ලොකු torrent එකක් direct download කරගන්ඩ විදිහක්

wickuma

Well-known member
  • Jun 8, 2016
    516
    398
    63
    Colombo
    15Gb වලට වඩා බෑනෙ. මං ගත්තා seedbox එකක්
    ඒ ලිමිට් එක එන්නේ ගූගල් ඩ්‍රයිව් එකෙන් නේ. ඩ්‍රයිිව් එක 1TB වගේ ගන්න. මොකක්ද ගත්ත බොක්ස් එක ?