superb mchan. balan inna ahan inna puluwan widiyata karala thiyenawa. 25 kiyala dakka gaman wena ekak nam balanne na malaata. habai meka vinadi 25ma baluwa. pattai concept eka. me wage wedagath dewal karapan digatama. subsbribed!
මචො, උබේ විවියො නම් පට්ට, මමකලිනුත් කමෙන්ට් එකක කිව්වා.
තාම හරියට චැනල් එක මිනිස්සු අතරට ගිහින් නැ, ලගදිම උඹේ චැනල් එක හිට් වෙනවා.
දිගටම කරන්න.
මගෙ චැනල් එක සබ්ස් 1000 ගැහුවෙ දවස් 4 න් විඩියො 6 කින්, උබේ මාකටින් වල අව්ලක් වෙන්න ඇති, ඒත් උබේ චැනල් එක එක ලෙවල් එකකට ආවම එතනින් එහාට නවත්තන්න බැරි වෙයි, Keep it up machan, All the best.

නෑ බං. මං විදෙස් ගත වූ එකෙක්. ඇයි උඹ හදිසියේම ඇහුවෙ?umba lankawe nemeida inne?

අඩෝ බොහෝම ස්තූතියි මචෝ! ලොකු බලාපොරොත්තු නෑ. උඹල වගේ එවුන් පහක් හිටියත් ඇති බං.