වාහන හදන කොම්පැනි පාඩු වෙලා වහන්න වෙන එක අහන්නත් දෙයක්ද ? :rofl:
smsanjaya Well-known member Jul 7, 2010 7,477 398 83 Feb 17, 2011 #21 rolecoaster said: වාහන හදන කොම්පැනි පාඩු වෙලා වහන්න වෙන එක අහන්නත් දෙයක්ද ? Click to expand...
WICKILEAKS Well-known member Jan 5, 2011 15,008 1,672 113 Lion always in his den Feb 17, 2011 #23 BADU SURE INDIA WALA NEDA?
kingdewi Well-known member Sep 28, 2006 19,515 1,018 113 (¯`◦—╬ღ♥Psy Clinic ♥ღ╬—◦´¯) Feb 17, 2011 #24 fuhh! pau minissu! Reactions: urajdrlk
sayo Well-known member Oct 28, 2010 16,417 1,474 113 lankawe........ Feb 18, 2011 #25 urajdrlk said: Sure ekakata lankawe conductor kenek athi.... Click to expand... shook kathawa
sayo Well-known member Oct 28, 2010 16,417 1,474 113 lankawe........ Jun 29, 2011 #26 jeevan pussella said: indiyawe inne oya wage pissu yakku thamai Click to expand...
Diego97 Member Nov 15, 2008 11,302 644 0 Panadura Jun 29, 2011 #27 Sira scene eka monava unath okaneh kianneh lada deiyn uparima prayojana gannava kiala lol!!
sayo Well-known member Oct 28, 2010 16,417 1,474 113 lankawe........ Jun 29, 2011 #28 Diego97 said: Sira scene eka monava unath okaneh kianneh lada deiyn uparima prayojana gannava kiala lol!! Click to expand... ekanam aththa...
Diego97 said: Sira scene eka monava unath okaneh kianneh lada deiyn uparima prayojana gannava kiala lol!! Click to expand... ekanam aththa...
p990i Well-known member Jul 10, 2010 1,627 60 48 Colombo Jun 29, 2011 #29 rolecoaster said: වාහන හදන කොම්පැනි පාඩු වෙලා වහන්න වෙන එක අහන්නත් දෙයක්ද ? Click to expand...
rangoja123 Well-known member Sep 7, 2010 1,192 194 63 Jun 29, 2011 #30 eliye yana ayagena ticket ekata half lu ganne eka aththa kathawak
sayo Well-known member Oct 28, 2010 16,417 1,474 113 lankawe........ Jun 29, 2011 #33 rangoja123 said: eliye yana ayagena ticket ekata half lu ganne eka aththa kathawak Click to expand... aththtamada????
rangoja123 said: eliye yana ayagena ticket ekata half lu ganne eka aththa kathawak Click to expand... aththtamada????
C h o p p e Well-known member Dec 27, 2010 11,916 704 113 පාතාලේ Jun 29, 2011 #34 watila maloth waga kiyanne nathuwa athi
coolparkinglot Well-known member Sep 17, 2008 4,054 737 113 38 කන්ද උඩරට Jun 29, 2011 #35 gemak nane...
sanath ekanayake Well-known member Jan 13, 2009 12,082 1,248 113 සමුදුරෙන් එහා Jun 29, 2011 #36 අම්මෝ...ඇවිද්ද පය දහස් වටී කියන්නෙ ඇත්තම තමා... tnx for sharing.....
pc kush Well-known member Feb 5, 2010 8,621 2,131 113 Jun 30, 2011 #40 APe Ohoma Giyanam Set ekata LIve @ 8 walata muna da ganna Thibba LOLZ