට් කියුඨ් ලස්සන කෙල්ලො කීපදෙනෙක්ම හිටිය.


    ලින්ක් නෑ TG ආවෙ මං ඒක ඩිලීට් කරා.
    අනික අනන්‍යථාවය හෙලිවෙන වීඩියෝ මං ශෙයා කරන්නෙ නෑ හොදම යාලුවෙක් එක්කවත් ප්රතිපත්තියක් විදියට .
    මට ඕන උනේ ඕව කරද්දි තියෙන අවදානම ගැන කියන්න.
    ගොඩක්ම ඔලුව වහන් ඉන්න මුස්ලිම් වැල වල ඉන්නේ latino කෙල්ලෝ. Ex: sophia leone . Mia khalifa එහෙමත් අරාබි උනාට ක්‍රිස්තියානි පසුබිමක් තියෙන කෙල්ලෙක්.
     

    ThadiPollenCepaDenawa

    Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    ලංකාවෙ මුස්ලිම් එවුන් සෑහෙන්න කක්කොල්ඩ් සීන් එකෙ ඉන්නව කියල කියනව
    ඔව් ලංකාවෙ බහුතරයක් කක් ආගම් බේදයක් නැතිව

    @Al Baik ලඟ link තියෙනවා, සරම ඇඳගෙන ගහන්නෙ ඌ
    එහෙම අඩුකුලේ එකක් නෙවෙයි

    ගොඩක්ම ඔලුව වහන් ඉන්න මුස්ලිම් වැල වල ඉන්නේ latino කෙල්ලෝ. Ex: sophia leone . Mia khalifa එහෙමත් අරාබි උනාට ක්‍රිස්තියානි පසුබිමක් තියෙන කෙල්ලෙක්.

    මේක වැලක් නෙවෙයි බං හොරෙන් වීඩියෝ කරපු එකක් ෆෝන් එකකින්
     

    PolHora

    Well-known member
  • Apr 18, 2025
    620
    467
    63
    ලංකාවෙ Swinger පාටි එකක් තමයි . මේක වැලක් නෙවෙයි බං හොරෙන් වීඩියෝ කරපු එකක් ෆෝන් එකකින්. ගම්වල ඉන්න හඩු හුත්තියො වගේ නෙවෙයි. නිකාබ් එකටත් මාරම සෙක්සි
    ෆිල්ති රිච් මුස්ලිම්ස්ල. සමහර කෙල්ලොත් පට්ට ලස්සනයි සුදුයි විනාඩියෙ ක්ලිප් එක උනාට ඒක වැදුන ඔලුවට කාමයෙන් මත් වෙන්නම.

    ප.ලි.

    ලස්සන ස්ලිම් කෙල්ලෙක්ට වටවෙලා පිරිමි පහක් විතර සැප දෙනව. මං හිතුවෙ ග්‍ගෑන්ග් බෑන්ග් එකක් කියල. ෆෝන් එක දකුනට කරාම රවුම් මේසෙ බුර්කා නිකාබ් ඇදගත්ත හත් අට දෙනෙක් හිනාවෙවී කතා කර කර ඉන්නව. කොල්ලෙක් ලගට ගිහින් කඩ්ඩෙන් ඇහුවම නෝ නෝ කියල ඌ දිහා බලන්නෙත් නැතිව ෆෝන් ඔබන්න ගන්නව. ඒත් මූ එක එකාගෙන් අහනව වෙන වෙනම. පලවෙනි තුන්දෙනාම ෆ්රෙන්ඩ්ලි විදියට ප්‍රතික්ෂේප කරනව. හතරවෙනියට අහපු කෙල්ල යස් කියනව හිනාවෙවී ලස්සන සුදු රවුම් මූන. අම්මෝ ඒක. ඊට පස්සෙ ඌ ඒ කෙල්ල එක්ක තොල දානව ඇදුමට උඩින් තන් මිරික මිරික. එතනින් ඉවරයි
    ගහන්නත් ඇති ඉතින්
    කොහොම හරි පලවෙනි පාරට කරපු පාටි එකක් වගේ.

    උන්ගෙ පවුද්ගලික දේවල් වලට මං මුකුත් කියන්නෙ නෑ.
    උබල ඔහොම දෙයක් කරනවනම් මුලින්ම ෆෝන් පොටෝ වීඩියෝ තහනම් කියපල්ල. එක හරකෙක් හින්ද ඔක්කොම එක්ස්පෝස්. පවු ඉතින්.
    මිල්කි වයිට් කියුඨ් ලස්සන කෙල්ලො කීපදෙනෙක්ම හිටිය.


    ලින්ක් නෑ TG ආවෙ මං ඒක ඩිලීට් කරා.
    අනික අනන්‍යථාවය හෙලිවෙන වීඩියෝ මං ශෙයා කරන්නෙ නෑ හොදම යාලුවෙක් එක්කවත් ප්රතිපත්තියක් විදියට .
    මට ඕන උනේ ඕව කරද්දි තියෙන අවදානම ගැන කියන්න.
    ThadiPollenCepaDenava :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
     

    Flappybird

    Well-known member
  • Jun 17, 2018
    4,024
    6,816
    113
    Earth
    දැක්කද දැක්කද අහන් නැතුව දාපන් එක්කො නොකිය හිටපන් :lol:
     
    • Haha
    Reactions: wqe123

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,986
    13,115
    113
    ආවා කොහොම හරි දුවගෙන වලි කාලා...
    අතට අරන් කියෙව්වෙ මේ දොර වාලා...
    මම නම් හිතුවේ සද්දෙත් එයි අහ් ගාලා ....
    ලින්ක් එක නැතුව මොකටද ගූ ත්‍රෙඩ් දාලා ....
     

    mr.Z

    Well-known member
  • Jan 18, 2015
    1,528
    915
    113
    ආවා කොහොම හරි දුවගෙන වලි කාලා...
    අතට අරන් කියෙව්වෙ මේ දොර වාලා...
    මම නම් හිතුවේ සද්දෙත් එයි අහ් ගාලා ....
    ලින්ක් එක නැතුව මොකටද ගූ ත්‍රෙඩ් දාලා ....
    :D