Mama straight aiyo.මේ උඹ අපේ එකා එක්ක වල කම් කරලා ඌ ගොනොරියාවත් හදාගත්තොත් තොපි දෙන්නවම මමබා වනවා
Mama straight aiyo.මේ උඹ අපේ එකා එක්ක වල කම් කරලා ඌ ගොනොරියාවත් හදාගත්තොත් තොපි දෙන්නවම මමබා වනවා
ඕව ගණන් ගන්න එපා,මම පොඩ්ඩක් ඕවර්, දැන් ඉවරයිMama straight aiyo.![]()
වයස කියන්න පුලුවන්ද මචන්.?ponna kello
adamai ehema ekak ahuwe![]()
thats the thing bro. Always what I get is sensual romantic sex.There are no kind called innocents
Even if they calm and quiet, if you hit the correct nail they'll be fucking sensual
වයස කියන්න පුලුවන්ද මචන්.?
weekend එකෙ බලන්න ඔනෙ බ්රො.
එහෙනම් තව 5ක් ඉවසල ඉන්න. ඒ අත්තර තුරේ ශ්ර්නගන විසා ගහගෙන අවිද්දීන බලන්න.ලංකාවේ ඕක පෙන්නේ නෑ.,අකුරු නිවැරදි කරන්න අමාරුයි.තේරුම් බාන්නmage wayasada? 30i
BanBandinnada? Ukannada? Dekama karana un loweth naha lolහොද sex drive එකක් තියෙන කෙල්ලෙක් සෙට් කර ගන්නෙ කොහොමද බ්න්. අපිට සෙට් වෙන්නෙ sex සතෙකට ගැන උවමනවක් නැති පොන්න කෙල්ලොමනෙ.
Fantasy sex වලට එහෙම කැමත් වල් කෙල්ලෙක් සෙට් කර ගන්න ඔනෙ කියල උබලට හිතෙන්නෙ නැද්ද
දැන් හැම දෙටම,ම්කොලු සීන් ,කෙලි සීන් එහෙම නෑ.ඒවා අදාල වෙන්නේ හිතන අයගේ හිත වලe asse ubala kolu scn ekakuth line karanawada![]()
එහෙනම් තව 5ක් ඉවසල ඉන්න. ඒ අත්තර තුරේ ශ්ර්නගන විසා ගහගෙන අවිද්දීන බලන්න.ලංකාවේ ඕක පෙන්නේ නෑ.,අකුරු නිවැරදි කරන්න අමාරුයි.තේරුම් බාන්න

dan nam badinneth ehema ekak.BanBandinnada? Ukannada? Dekama karana un loweth naha lol
මෙහෙමයි මේක කව්වා කියල තේරෙයිද දන්නේ නෑ.ඔය කියන පොන්න කෙල්ලෙඔ කැමති කෙල්ලන්ට,දැන් තේරෙන්න ඇති කියල හිතනවා.ඕක ලංකාවේ පෙන්න නෑ(ලොකුවට)therune naa bn...
uba mokakda kiyanna hadanne?? mama kiwwe ehema word ekak kalin ahala naa kiyala
i get what he meant...wadi hariyak kello inne ohoma un thamai...no sex feelings![]()
dan nam badinneth ehema ekak.
kotu paninana scn eka mata hariyanne naa.
I am more into date and fuck
(not typical EK talk
Ik it is hard to believe, but it is true)
that's the nature...මෙහෙමයි මේක කව්වා කියල තේරෙයිද දන්නේ නෑ.ඔය කියන පොන්න කෙල්ලෙඔ කැමති කෙල්ලන්ට,දැන් තේරෙන්න ඇති කියල හිතනවා.ඕක ලංකාවේ පෙන්න නෑ(ලොකුවට)
මම අහන්න ගිය ප්රශ්නේ අහන්න බෑ මල්ලි.එකඟ තාවය දෙනවනම් අසබ්යය ප්රශ්නයක් මේක.අසන්නද?
ahh you mean lesbians....
mama hithuwe muu ponna kiyala adahas kare lingika hageeem daneem nathi kello kiyala...samalingika ewun nemei...idk
------ Post added on Dec 20, 2021 at 10:43 PM