ලොස් වෙන ගමන් කීයක් හරි හොයා ගමුද??
ඉන්ටනෙට් ගිහින් ඉන්න ගමන් විනාඩි 15ක් විතර පොඩි වැඩක් කරල දවසට $3 ක් ගන්න වැඩක් කරමුද? මේවා ඉතින් ඉන්ටනෙට් එකෙන් සර්ච් කලොත් එහෙම එක එක වෙබ් අඩවි තොග පිටින් එන්නෙ. ඉතින් මන් මේ කියන්න යන්නෙ ඒවා වලින් හොඳ වෙබ් අඩවි ටිකක් ගැනයි.
පලමු ක්රමය: පොඩි පොඩි ආර්ටිකල් කියවල ඒවා රේට් කිරීම.
(Read and rate the articles)
මේවා ඉතින් කියවන්නම ඕනා නැහැ. අපිට Article එක කෙලින්ම රේට් කරන වැඩේ විතරක් කරන්න පුලුවන්. කොහොම කලත් සල්ලි ලැබෙනවා. එහෙම Read කරල සල්ලි හොයන වෙබ් අඩවියක් තමා පහලින් තියෙන්නෙ. මේ site එක පාවිච්චි කරල විතරක් දවසට $1.5 ක් විතර ගන්න පුලුවන්. යට තියෙන ලින්ක් එක click කරල ඔයාලට ඒ site එකට ගිහින් Sign up වෙන්න පුලුවන්.
ඉතිරිය කියවන්න
ඉන්ටනෙට් ගිහින් ඉන්න ගමන් විනාඩි 15ක් විතර පොඩි වැඩක් කරල දවසට $3 ක් ගන්න වැඩක් කරමුද? මේවා ඉතින් ඉන්ටනෙට් එකෙන් සර්ච් කලොත් එහෙම එක එක වෙබ් අඩවි තොග පිටින් එන්නෙ. ඉතින් මන් මේ කියන්න යන්නෙ ඒවා වලින් හොඳ වෙබ් අඩවි ටිකක් ගැනයි.
ඒවා කරන්න පුලුවන් විදි ඉතින් කීපයක්ම තියෙනවා.
පලමු ක්රමය: පොඩි පොඩි ආර්ටිකල් කියවල ඒවා රේට් කිරීම.
(Read and rate the articles)
මේවා ඉතින් කියවන්නම ඕනා නැහැ. අපිට Article එක කෙලින්ම රේට් කරන වැඩේ විතරක් කරන්න පුලුවන්. කොහොම කලත් සල්ලි ලැබෙනවා. එහෙම Read කරල සල්ලි හොයන වෙබ් අඩවියක් තමා පහලින් තියෙන්නෙ. මේ site එක පාවිච්චි කරල විතරක් දවසට $1.5 ක් විතර ගන්න පුලුවන්. යට තියෙන ලින්ක් එක click කරල ඔයාලට ඒ site එකට ගිහින් Sign up වෙන්න පුලුවන්.
ඉතිරිය කියවන්න
Last edited:



