වල් කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්න

MAHESH80

Well-known member
  • Nov 23, 2018
    919
    1,842
    113
    mage wayasada? 30i
    එහෙනම් තව 5ක් ඉවසල ඉන්න. ඒ අත්තර තුරේ ශ්‍ර්නගන විසා ගහගෙන අවිද්දීන බලන්න.ලංකාවේ ඕක පෙන්නේ නෑ.,අකුරු නිවැරදි කරන්න අමාරුයි.තේරුම් බාන්න
     
    • Like
    Reactions: ChoronaSottiya

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,448
    32,176
    113
    හොද sex drive එකක් තියෙන කෙල්ලෙක් සෙට් කර ගන්නෙ කොහොමද බ්න්. අපිට සෙට් වෙන්නෙ sex සතෙකට ගැන උවමනවක් නැති පොන්න කෙල්ලොමනෙ.

    Fantasy sex වලට එහෙම කැමත් වල් කෙල්ලෙක් සෙට් කර ගන්න ඔනෙ කියල උබලට හිතෙන්නෙ නැද්ද
    BanBandinnada? Ukannada? Dekama karana un loweth naha lol
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    එහෙනම් තව 5ක් ඉවසල ඉන්න. ඒ අත්තර තුරේ ශ්‍ර්නගන විසා ගහගෙන අවිද්දීන බලන්න.ලංකාවේ ඕක පෙන්නේ නෑ.,අකුරු නිවැරදි කරන්න අමාරුයි.තේරුම් බාන්න

    therune naa bn...

    uba mokakda kiyanna hadanne?? mama kiwwe ehema word ekak kalin ahala naa kiyala :yes:

    i get what he meant...wadi hariyak kello inne ohoma un thamai...no sex feelings :lol:
     

    MAHESH80

    Well-known member
  • Nov 23, 2018
    919
    1,842
    113
    therune naa bn...

    uba mokakda kiyanna hadanne?? mama kiwwe ehema word ekak kalin ahala naa kiyala :yes:

    i get what he meant...wadi hariyak kello inne ohoma un thamai...no sex feelings :lol:
    මෙහෙමයි මේක කව්වා කියල තේරෙයිද දන්නේ නෑ.ඔය කියන පොන්න කෙල්ලෙඔ කැමති කෙල්ලන්ට,දැන් තේරෙන්න ඇති කියල හිතනවා.ඕක ලංකාවේ පෙන්න නෑ(ලොකුවට)
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    dan nam badinneth ehema ekak.
    kotu paninana scn eka mata hariyanne naa.
    I am more into date and fuck

    I'm married..But I know one girl who's a slut..She wants to fuck..and she keep texting me daily.

    but my self conscious does not allow me to do it,,because I'm not a person who cheat :( (not typical EK talk :lol: Ik it is hard to believe, but it is true)

    As a married person, this is what i have to tell you...badina eka hodama ekak badapan 99% match wenna....however, no matter who you're going to marry,,you will always want to fuck the neighbor's wife :lol: that's the nature...

    මෙහෙමයි මේක කව්වා කියල තේරෙයිද දන්නේ නෑ.ඔය කියන පොන්න කෙල්ලෙඔ කැමති කෙල්ලන්ට,දැන් තේරෙන්න ඇති කියල හිතනවා.ඕක ලංකාවේ පෙන්න නෑ(ලොකුවට)

    ahh you mean lesbians....

    mama hithuwe muu ponna kiyala adahas kare lingika hageeem daneem nathi kello kiyala...samalingika ewun nemei...idk
    ------ Post added on Dec 20, 2021 at 10:43 PM
     

    MAHESH80

    Well-known member
  • Nov 23, 2018
    919
    1,842
    113



    ahh you mean lesbians....

    mama hithuwe muu ponna kiyala adahas kare lingika hageeem daneem nathi kello kiyala...samalingika ewun nemei...idk
    ------ Post added on Dec 20, 2021 at 10:43 PM
    මම අහන්න ගිය ප්‍රශ්නේ අහන්න බෑ මල්ලි.එකඟ තාවය දෙනවනම් අසබ්යය ප්‍රශ්නයක් මේක.අසන්නද?
     
    • Haha
    Reactions: timetraveler1921