අඩෝ දැන් මේ reuploader එක වැඩ නෑ නේද ? මන් ලඟදි ලින්ක් එක දාල රන් කරාට downloading කියල වැටිලා තියෙනවා විතරයි , මුකුත් වෙන්නේ නෑ ..
Ban meka use karala mage YT account ekata kela wuna. Nikanma newei sampurna google account ekatama kela wuna.

Downloading video kiyala thiyenawa digatama. Network activity ekakuth ne 
මේක හිටපු ගමන් වැඩ.ගොඩක් වෙලාවට වැඩ නෑ.මේ ලගදි අප්ඩේට් එකක් ඇවිල්ලා තිබුනා. මම හිතන්නෙ ඊට පස්සෙ ඉදලද කොහෙද වැඩ නෑ.Reuploader eka wada na neda ban?Downloading video kiyala thiyenawa digatama. Network activity ekakuth ne
![]()
වැඩිම ඉල්ලුම තියෙන්නෙ සෙක්ස් එවට තමා බන්. එත් සෙක්x එවා මේකට දාන්න බැනේ බන්. එක නිසා උබ හොයා ගනින් prank විඩියො ටිකක් කොපි සීන් එන්නෙ නැති. ඊට පස්සෙ බාගෙට සෙක්x පොටො ටිකක් හොයා ගනින්. ඊට පස්සේ විඩියො එක අප් කරල Custom thumbnails එකෙන් හොයා ගත්තු පොටො ටික ඇඩ් කරපන්. ඊට පස්සෙ හදපන් fake facebook account ටිකක්. 20ක් වගේ. හදල ශේයා කරල බලපන් සතියකින් කොහොමද කියල තත්වේ.
me video eka balapan. meka man dapu ekak. https://www.youtube.com/watch?v=4kx-bc7w3Xc
තාම සතියයි දාල![]()

ubata kela unada.ජයග්රාහී ලෙස යූ ටියුබ් චැනල් එක ටර්මිනේටඩ් කරලා මිත්ර වරුනි , මාස දෙකට $144 ක් ඇද්ද ඉතින් කොහොම හරි , මේ මාසේ තව 75ක් විතර එන්න තියෙද්දී කෙල වුනා .. අවුලක් නෑ ආයේ පටන් ගන්නවා![]()

mata me bot eka wada karan nanedownloading kiyala watila upload wenawa. echcharai channel eke pennan nane
upload complete kiyala enawada bot eke ?

ජයග්රාහී ලෙස යූ ටියුබ් චැනල් එක ටර්මිනේටඩ් කරලා මිත්ර වරුනි , මාස දෙකට $144 ක් ඇද්ද ඉතින් කොහොම හරි , මේ මාසේ තව 75ක් විතර එන්න තියෙද්දී කෙල වුනා .. අවුලක් නෑ ආයේ පටන් ගන්නවා![]()
Ow mcn ewelema watenawa. eth video eka youtube channel eke na![]()

adsense ekata awlak une nada mchan ?
