වල් කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්න

HmNRazor

Well-known member
  • තම තමන් ගේ ආතල් පොඩියට අරන් බැඳලා කාරිය පාඩුවේ ඉන්නවා නම් හොඳයි. නමුත් ඔහොම Over hyped මෝල් කරලා sex drive වැඩි කරලා වටේ උන්ට අල්ලන්න ගත්තාම පට්ට අවුල් වෙනව ඉතින්. පෞද්ගලිකව මම නම් කැමති නෑ මගේ වයිෆ් හරි / කෑල්ල හරි පිට උන්ට අල්ලනවට, Sex drive එක වැඩිවෙලා Fantasizing zones වලට ආවාම ගොඩක් ගෑනුන්ට තමන්ව / තමන් ගේ හැගීම් පාලනය කරගන්න බෑ. (අත්දැකීමෙන් කියෙන්නෙ එහෙම ඒවට ඇනලා තියන නිසා)
     
    Last edited:

    charitha2011

    Well-known member
  • Jan 25, 2011
    16,610
    1
    32,362
    113
    - උඩරට -
    ෆේස්බුක් එකෙන් යාලු උනා වට්සැප්‍ වලට මාරු උනා වල් පල් දොඩවන ගමන් සෙස් ගැන ඒවත් දාපන්.. ඊට පස්සේ මීට් වෙලා ගේමට බහින්න තියෙන්නේ .

    වල් කෑලී වැඩිපුරම ඉන්නේ ඉමෝ එකේ.. උන් අපිට උගන්වයි A to Z 😂

    ටෙලිග්‍රෑම් වරෙන් ලස්සන පොඩි කෑලී ඉන්නවා !! ගෲප් එකක් තියෙනවා .. හොඳ නරක දෙකම

    පෙන්පල් වර්ල්ඩ් එකේ ඉන්නවා තව සෙට් එකක් .. කඩ්ඩෙන් කෙටුවා අල්ල ගත්තා.
    Search Google > Penpalworld

    අනිත් එක ටැන්ගෝ - මේකේ Nearby කට්ටිය පෙන්නනවා GPS වලින්..
     

    kevin_levin

    Well-known member
  • Jun 9, 2014
    10,376
    14,202
    113
    මම අත්දැකීමෙන් කියන්නම්.. හැබැයි කෙල්ලෙක්ව රවට්ටලා අනාත කිරීම සිකීම ආතල් ගැනීම සහ ගහන සහ හෙන ගහන අපරාදයක්.

    වල් කොල්ලො සහ වල් කෙල්ලො කියලා කොට්ටාශයක් නෑ... හොද කොල්ලො සහ හොද කෙල්ලො කියලා කොට්ටාශයක් නෑ

    කොල්ලො වගේම කෙල්ලොත් සෙක්ස් කියන දේට කැමතියි. කොල්ලො සෙක්ස් ගැන ඕපන් වුනාට කෙල්ලො සෙක්ස් ගැන ඕපන් නැත්තෙ මේ සමාජෙ තියෙන තුප්පහි ක්‍රමේ නිසා. ප්‍රශ්නය තියෙන්නෙ අන්න එතන.

    ඒකට කරන්න ඕන ඒ සමාජ ක්‍රමේට බම්බු ගහගනින් කියලා හිතන සෙක්ස් එක්ස්පීරියන්ස් එකක් ගන්න කැමති කෙල්ලෙක් ව ගානට හොයා ගන්න එක සහ හිර කරලා වහලා ඉන්න ඒ ආශාවන් එලියට ගන්න එක.

    මේ කොටස ආයෙ කියන්න ඕන. ඒ තරම්ම වැදගත් නිසා.. රවට්ටලා ආතල් ගන්න එපා. දෙන්නගෙන්ම කැමැත්තෙන් වෙන ඕනම දෙයක්.

    මෙහෙමයි.. අපිට බෑ නෙ පාරෙ ඉන්න කෙල්ලෙක් ට ටෝක් කරන් ඔය වැඩේ කරන්න. අනිවාර්‍යෙන්ම ඔය වැඩේ කරන්න පුලුවන් වෙන්නෙ නිතර දකින නිතර හම්බ වෙන දෙන්නෙක්ට. හොදම ඔෆිස් මේට්.

    මෙතනින් එහාට අපි හිතමු ඔෆිස් මේට් කෙනෙක් හම්බ වුනා. තමන්ට ක්‍රශ් එකකුත් ඇති වුනා.. එහෙනම් ඉස්සරවෙලාම කරන්න ඕන හොදම යාලුවෙක් වෙන එක. මෙතනදි විශ්වාසය කියන එක පට්ටම විදියට වැදගත් වෙනවා.

    මම එහෙම කියන්නෙ කිසිම කෙල්ලෙක් කැමති නෑ තමන්ගෙ නමට ඉස්සරහින් වේස හෝ බඩුව හෝ ඒ දෙකම දාලා ආමන්ත්‍රනය කරගන්න. ඒක නිසා විශ්වාසය ඉස්සර වෙලා හැදෙන්න ඕන. අන්න ඒකට ඉතින් ක්‍රියාවෙන් ඔප්පු කරන්න ඕන. මේක හරියට කරගන්න බැරි වුනොත් මෙතනින් එහාට කිසිම දෙයක් කරන්න බෑ. විශ්වාසෙ ඇති කරගන්න පොඩි පොඩි ට්‍රික්ස් ටිකක් තියෙනවා. ඒවා අවස්තානුකූලයි.

    විශ්වාසය ඇති වුනාම තමන්ගෙ පුද්ගලික දේවල් දෙන්න හුවමාරු කරගන්න පෙලඹෙනවා. කෙල්ලෙක් හිටියා එන්නෙ ට්‍රාන්ස්පෝට් බස් එකේ. මෙන්සස් දවස් වල අපහසු උනාම ඒකි මට කියලා ඩ්‍රොප් කරගන්නත් මට කියලා පික් කරගත්තා. මුල් මාස දෙක තුනේ එහෙම කිව්වට පස්සෙ ආයෙ මමම මැසෙජ් එක දානවා හෙට මම ඔයාව ගන්න එන්නම් කියලා. එතකොට ඒකි ගැන මම හිතනවා හැබැයි රකිනවා කියලා විශ්වාසය ඇති කරා. පුද්ගලික කාරනා පවා ආරක්ශා කලා.

    ඕනෑම ප්‍රශ්නයකදි කලබල නොවී සාවදානව අහන් ඉන්න එක පුරුදු කරගන්න. ඕනවට වඩා කියවන්න යන අයට පිරිසක් මැද කෙල්ලෙක්ට විහිලු කරන අයට මේ වැඩේ කරන්න බෑ. විශේශයෙන්ම බීලා කියවන උන්ට ඩේලි ඔෆිස් පාටි දාන උන්ට මේවා කරන්න බෑ. මොකද කෙල්ලො දන්නවා බිව්වම මාත්ෘකා ඔෆිස් එකේ කෙල්ලො කියලා. දවසක් කොල්ලො කෙල්ලො ඔක්කොම චැට්ස් එකේ බිව්වා. හැමෝම බීලා කියවන්න ගත්තෙ කෙල්ලොන්ගෙ ඇග ගැනයි පස්ස ගැනයි එහෙම. මම ටාගට් කරන් හිටිය කෙල්ල එතන හිටිය නිසා මම වචනයක් වත් උන් එක්ක එකතු වෙලා කිව්වෙ නෑ. ඔය කෙල්ල දවසක් මගෙන් ඇහුවා ඔයාගෙ චොයිස් ගැන කිව්වෙ නෑ නේ ඇයි කියලා. මම කිව්වෙ මම කැමති කියවන්න නෙවෙයි.. කෙල්ලෙක්ගෙ ලස්සන හිතින් විදින්න කියලා. ඔන්න ඕක තමා මගේ ටර්නින් පොයින්ට් එක වුනේ

    අනෙක් කාරනේ තමා කෙල්ලෙක් තමන්ට කියන කිසි දෙයක් නවත්තන්න වලක්වන්න එප. අහන් ඉන්න බෙනිෆිට් එක වෙනුවෙන්. මම එහමයි කලේ. ගොඩක් වෙලාවට ඔෆිස් එකේ භාහිර කටයුතු වලදි එයා ගැන අවදානයෙන් ඉන්නව කියන එක පෙන්නන්න ඕන.. ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ් ලෙවල් එකට යන්න එපා. මොකද ඔය සෙක්ස් එක්ස්පීරියන්ස් ගන්න කෙල්ලො කැමති නෑ ඕනවට වඩා ඉන්වෝල් වෙන අයට. අතේ දුරින් බට් ඕනම හදිසියකට ඉන්නවා කියන එක දැනෙන්න ඕන. එක සැරයක් මම ඔෆිස් පාටි එකකදි කෙල්ලව දාන්න පිලියන්දලා ගියා පාන්දර තුනයි ගානකට. බෙනිෆිට්ස් ගැන හිතලා

    කෙල්ල ශොපින් කරන්න යන්න කතා කලොත් අනිවාර්‍යෙන් යන්න සහ අනිවාර්‍යෙන් කප්පමක් ඉල්ලන්න. රෝල්ස් දෙකක් ෆ්ෘට් ජූස් එකක්.. ඒක පුරුද්දක් කරගන්න. ඇදුම් ගන්න ගියොත් අනිවාර්‍යෙන්ම ඩ්‍රෙස් කරලා පෙන්නන්න කියන්න. මෙන්න මේ වගේ තැන් මාර වටිනවා. ඔතනදි ලැජ්ජාව කියන එක නැති වෙනවා කෙල්ලෙක්ගෙ.

    ඔය වගේ ගානට ආවම දැන් තමා වචනය දාන්න ඕන. ඇදුමක් ඇන්දන් ආවත් සාරියක් ඇදන් ආවත් අලුතින් පට්ට කැත වුනත් ෆෝන් එක අතට අරන් එස් එම් එස් එකක් දාන්න ඕන, ( හුරතලේට හදාගත්ත නම ) කියලා අද මාර ලස්සනයි නේ ඕයි.. කියලා. මේවා වෙන්න ඕන හොරාට. ඉදලා හිටලා දවසක නිකන් වුනත් මේ වගේ ඒවා දාන්න ඕන. මම නම් එහෙම කරලා සාර්ථක වෙච්ච ඒවා තියෙනවා. දවසක් වැඩකට මගේ ලඟට ඇවිල්ලා යන වෙලාවෙ මම මැසේජ් එකක් දැම්මා සුවඳ අද <3 <3 <3 කියලා.

    ඔතනින් පටන් ගත්ත මැසේජ් කිරිල්ල නැවතුනේ සෙක්ස් ආසාවල් පවා අහගෙන. මෙච්චර දුර ආවා කියන්නෙ ඉතිරි ටික ගේමක් නෑ.. හොද නිවාඩුවක් බලලා අහන්න තියෙන්නෙ කොහේ හරි යමුද කියලා විතරයි.. ඊට කලින් කෙල්ලගෙ මනස හදන්න ඕන නිවාඩුවක් ඕන කොහේ හරි කෑමකට යන්න ඕන වගේ සිතුවිල්ලක් එන විදියට.

    ටිකක් වියදම් වෙන වැඩක් පලවෙනි පාර.. දෙවනි පාර ඉදලා බෙනිෆිට් එන්නෙ තුනපහ පිටේ බැදන්.

    හැබැයි එකක්.. ලව් කරන්න යන්න එපා. අවශ්‍ය නම් කරන්න ඒක දෙන්නගෙ කැමැත්ත. ඕනවට වඩා හුරතල් කරන්න තොදොල් වෙන්න යන්න එපා. සෙක්ස් ෆැන්ටසියක් තියෙන සෙක්ස් වලට ආස කෙල්ලො කිසිම කෙනෙක් හුරතල් නෑ. උන්ට ඕන දැනෙන්න සෙක්ස් කරන්න. තියෙන සීමිත ටයිම් එකෙන් උපරිම ප්‍රයෝජන ගන්න..
    🥱🥱🤭
     
    • Haha
    Reactions: ChoronaSottiya

    NushenD

    Well-known member
  • Sep 30, 2021
    3,333
    11,482
    113
    Malabe
    මම අත්දැකීමෙන් කියන්නම්.. හැබැයි කෙල්ලෙක්ව රවට්ටලා අනාත කිරීම සිකීම ආතල් ගැනීම සහ ගහන සහ හෙන ගහන අපරාදයක්.

    වල් කොල්ලො සහ වල් කෙල්ලො කියලා කොට්ටාශයක් නෑ... හොද කොල්ලො සහ හොද කෙල්ලො කියලා කොට්ටාශයක් නෑ

    කොල්ලො වගේම කෙල්ලොත් සෙක්ස් කියන දේට කැමතියි. කොල්ලො සෙක්ස් ගැන ඕපන් වුනාට කෙල්ලො සෙක්ස් ගැන ඕපන් නැත්තෙ මේ සමාජෙ තියෙන තුප්පහි ක්‍රමේ නිසා. ප්‍රශ්නය තියෙන්නෙ අන්න එතන.

    ඒකට කරන්න ඕන ඒ සමාජ ක්‍රමේට බම්බු ගහගනින් කියලා හිතන සෙක්ස් එක්ස්පීරියන්ස් එකක් ගන්න කැමති කෙල්ලෙක් ව ගානට හොයා ගන්න එක සහ හිර කරලා වහලා ඉන්න ඒ ආශාවන් එලියට ගන්න එක.

    මේ කොටස ආයෙ කියන්න ඕන. ඒ තරම්ම වැදගත් නිසා.. රවට්ටලා ආතල් ගන්න එපා. දෙන්නගෙන්ම කැමැත්තෙන් වෙන ඕනම දෙයක්.

    මෙහෙමයි.. අපිට බෑ නෙ පාරෙ ඉන්න කෙල්ලෙක් ට ටෝක් කරන් ඔය වැඩේ කරන්න. අනිවාර්‍යෙන්ම ඔය වැඩේ කරන්න පුලුවන් වෙන්නෙ නිතර දකින නිතර හම්බ වෙන දෙන්නෙක්ට. හොදම ඔෆිස් මේට්.

    මෙතනින් එහාට අපි හිතමු ඔෆිස් මේට් කෙනෙක් හම්බ වුනා. තමන්ට ක්‍රශ් එකකුත් ඇති වුනා.. එහෙනම් ඉස්සරවෙලාම කරන්න ඕන හොදම යාලුවෙක් වෙන එක. මෙතනදි විශ්වාසය කියන එක පට්ටම විදියට වැදගත් වෙනවා.

    මම එහෙම කියන්නෙ කිසිම කෙල්ලෙක් කැමති නෑ තමන්ගෙ නමට ඉස්සරහින් වේස හෝ බඩුව හෝ ඒ දෙකම දාලා ආමන්ත්‍රනය කරගන්න. ඒක නිසා විශ්වාසය ඉස්සර වෙලා හැදෙන්න ඕන. අන්න ඒකට ඉතින් ක්‍රියාවෙන් ඔප්පු කරන්න ඕන. මේක හරියට කරගන්න බැරි වුනොත් මෙතනින් එහාට කිසිම දෙයක් කරන්න බෑ. විශ්වාසෙ ඇති කරගන්න පොඩි පොඩි ට්‍රික්ස් ටිකක් තියෙනවා. ඒවා අවස්තානුකූලයි.

    විශ්වාසය ඇති වුනාම තමන්ගෙ පුද්ගලික දේවල් දෙන්න හුවමාරු කරගන්න පෙලඹෙනවා. කෙල්ලෙක් හිටියා එන්නෙ ට්‍රාන්ස්පෝට් බස් එකේ. මෙන්සස් දවස් වල අපහසු උනාම ඒකි මට කියලා ඩ්‍රොප් කරගන්නත් මට කියලා පික් කරගත්තා. මුල් මාස දෙක තුනේ එහෙම කිව්වට පස්සෙ ආයෙ මමම මැසෙජ් එක දානවා හෙට මම ඔයාව ගන්න එන්නම් කියලා. එතකොට ඒකි ගැන මම හිතනවා හැබැයි රකිනවා කියලා විශ්වාසය ඇති කරා. පුද්ගලික කාරනා පවා ආරක්ශා කලා.

    ඕනෑම ප්‍රශ්නයකදි කලබල නොවී සාවදානව අහන් ඉන්න එක පුරුදු කරගන්න. ඕනවට වඩා කියවන්න යන අයට පිරිසක් මැද කෙල්ලෙක්ට විහිලු කරන අයට මේ වැඩේ කරන්න බෑ. විශේශයෙන්ම බීලා කියවන උන්ට ඩේලි ඔෆිස් පාටි දාන උන්ට මේවා කරන්න බෑ. මොකද කෙල්ලො දන්නවා බිව්වම මාත්ෘකා ඔෆිස් එකේ කෙල්ලො කියලා. දවසක් කොල්ලො කෙල්ලො ඔක්කොම චැට්ස් එකේ බිව්වා. හැමෝම බීලා කියවන්න ගත්තෙ කෙල්ලොන්ගෙ ඇග ගැනයි පස්ස ගැනයි එහෙම. මම ටාගට් කරන් හිටිය කෙල්ල එතන හිටිය නිසා මම වචනයක් වත් උන් එක්ක එකතු වෙලා කිව්වෙ නෑ. ඔය කෙල්ල දවසක් මගෙන් ඇහුවා ඔයාගෙ චොයිස් ගැන කිව්වෙ නෑ නේ ඇයි කියලා. මම කිව්වෙ මම කැමති කියවන්න නෙවෙයි.. කෙල්ලෙක්ගෙ ලස්සන හිතින් විදින්න කියලා. ඔන්න ඕක තමා මගේ ටර්නින් පොයින්ට් එක වුනේ

    අනෙක් කාරනේ තමා කෙල්ලෙක් තමන්ට කියන කිසි දෙයක් නවත්තන්න වලක්වන්න එප. අහන් ඉන්න බෙනිෆිට් එක වෙනුවෙන්. මම එහමයි කලේ. ගොඩක් වෙලාවට ඔෆිස් එකේ භාහිර කටයුතු වලදි එයා ගැන අවදානයෙන් ඉන්නව කියන එක පෙන්නන්න ඕන.. ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ් ලෙවල් එකට යන්න එපා. මොකද ඔය සෙක්ස් එක්ස්පීරියන්ස් ගන්න කෙල්ලො කැමති නෑ ඕනවට වඩා ඉන්වෝල් වෙන අයට. අතේ දුරින් බට් ඕනම හදිසියකට ඉන්නවා කියන එක දැනෙන්න ඕන. එක සැරයක් මම ඔෆිස් පාටි එකකදි කෙල්ලව දාන්න පිලියන්දලා ගියා පාන්දර තුනයි ගානකට. බෙනිෆිට්ස් ගැන හිතලා

    කෙල්ල ශොපින් කරන්න යන්න කතා කලොත් අනිවාර්‍යෙන් යන්න සහ අනිවාර්‍යෙන් කප්පමක් ඉල්ලන්න. රෝල්ස් දෙකක් ෆ්ෘට් ජූස් එකක්.. ඒක පුරුද්දක් කරගන්න. ඇදුම් ගන්න ගියොත් අනිවාර්‍යෙන්ම ඩ්‍රෙස් කරලා පෙන්නන්න කියන්න. මෙන්න මේ වගේ තැන් මාර වටිනවා. ඔතනදි ලැජ්ජාව කියන එක නැති වෙනවා කෙල්ලෙක්ගෙ.

    ඔය වගේ ගානට ආවම දැන් තමා වචනය දාන්න ඕන. ඇදුමක් ඇන්දන් ආවත් සාරියක් ඇදන් ආවත් අලුතින් පට්ට කැත වුනත් ෆෝන් එක අතට අරන් එස් එම් එස් එකක් දාන්න ඕන, ( හුරතලේට හදාගත්ත නම ) කියලා අද මාර ලස්සනයි නේ ඕයි.. කියලා. මේවා වෙන්න ඕන හොරාට. ඉදලා හිටලා දවසක නිකන් වුනත් මේ වගේ ඒවා දාන්න ඕන. මම නම් එහෙම කරලා සාර්ථක වෙච්ච ඒවා තියෙනවා. දවසක් වැඩකට මගේ ලඟට ඇවිල්ලා යන වෙලාවෙ මම මැසේජ් එකක් දැම්මා සුවඳ අද <3 <3 <3 කියලා.

    ඔතනින් පටන් ගත්ත මැසේජ් කිරිල්ල නැවතුනේ සෙක්ස් ආසාවල් පවා අහගෙන. මෙච්චර දුර ආවා කියන්නෙ ඉතිරි ටික ගේමක් නෑ.. හොද නිවාඩුවක් බලලා අහන්න තියෙන්නෙ කොහේ හරි යමුද කියලා විතරයි.. ඊට කලින් කෙල්ලගෙ මනස හදන්න ඕන නිවාඩුවක් ඕන කොහේ හරි කෑමකට යන්න ඕන වගේ සිතුවිල්ලක් එන විදියට.

    ටිකක් වියදම් වෙන වැඩක් පලවෙනි පාර.. දෙවනි පාර ඉදලා බෙනිෆිට් එන්නෙ තුනපහ පිටේ බැදන්.

    හැබැයි එකක්.. ලව් කරන්න යන්න එපා. අවශ්‍ය නම් කරන්න ඒක දෙන්නගෙ කැමැත්ත. ඕනවට වඩා හුරතල් කරන්න තොදොල් වෙන්න යන්න එපා. සෙක්ස් ෆැන්ටසියක් තියෙන සෙක්ස් වලට ආස කෙල්ලො කිසිම කෙනෙක් හුරතල් නෑ. උන්ට ඕන දැනෙන්න සෙක්ස් කරන්න. තියෙන සීමිත ටයිම් එකෙන් උපරිම ප්‍රයෝජන ගන්න..

    මම අත්දැකීමෙන් කියන්නම්.. හැබැයි කෙල්ලෙක්ව රවට්ටලා අනාත කිරීම සිකීම ආතල් ගැනීම සහ ගහන සහ හෙන ගහන අපරාදයක්.
    වල් කොල්ලො සහ වල් කෙල්ලො කියලා කොට්ටාශයක් නෑ... හොද කොල්ලො සහ හොද කෙල්ලො කියලා See more...
     

    ChoronaSottiya

    Well-known member
  • Sep 13, 2020
    4,696
    6,996
    113
    වදුරව
    ෆේස්බුක් එකෙන් යාලු උනා වට්සැප්‍ වලට මාරු උනා වල් පල් දොඩවන ගමන් සෙස් ගැන ඒවත් දාපන්.. ඊට පස්සේ මීට් වෙලා ගේමට බහින්න තියෙන්නේ .

    වල් කෑලී වැඩිපුරම ඉන්නේ ඉමෝ එකේ.. උන් අපිට උගන්වයි A to Z 😂

    ටෙලිග්‍රෑම් වරෙන් ලස්සන පොඩි කෑලී ඉන්නවා !! ගෲප් එකක් තියෙනවා .. හොඳ නරක දෙකම

    පෙන්පල් වර්ල්ඩ් එකේ ඉන්නවා තව සෙට් එකක් .. කඩ්ඩෙන් කෙටුවා අල්ල ගත්තා.
    Search Google > Penpalworld

    අනිත් එක ටැන්ගෝ - මේකේ Nearby කට්ටිය පෙන්නනවා GPS වලින්..
    telegram group link eka DM karanna machan😉

    තම තමන් ගේ ආතල් පොඩියට අරන් බැඳලා කාරිය පාඩුවේ ඉන්නවා නම් හොඳයි. නමුත් ඔහොම Over hyped මෝල් කරලා sex drive වැඩි කරලා වටේ උන්ට අල්ලන්න ගත්තාම පට්ට අවුල් වෙනව ඉතින්. පෞද්ගලිකව මම නම් කැමති නෑ මගේ වයිෆ් හරි / කෑල්ල හරි පිට උන්ට අල්ලනවට, Sex drive එක වැඩිවෙලා Fantasizing zones වලට ආවාම ගොඩක් ගෑනුන්ට තමන්ව / තමන් ගේ හැගීම් පාලනය කරගන්න බෑ. (අත්දැකීමෙන් කියෙන්නෙ එහෙම ඒවට ඇනලා තියන නිසා)
    strength එක තියෙනව බන් ගෑනිට ඇති වෙනක් අදින්න..
    ------ Post added on Dec 21, 2021 at 7:47 PM
     
    • Like
    Reactions: charitha2011

    buddikagayan

    Well-known member
  • Jan 25, 2012
    27,390
    16,066
    113
    Colombo
    මම අත්දැකීමෙන් කියන්නම්.. හැබැයි කෙල්ලෙක්ව රවට්ටලා අනාත කිරීම සිකීම ආතල් ගැනීම සහ ගහන සහ හෙන ගහන අපරාදයක්.

    වල් කොල්ලො සහ වල් කෙල්ලො කියලා කොට්ටාශයක් නෑ... හොද කොල්ලො සහ හොද කෙල්ලො කියලා කොට්ටාශයක් නෑ

    කොල්ලො වගේම කෙල්ලොත් සෙක්ස් කියන දේට කැමතියි. කොල්ලො සෙක්ස් ගැන ඕපන් වුනාට කෙල්ලො සෙක්ස් ගැන ඕපන් නැත්තෙ මේ සමාජෙ තියෙන තුප්පහි ක්‍රමේ නිසා. ප්‍රශ්නය තියෙන්නෙ අන්න එතන.

    ඒකට කරන්න ඕන ඒ සමාජ ක්‍රමේට බම්බු ගහගනින් කියලා හිතන සෙක්ස් එක්ස්පීරියන්ස් එකක් ගන්න කැමති කෙල්ලෙක් ව ගානට හොයා ගන්න එක සහ හිර කරලා වහලා ඉන්න ඒ ආශාවන් එලියට ගන්න එක.

    මේ කොටස ආයෙ කියන්න ඕන. ඒ තරම්ම වැදගත් නිසා.. රවට්ටලා ආතල් ගන්න එපා. දෙන්නගෙන්ම කැමැත්තෙන් වෙන ඕනම දෙයක්.

    මෙහෙමයි.. අපිට බෑ නෙ පාරෙ ඉන්න කෙල්ලෙක් ට ටෝක් කරන් ඔය වැඩේ කරන්න. අනිවාර්‍යෙන්ම ඔය වැඩේ කරන්න පුලුවන් වෙන්නෙ නිතර දකින නිතර හම්බ වෙන දෙන්නෙක්ට. හොදම ඔෆිස් මේට්.

    මෙතනින් එහාට අපි හිතමු ඔෆිස් මේට් කෙනෙක් හම්බ වුනා. තමන්ට ක්‍රශ් එකකුත් ඇති වුනා.. එහෙනම් ඉස්සරවෙලාම කරන්න ඕන හොදම යාලුවෙක් වෙන එක. මෙතනදි විශ්වාසය කියන එක පට්ටම විදියට වැදගත් වෙනවා.

    මම එහෙම කියන්නෙ කිසිම කෙල්ලෙක් කැමති නෑ තමන්ගෙ නමට ඉස්සරහින් වේස හෝ බඩුව හෝ ඒ දෙකම දාලා ආමන්ත්‍රනය කරගන්න. ඒක නිසා විශ්වාසය ඉස්සර වෙලා හැදෙන්න ඕන. අන්න ඒකට ඉතින් ක්‍රියාවෙන් ඔප්පු කරන්න ඕන. මේක හරියට කරගන්න බැරි වුනොත් මෙතනින් එහාට කිසිම දෙයක් කරන්න බෑ. විශ්වාසෙ ඇති කරගන්න පොඩි පොඩි ට්‍රික්ස් ටිකක් තියෙනවා. ඒවා අවස්තානුකූලයි.

    විශ්වාසය ඇති වුනාම තමන්ගෙ පුද්ගලික දේවල් දෙන්න හුවමාරු කරගන්න පෙලඹෙනවා. කෙල්ලෙක් හිටියා එන්නෙ ට්‍රාන්ස්පෝට් බස් එකේ. මෙන්සස් දවස් වල අපහසු උනාම ඒකි මට කියලා ඩ්‍රොප් කරගන්නත් මට කියලා පික් කරගත්තා. මුල් මාස දෙක තුනේ එහෙම කිව්වට පස්සෙ ආයෙ මමම මැසෙජ් එක දානවා හෙට මම ඔයාව ගන්න එන්නම් කියලා. එතකොට ඒකි ගැන මම හිතනවා හැබැයි රකිනවා කියලා විශ්වාසය ඇති කරා. පුද්ගලික කාරනා පවා ආරක්ශා කලා.

    ඕනෑම ප්‍රශ්නයකදි කලබල නොවී සාවදානව අහන් ඉන්න එක පුරුදු කරගන්න. ඕනවට වඩා කියවන්න යන අයට පිරිසක් මැද කෙල්ලෙක්ට විහිලු කරන අයට මේ වැඩේ කරන්න බෑ. විශේශයෙන්ම බීලා කියවන උන්ට ඩේලි ඔෆිස් පාටි දාන උන්ට මේවා කරන්න බෑ. මොකද කෙල්ලො දන්නවා බිව්වම මාත්ෘකා ඔෆිස් එකේ කෙල්ලො කියලා. දවසක් කොල්ලො කෙල්ලො ඔක්කොම චැට්ස් එකේ බිව්වා. හැමෝම බීලා කියවන්න ගත්තෙ කෙල්ලොන්ගෙ ඇග ගැනයි පස්ස ගැනයි එහෙම. මම ටාගට් කරන් හිටිය කෙල්ල එතන හිටිය නිසා මම වචනයක් වත් උන් එක්ක එකතු වෙලා කිව්වෙ නෑ. ඔය කෙල්ල දවසක් මගෙන් ඇහුවා ඔයාගෙ චොයිස් ගැන කිව්වෙ නෑ නේ ඇයි කියලා. මම කිව්වෙ මම කැමති කියවන්න නෙවෙයි.. කෙල්ලෙක්ගෙ ලස්සන හිතින් විදින්න කියලා. ඔන්න ඕක තමා මගේ ටර්නින් පොයින්ට් එක වුනේ

    අනෙක් කාරනේ තමා කෙල්ලෙක් තමන්ට කියන කිසි දෙයක් නවත්තන්න වලක්වන්න එප. අහන් ඉන්න බෙනිෆිට් එක වෙනුවෙන්. මම එහමයි කලේ. ගොඩක් වෙලාවට ඔෆිස් එකේ භාහිර කටයුතු වලදි එයා ගැන අවදානයෙන් ඉන්නව කියන එක පෙන්නන්න ඕන.. ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ් ලෙවල් එකට යන්න එපා. මොකද ඔය සෙක්ස් එක්ස්පීරියන්ස් ගන්න කෙල්ලො කැමති නෑ ඕනවට වඩා ඉන්වෝල් වෙන අයට. අතේ දුරින් බට් ඕනම හදිසියකට ඉන්නවා කියන එක දැනෙන්න ඕන. එක සැරයක් මම ඔෆිස් පාටි එකකදි කෙල්ලව දාන්න පිලියන්දලා ගියා පාන්දර තුනයි ගානකට. බෙනිෆිට්ස් ගැන හිතලා

    කෙල්ල ශොපින් කරන්න යන්න කතා කලොත් අනිවාර්‍යෙන් යන්න සහ අනිවාර්‍යෙන් කප්පමක් ඉල්ලන්න. රෝල්ස් දෙකක් ෆ්ෘට් ජූස් එකක්.. ඒක පුරුද්දක් කරගන්න. ඇදුම් ගන්න ගියොත් අනිවාර්‍යෙන්ම ඩ්‍රෙස් කරලා පෙන්නන්න කියන්න. මෙන්න මේ වගේ තැන් මාර වටිනවා. ඔතනදි ලැජ්ජාව කියන එක නැති වෙනවා කෙල්ලෙක්ගෙ.

    ඔය වගේ ගානට ආවම දැන් තමා වචනය දාන්න ඕන. ඇදුමක් ඇන්දන් ආවත් සාරියක් ඇදන් ආවත් අලුතින් පට්ට කැත වුනත් ෆෝන් එක අතට අරන් එස් එම් එස් එකක් දාන්න ඕන, ( හුරතලේට හදාගත්ත නම ) කියලා අද මාර ලස්සනයි නේ ඕයි.. කියලා. මේවා වෙන්න ඕන හොරාට. ඉදලා හිටලා දවසක නිකන් වුනත් මේ වගේ ඒවා දාන්න ඕන. මම නම් එහෙම කරලා සාර්ථක වෙච්ච ඒවා තියෙනවා. දවසක් වැඩකට මගේ ලඟට ඇවිල්ලා යන වෙලාවෙ මම මැසේජ් එකක් දැම්මා සුවඳ අද <3 <3 <3 කියලා.

    ඔතනින් පටන් ගත්ත මැසේජ් කිරිල්ල නැවතුනේ සෙක්ස් ආසාවල් පවා අහගෙන. මෙච්චර දුර ආවා කියන්නෙ ඉතිරි ටික ගේමක් නෑ.. හොද නිවාඩුවක් බලලා අහන්න තියෙන්නෙ කොහේ හරි යමුද කියලා විතරයි.. ඊට කලින් කෙල්ලගෙ මනස හදන්න ඕන නිවාඩුවක් ඕන කොහේ හරි කෑමකට යන්න ඕන වගේ සිතුවිල්ලක් එන විදියට.

    ටිකක් වියදම් වෙන වැඩක් පලවෙනි පාර.. දෙවනි පාර ඉදලා බෙනිෆිට් එන්නෙ තුනපහ පිටේ බැදන්.

    හැබැයි එකක්.. ලව් කරන්න යන්න එපා. අවශ්‍ය නම් කරන්න ඒක දෙන්නගෙ කැමැත්ත. ඕනවට වඩා හුරතල් කරන්න තොදොල් වෙන්න යන්න එපා. සෙක්ස් ෆැන්ටසියක් තියෙන සෙක්ස් වලට ආස කෙල්ලො කිසිම කෙනෙක් හුරතල් නෑ. උන්ට ඕන දැනෙන්න සෙක්ස් කරන්න. තියෙන සීමිත ටයිම් එකෙන් උපරිම ප්‍රයෝජන ගන්න..
    Thats My Boy..\
    Eth Love ekata enawane ban
     

    nooby

    Well-known member
  • Mar 25, 2018
    4,258
    2,445
    113
    Srilanka
    ෆේස්බුක් එකෙන් යාලු උනා වට්සැප්‍ වලට මාරු උනා වල් පල් දොඩවන ගමන් සෙස් ගැන ඒවත් දාපන්.. ඊට පස්සේ මීට් වෙලා ගේමට බහින්න තියෙන්නේ .

    වල් කෑලී වැඩිපුරම ඉන්නේ ඉමෝ එකේ.. උන් අපිට උගන්වයි A to Z 😂

    ටෙලිග්‍රෑම් වරෙන් ලස්සන පොඩි කෑලී ඉන්නවා !! ගෲප් එකක් තියෙනවා .. හොඳ නරක දෙකම

    පෙන්පල් වර්ල්ඩ් එකේ ඉන්නවා තව සෙට් එකක් .. කඩ්ඩෙන් කෙටුවා අල්ල ගත්තා.
    Search Google > Penpalworld

    අනිත් එක ටැන්ගෝ - මේකේ Nearby කට්ටිය පෙන්නනවා GPS වලින්..
    telegram link eka ewapnko
     
    • Haha
    Reactions: charitha2011

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    I'm married..But I know one girl who's a slut..She wants to fuck..and she keep texting me daily.

    but my self conscious does not allow me to do it,,because I'm not a person who cheat :( (not typical EK talk :lol: Ik it is hard to believe, but it is true)

    As a married person, this is what i have to tell you...badina eka hodama ekak badapan 99% match wenna....however, no matter who you're going to marry,,you will always want to fuck the neighbor's wife :lol: that's the nature...



    ahh you mean lesbians....

    mama hithuwe muu ponna kiyala adahas kare lingika hageeem daneem nathi kello kiyala...samalingika ewun nemei...idk
    ------ Post added on Dec 20, 2021 at 10:43 PM
    Pls send my number to her.... I will be there for her any time...

    මම අත්දැකීමෙන් කියන්නම්.. හැබැයි කෙල්ලෙක්ව රවට්ටලා අනාත කිරීම සිකීම ආතල් ගැනීම සහ ගහන සහ හෙන ගහන අපරාදයක්.

    වල් කොල්ලො සහ වල් කෙල්ලො කියලා කොට්ටාශයක් නෑ... හොද කොල්ලො සහ හොද කෙල්ලො කියලා කොට්ටාශයක් නෑ

    කොල්ලො වගේම කෙල්ලොත් සෙක්ස් කියන දේට කැමතියි. කොල්ලො සෙක්ස් ගැන ඕපන් වුනාට කෙල්ලො සෙක්ස් ගැන ඕපන් නැත්තෙ මේ සමාජෙ තියෙන තුප්පහි ක්‍රමේ නිසා. ප්‍රශ්නය තියෙන්නෙ අන්න එතන.

    ඒකට කරන්න ඕන ඒ සමාජ ක්‍රමේට බම්බු ගහගනින් කියලා හිතන සෙක්ස් එක්ස්පීරියන්ස් එකක් ගන්න කැමති කෙල්ලෙක් ව ගානට හොයා ගන්න එක සහ හිර කරලා වහලා ඉන්න ඒ ආශාවන් එලියට ගන්න එක.

    මේ කොටස ආයෙ කියන්න ඕන. ඒ තරම්ම වැදගත් නිසා.. රවට්ටලා ආතල් ගන්න එපා. දෙන්නගෙන්ම කැමැත්තෙන් වෙන ඕනම දෙයක්.

    මෙහෙමයි.. අපිට බෑ නෙ පාරෙ ඉන්න කෙල්ලෙක් ට ටෝක් කරන් ඔය වැඩේ කරන්න. අනිවාර්‍යෙන්ම ඔය වැඩේ කරන්න පුලුවන් වෙන්නෙ නිතර දකින නිතර හම්බ වෙන දෙන්නෙක්ට. හොදම ඔෆිස් මේට්.

    මෙතනින් එහාට අපි හිතමු ඔෆිස් මේට් කෙනෙක් හම්බ වුනා. තමන්ට ක්‍රශ් එකකුත් ඇති වුනා.. එහෙනම් ඉස්සරවෙලාම කරන්න ඕන හොදම යාලුවෙක් වෙන එක. මෙතනදි විශ්වාසය කියන එක පට්ටම විදියට වැදගත් වෙනවා.

    මම එහෙම කියන්නෙ කිසිම කෙල්ලෙක් කැමති නෑ තමන්ගෙ නමට ඉස්සරහින් වේස හෝ බඩුව හෝ ඒ දෙකම දාලා ආමන්ත්‍රනය කරගන්න. ඒක නිසා විශ්වාසය ඉස්සර වෙලා හැදෙන්න ඕන. අන්න ඒකට ඉතින් ක්‍රියාවෙන් ඔප්පු කරන්න ඕන. මේක හරියට කරගන්න බැරි වුනොත් මෙතනින් එහාට කිසිම දෙයක් කරන්න බෑ. විශ්වාසෙ ඇති කරගන්න පොඩි පොඩි ට්‍රික්ස් ටිකක් තියෙනවා. ඒවා අවස්තානුකූලයි.

    විශ්වාසය ඇති වුනාම තමන්ගෙ පුද්ගලික දේවල් දෙන්න හුවමාරු කරගන්න පෙලඹෙනවා. කෙල්ලෙක් හිටියා එන්නෙ ට්‍රාන්ස්පෝට් බස් එකේ. මෙන්සස් දවස් වල අපහසු උනාම ඒකි මට කියලා ඩ්‍රොප් කරගන්නත් මට කියලා පික් කරගත්තා. මුල් මාස දෙක තුනේ එහෙම කිව්වට පස්සෙ ආයෙ මමම මැසෙජ් එක දානවා හෙට මම ඔයාව ගන්න එන්නම් කියලා. එතකොට ඒකි ගැන මම හිතනවා හැබැයි රකිනවා කියලා විශ්වාසය ඇති කරා. පුද්ගලික කාරනා පවා ආරක්ශා කලා.

    ඕනෑම ප්‍රශ්නයකදි කලබල නොවී සාවදානව අහන් ඉන්න එක පුරුදු කරගන්න. ඕනවට වඩා කියවන්න යන අයට පිරිසක් මැද කෙල්ලෙක්ට විහිලු කරන අයට මේ වැඩේ කරන්න බෑ. විශේශයෙන්ම බීලා කියවන උන්ට ඩේලි ඔෆිස් පාටි දාන උන්ට මේවා කරන්න බෑ. මොකද කෙල්ලො දන්නවා බිව්වම මාත්ෘකා ඔෆිස් එකේ කෙල්ලො කියලා. දවසක් කොල්ලො කෙල්ලො ඔක්කොම චැට්ස් එකේ බිව්වා. හැමෝම බීලා කියවන්න ගත්තෙ කෙල්ලොන්ගෙ ඇග ගැනයි පස්ස ගැනයි එහෙම. මම ටාගට් කරන් හිටිය කෙල්ල එතන හිටිය නිසා මම වචනයක් වත් උන් එක්ක එකතු වෙලා කිව්වෙ නෑ. ඔය කෙල්ල දවසක් මගෙන් ඇහුවා ඔයාගෙ චොයිස් ගැන කිව්වෙ නෑ නේ ඇයි කියලා. මම කිව්වෙ මම කැමති කියවන්න නෙවෙයි.. කෙල්ලෙක්ගෙ ලස්සන හිතින් විදින්න කියලා. ඔන්න ඕක තමා මගේ ටර්නින් පොයින්ට් එක වුනේ

    අනෙක් කාරනේ තමා කෙල්ලෙක් තමන්ට කියන කිසි දෙයක් නවත්තන්න වලක්වන්න එප. අහන් ඉන්න බෙනිෆිට් එක වෙනුවෙන්. මම එහමයි කලේ. ගොඩක් වෙලාවට ඔෆිස් එකේ භාහිර කටයුතු වලදි එයා ගැන අවදානයෙන් ඉන්නව කියන එක පෙන්නන්න ඕන.. ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ් ලෙවල් එකට යන්න එපා. මොකද ඔය සෙක්ස් එක්ස්පීරියන්ස් ගන්න කෙල්ලො කැමති නෑ ඕනවට වඩා ඉන්වෝල් වෙන අයට. අතේ දුරින් බට් ඕනම හදිසියකට ඉන්නවා කියන එක දැනෙන්න ඕන. එක සැරයක් මම ඔෆිස් පාටි එකකදි කෙල්ලව දාන්න පිලියන්දලා ගියා පාන්දර තුනයි ගානකට. බෙනිෆිට්ස් ගැන හිතලා

    කෙල්ල ශොපින් කරන්න යන්න කතා කලොත් අනිවාර්‍යෙන් යන්න සහ අනිවාර්‍යෙන් කප්පමක් ඉල්ලන්න. රෝල්ස් දෙකක් ෆ්ෘට් ජූස් එකක්.. ඒක පුරුද්දක් කරගන්න. ඇදුම් ගන්න ගියොත් අනිවාර්‍යෙන්ම ඩ්‍රෙස් කරලා පෙන්නන්න කියන්න. මෙන්න මේ වගේ තැන් මාර වටිනවා. ඔතනදි ලැජ්ජාව කියන එක නැති වෙනවා කෙල්ලෙක්ගෙ.

    ඔය වගේ ගානට ආවම දැන් තමා වචනය දාන්න ඕන. ඇදුමක් ඇන්දන් ආවත් සාරියක් ඇදන් ආවත් අලුතින් පට්ට කැත වුනත් ෆෝන් එක අතට අරන් එස් එම් එස් එකක් දාන්න ඕන, ( හුරතලේට හදාගත්ත නම ) කියලා අද මාර ලස්සනයි නේ ඕයි.. කියලා. මේවා වෙන්න ඕන හොරාට. ඉදලා හිටලා දවසක නිකන් වුනත් මේ වගේ ඒවා දාන්න ඕන. මම නම් එහෙම කරලා සාර්ථක වෙච්ච ඒවා තියෙනවා. දවසක් වැඩකට මගේ ලඟට ඇවිල්ලා යන වෙලාවෙ මම මැසේජ් එකක් දැම්මා සුවඳ අද <3 <3 <3 කියලා.

    ඔතනින් පටන් ගත්ත මැසේජ් කිරිල්ල නැවතුනේ සෙක්ස් ආසාවල් පවා අහගෙන. මෙච්චර දුර ආවා කියන්නෙ ඉතිරි ටික ගේමක් නෑ.. හොද නිවාඩුවක් බලලා අහන්න තියෙන්නෙ කොහේ හරි යමුද කියලා විතරයි.. ඊට කලින් කෙල්ලගෙ මනස හදන්න ඕන නිවාඩුවක් ඕන කොහේ හරි කෑමකට යන්න ඕන වගේ සිතුවිල්ලක් එන විදියට.

    ටිකක් වියදම් වෙන වැඩක් පලවෙනි පාර.. දෙවනි පාර ඉදලා බෙනිෆිට් එන්නෙ තුනපහ පිටේ බැදන්.

    හැබැයි එකක්.. ලව් කරන්න යන්න එපා. අවශ්‍ය නම් කරන්න ඒක දෙන්නගෙ කැමැත්ත. ඕනවට වඩා හුරතල් කරන්න තොදොල් වෙන්න යන්න එපා. සෙක්ස් ෆැන්ටසියක් තියෙන සෙක්ස් වලට ආස කෙල්ලො කිසිම කෙනෙක් හුරතල් නෑ. උන්ට ඕන දැනෙන්න සෙක්ස් කරන්න. තියෙන සීමිත ටයිම් එකෙන් උපරිම ප්‍රයෝජන ගන්න..
    රවට්ටලා ආතල් ගන්න එකයි ඒකිත් එක්ක සෙක්ස් කරන එකයි දෙකක්ද බන්..මට තේරුනේ නෑ...
    උබ කියන කෙල්ල බැදපු එකක්ද?
    ------ Post added on Dec 21, 2021 at 9:08 PM
     
    • Haha
    Reactions: kolavari

    BadBlueGenius

    Well-known member
  • Jun 11, 2014
    5,559
    6,539
    113
    telegram group link eka DM karanna machan😉


    strength එක තියෙනව බන් ගෑනිට ඇති වෙනක් අදින්න..
    ------ Post added on Dec 21, 2021 at 7:47 PM
    උබට strength එක තිබුනට
    Human mind එක හැම වෙලාවේම ඉල්ලන්නේ නවතාවයක් .
     

    Underground

    Well-known member
  • Oct 31, 2014
    3,524
    4,503
    113
    Pls send my number to her.... I will be there for her any time...


    රවට්ටලා ආතල් ගන්න එකයි ඒකිත් එක්ක සෙක්ස් කරන එකයි දෙකක්ද බන්..මට තේරුනේ නෑ...
    උබ කියන කෙල්ල බැදපු එකක්ද?
    ------ Post added on Dec 21, 2021 at 9:08 PM
    ‍රවට්ටලා ආතල් ගන්නවා කියන්නෙ ඔය ජොලියට කරන ලව් කරලා වැඩේ කරන් බූට් තියන එහෙම ඒවා එපා කියලා කියන්නෙ. සෙක්ස් එක්ස්පීරියන්ස් ගන්න කැමති කෙල්ලො ඉන්නවා. කසාද බැදපු හෝ නොබැදපු වෙන්න පුළුවන්.

    Thats My Boy..\
    Eth Love ekata enawane ban
    ලව් එකට එනවා නම් තෝරගෙන තියෙන්නෙ වැරදි කෙනා..
    ------ Post added on Dec 22, 2021 at 9:25 AM

    මම අත්දැකීමෙන් කියන්නම්.. හැබැයි කෙල්ලෙක්ව රවට්ටලා අනාත කිරීම සිකීම ආතල් ගැනීම සහ ගහන සහ හෙන ගහන අපරාදයක්.
    වල් කොල්ලො සහ වල් කෙල්ලො කියලා කොට්ටාශයක් නෑ... හොද කොල්ලො සහ හොද කෙල්ලො කියලා See more...
    උඹ මොනා ද බන් දන්නෙ මේ ලෝකෙ වෙන රහසිගත සම්බන්දතා ගැන. අඩුම උඹ මැරින් ඩ්‍රයිව් එකේ ඇවිදලා වත් තියෙද. බලපන් පොඩ්ඩක් ගිහින් තේරෙයි එතකොට. ඒත් දැන් නම් ඒවයෙ ගැවසෙනවා අඩුයි. දැන් ගොඩක් කපල්ස් කෙලින්ම වන්ඩේ ට්‍රිප්ස් යනවා උදේ ගියා හවස ආවා.
    ------ Post added on Dec 22, 2021 at 9:30 AM
     

    NushenD

    Well-known member
  • Sep 30, 2021
    3,333
    11,482
    113
    Malabe
    උඹ මොනා ද බන් දන්නෙ මේ ලෝකෙ වෙන රහසිගත සම්බන්දතා ගැන. අඩුම උඹ මැරින් ඩ්‍රයිව් එකේ ඇවිදලා වත් තියෙද. බලපන් පොඩ්ඩක් ගිහින් තේරෙයි එතකොට. ඒත් දැන් නම් ඒවයෙ ගැවසෙනවා අඩුයි. දැන් ගොඩක් කපල්ස් කෙලින්ම වන්ඩේ ට්‍රිප්ස් යනවා උදේ ගියා හවස ආවා.
    උඹ මොනා ද බන් දන්නෙ මේ ලෝකෙ වෙන රහසිගත සම්බන්දතා ගැන. අඩුම උඹ මැරින් ඩ්‍රයිව් එකේ ඇවිදලා වත් තියෙද. බලපන් පොඩ්ඩක් ගිහින් තේරෙයි එතකොට. ඒත් දැන් නම් ඒවයෙ ගැවසෙSee more...
     

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    U
    ‍රවට්ටලා ආතල් ගන්නවා කියන්නෙ ඔය ජොලියට කරන ලව් කරලා වැඩේ කරන් බූට් තියන එහෙම ඒවා එපා කියලා කියන්නෙ. සෙක්ස් එක්ස්පීරියන්ස් ගන්න කැමති කෙල්ලො ඉන්නවා. කසාද බැදපු හෝ නොබැදපු වෙන්න පුළුවන්.


    ලව් එකට එනවා නම් තෝරගෙන තියෙන්නෙ වැරදි කෙනා..
    ------ Post added on Dec 22, 2021 at 9:25 AM


    උඹ මොනා ද බන් දන්නෙ මේ ලෝකෙ වෙන රහසිගත සම්බන්දතා ගැන. අඩුම උඹ මැරින් ඩ්‍රයිව් එකේ ඇවිදලා වත් තියෙද. බලපන් පොඩ්ඩක් ගිහින් තේරෙයි එතකොට. ඒත් දැන් නම් ඒවයෙ ගැවසෙනවා අඩුයි. දැන් ගොඩක් කපල්ස් කෙලින්ම වන්ඩේ ට්‍රිප්ස් යනවා උදේ ගියා හවස ආවා.
    ------ Post added on Dec 22, 2021 at 9:30 AM
    Ubala wage un hinda thama sinhala kellonwa epa wenne
     

    Underground

    Well-known member
  • Oct 31, 2014
    3,524
    4,503
    113
    U

    Ubala wage un hinda thama sinhala kellonwa epa wenne
    වැරදියට වටහා ගන්න එපා.. හැම කෙල්ලෙක්ම මෙහෙම නෑ. මෙහෙම කෙල්ලොත් ඉන්නවා සුළුතරයක්. හරි කෙල්ල තෝරාගන්න බැරි එකට ඉතින් මොනවා කරන්න ද. මම ඉස්සර කරපුවා දැන් කරන්නෑ බං. මම දැන් බැදලා ඉන්නෙ. මම බදින කොට මගෙ වයිෆ් ගෙ අතීතෙ නම් මම හෙව්වෙ නෑ. මොකද මගේ අතීතෙ හෙව්ව නම් ලොවෙත් බදින්න වෙන්නෙ නෑ :lol:
     

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    වැරදියට වටහා ගන්න එපා.. හැම කෙල්ලෙක්ම මෙහෙම නෑ. මෙහෙම කෙල්ලොත් ඉන්නවා සුළුතරයක්. හරි කෙල්ල තෝරාගන්න බැරි එකට ඉතින් මොනවා කරන්න ද. මම ඉස්සර කරපුවා දැන් කරන්නෑ බං. මම දැන් බැදලා ඉන්නෙ. මම බදින කොට මගෙ වයිෆ් ගෙ අතීතෙ නම් මම හෙව්වෙ නෑ. මොකද මගේ අතීතෙ හෙව්ව නම් ලොවෙත් බදින්න වෙන්නෙ නෑ :lol:
    Petti hewwada?