ලෝකයට යන මීලග ලාංකීය රූ රැජිණ තෝරන Miss Grand Sri Lanka දැන් කොළඹදී❤️🇱🇰🔥

Bumbzy

Well-known member
  • Jul 20, 2015
    1,799
    2,005
    113
    Galle
    යකෝ මුන එක පාටක් ඇඟ එක පාටක් පුක එක පාටක්...පුකෙත් පොඩ්ඩක් මේකප් ගන්න එපැයි... මමනන් පුක බලලා ලකුණු දෙන්නේ...
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    IMG-5266.jpg


    රැක දැක්කොත් බය වෙනවා😂
    @Edward Kenway පොන්නයගේ අම්මා වගේ😂😂
     
    • Sad
    • Wow
    Reactions: Bumbzy and waca

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,500
    8,871
    113
    effort eka unintentional vidiyata penna one. hugak unge ehema ne

    monwada mekata yana unge education level?
    job eka?
    ------ Post added on Sep 1, 2026 at 1:41 PM
     

    MAXPANE7

    Well-known member
  • Apr 17, 2021
    2,568
    3,334
    113
    ජෙප්පෝ රට මේ ගනටවත් හදපු එක ගැන හිතේ පොඩි ආඩම්බරයක් තියෙනවා, දුන්න ඡන්දෙ ගැන සතුටුයි.
     

    Inigo Montoya

    Well-known member
  • Nov 15, 2025
    7,846
    15,165
    113
    35
    Spain
    යකෝ මුන එක පාටක් ඇඟ එක පාටක් පුක එක පාටක්...පුකෙත් පොඩ්ඩක් මේකප් ගන්න එපැයි... මමනන් පුක බලලා ලකුණු දෙන්නේ...
    ඒ බන් මගෙත් එහෙමයි නේ, මූණ එක පාටක්, බෙල්ලෙන් පහල පාට අඩුයි. පුක කලුයි. මන් හිතන්නේ අපේ උන්ගේ හැටියක් ඕක.
     

    Roddk da

    Well-known member
  • Oct 21, 2025
    1,159
    864
    113
    කෙල්ලො - කෙල්ලොන්ගෙ හීන වලට යන්න දෙන කොල්ලෝ හරි හොදයි

    කොල්ලා - ඔයා මෙවාට යන්න එපා මම ආස නැ

    දැන් තෙරෙනවා කොල්ලො යන්න එපා කිව්වෙ ඇයි කියලා නමුත් win කරපු girl ලස්සනයි