photo 1 crop karala wenna athi... natnam kawda oya vidiyata meeting thiyanne?

hehe....
Arooo boka daanawada?
. kuddo thamai ohoma inne godak welawatahiks
Maxxa....
+6 rep added...
අපෝ ඇගිල්ලක් ගහන්න ඉඩ නෑ නේ..![]()
ඔය ඉස්සරහා බිම ඉදන් ඉන්නෙ Sounds ගෙනාව වාහනේ ඩ්රයිවර් පොර බලන් ඉන්නේ මේක ඉවර වෙනකම් Sounds ටික ගලවලා වාහනේට ද ගන්න.