Wasim akram, Glen Macgrath TV eken baladdi maath un dennata bayayi.
Yes mathakaiyi match eka pora 10 wickets gattaow bn, pattama accurate and tactical. Fixing, Drugs owa thama hethuwa. pattama talent ekak
Apith ekka P.Sara ekeda koheda 10 wickets gatta mathakada umbata. Ape unta kata uththara ne 2008 wage mathaka
Wasim Akram kiyanne mama hithanne eda meda thura bihi una hodama swing bowler.
okata e kale okkom abmaranawa. jayasooriya pawa full kora. uwa manage kale arvinda thama tikak hari.
E match eka thanikarama karakuwe Wasim thaniyama...anthima wicket ekata bat karaddi lakunu 100k wage partnership ekak dala lead eka hodtama kapala..bowl kara ape eunta apa bathi wenna..ita passe 4th innings chase ekedi wicket 5k gihin thiyeddi awith match eka iwara kara...thanikara u karakuwe match eka..උඹ කැරි පොඩි එකෙක් නෙහ් හුත්තෝ. ලංකාවෙ 100th ටෙස්ට් මැච් එක බලන්න අපිව ඉස්කෝලෙනුත් එක්කන් ගියා ඒ කාලෙ SSC එකට.පකිස්තාන් ශ්රීලංකා ගැහුවේ. වසීම් වකාර් අකීබ් ජාවෙඩ් අක්තාර් අබ්දුල් රසාක් බෝලින් ඇටෑක් එක. තොපිලට කොයින්ද මෙව්වා.
Wasim very quick bowling action thibba kenek. Miniha no-ball dammoth batsman ewata vadipura bola daanna epa kiyana size.![]()
සනාට ගොඩක් අවුල් යන්නේ right arm bowler ල. waqar වගේ උන්. ඇතුලට දානව. ෆ්ලික් එක මිස් උනොත් පොලු නැත්නම් LBWසනා පවා පදිරි වෙනවා ඒ කාලෙ.
යකෙක්
හැබැයි උන් දෙන්න ගොඩක් එකට ගැහුවේ නෑ 90 වේ අග හරියේ .. උන්ගේ එක එක ප්රශ්න ද , ඉන්ජරි ද මන්ද.Maara cringe feelng ekak enne moo balla karanna patangannakota.. wasim akrammamd Waquar what a combination.. swing karanawa balls amboo..