අපි රෙන්ට් එකට ඉන්න ගෙදර වයරිං අවුල්. දැං මාස ගානකට කලිං වතුර මෝටරේ පිච්චුනා. පිච්චුනා කියන්නෙ කොයිල් එක විතරක් පිච්චිලා නෙවෙයි මුලු මෝටරේම කර වෙලා යන්නම පිච්චුනා. පරන සෙන්ට්රික් මෝටරයක්. හැබැයි බ්රේකර් එකක්වත් ට්රිප් එකවත් ඕෆ් වුනේ නෑ. ට්රිප් එකේ ටෙස්ට් බට්න් එක එබුවට ඕෆ් වෙන්නෙත් නෑ. බ්රේකර් 3ක් තියෙනව හිර වෙලා වගේ තියෙන්නෙ. අතින් පහලට දාන්නත් අමාරු සයිස්. මෝටරේ ලිඳ ලඟ කොන්ක්රීට් පෙට්ටියක දාල නිසා සද්දෙ ඇහෙන්නෙත් නෑ. මේක උන දවසෙ අපිට කර ගඳක් ආවා. පස්සෙ වෙන මෝටරයක් ගෙනත් දැම්මම ඒ වයර් වලින් කරන්ට් එක එන්නෙ නෑ. ඒ නිසා එලියෙ ලයිට් එක්කින් මෝටරේට කරන්ට් එක දීල තියෙන්නෙ දැං.
කලිං මෝටරේට දාල තිබ්බෙ ඉන්ඩිකේටර් එක තියෙන ස්විච් එකක්. ඩබල් පෝල් ස්විච් කියල තමා නෙට් එකේ බැලුවම තිබ්බෙ. දැං අද ඒ ස්විච් එක ඕෆ් කරල තියෙද්දිත් ඉන්ඩිකේටර් එක පත්තු වෙනව.
මං අද නිකං ටෙස්ටර් එක තියල බැලුව ප්ලග් වලට. හැම එකේම නිවුට්රල් එකේ තමයි කරන්ට් එක එන්නෙ. ප්ලග් වල ස්විච් ඕෆ් කරත් නිවුට්රල් එකට ටෙස්ටරේ පත්තු වෙනව.
දැං අර ඉන්ඩිකේටර් එක පත්තුවෙන එක වෙන්නෙ කොහොමද කියල දන්න කෙනෙක් කියන්න පුලුවංද?
එදා මෝටර් එක පිච්චුන වෙලේ වයරුත් උනු වෙලා ෂෝට් වෙලා තියෙන්න පුලුවන් නේද?
වයරින් කරන කෙනෙක් ගෙන්නල පෙන්නන්න ඉන්නෙ හෙට.
කලිං මෝටරේට දාල තිබ්බෙ ඉන්ඩිකේටර් එක තියෙන ස්විච් එකක්. ඩබල් පෝල් ස්විච් කියල තමා නෙට් එකේ බැලුවම තිබ්බෙ. දැං අද ඒ ස්විච් එක ඕෆ් කරල තියෙද්දිත් ඉන්ඩිකේටර් එක පත්තු වෙනව.
මං අද නිකං ටෙස්ටර් එක තියල බැලුව ප්ලග් වලට. හැම එකේම නිවුට්රල් එකේ තමයි කරන්ට් එක එන්නෙ. ප්ලග් වල ස්විච් ඕෆ් කරත් නිවුට්රල් එකට ටෙස්ටරේ පත්තු වෙනව.
දැං අර ඉන්ඩිකේටර් එක පත්තුවෙන එක වෙන්නෙ කොහොමද කියල දන්න කෙනෙක් කියන්න පුලුවංද?
එදා මෝටර් එක පිච්චුන වෙලේ වයරුත් උනු වෙලා ෂෝට් වෙලා තියෙන්න පුලුවන් නේද?
වයරින් කරන කෙනෙක් ගෙන්නල පෙන්නන්න ඉන්නෙ හෙට.