මේසා විශාල ධනස් කන්දයක් වියදම් කරල කරන මේ විවාහය කීදවසක් නම් තියේවිද දන්නේ නැ.............
කොහොම උනත් ඒලෙස නොවී ජීවිත කාලයම සතුටින් සමාදානයෙන් විවාහ ජීවිතය ගතකරන්න ලැබේවා කියල අපි ප්රාර්ථනා කරමු............![]()


patta machan.. apita kointa mehema sapak...





ade maxxxa post mucha!
rama yanawada magulata??
math iye damma me gana podi tread 01k
sup 01 dennath ekka
“බක් හවුස්“~Buckingham_palace

passport thama ready na ban 

matath invite kala..eth yanna welawak nehe ban. weda ekasiya gaanata..call ekak aran kiyanna oni enna wenne nehe kiyala..tharaha unath koranna deyak nehe ithin..
ow ow kiwwa toilet tika hodanna set ekakata kiwa kiyala

ow ow kiwwa toilet tika hodanna set ekakata kiwa kiyala
![]()

ube team ekath ekkama yawanna puluwanne

ube team ekath ekkama yawanna puluwanne
![]()
![]()
mn mn thama lead karanne e kiyanne wada kiyanne mn
uba thamai cleaner.. ubata beri unoth api podi supp ekak dennam..mn mn thama lead karanne e kiyanne wada kiyanne mn
Djram
Kumara456
DJWathila
Me inne team eka![]()
mn mn thama lead karanne e kiyanne wada kiyanne mn
Djram
Kumara456
DJWathila
Me inne team eka![]()

