E pathi wala dan 8ta wadiya kiyanawane banPiliyandala, Kesbewa, Kahathuduwa awatin balapan machan.
ඇයි බන් මැටි වලින් හදන්න පුළුවන් නේ.Gewal hadanna simenthi ko???![]()
ඒකනෙමෙයි මට තියන ප්රශ්නේ උ Axio එක දීලා දැන් යන්නේ මොන වාහනේද දන්නේ නෑ. (වාහන කිහිපයක් තියන එකෙක් නම් අවුලක් නෑ).





Panadura - kidelpitiya Road eke ona thanakin imanatama ganin. Mama aran damma 3 years ago 3 lak per perch. Mamath passe danne Highway Entrance 2k mada samana durin thamai inne kiyala. Below you can see the benefits
20 minutes (12kms) to Kahathuduwa Entrance (Also Developing Ratnapura Highway)
20 minutes (12.3kms) to Galanigama
5 minutes to Panadura Town (Extending Marine Drive to Panadura)
35 minutes to Colombo City
10-15minutes Kasbewa/ Piliyandala
20 minutes to Bandaragama
15 minutes to Moratuwa
Dan Perch eka 6-7 laks![]()
Kalutara & Colombo District Border. Anika patta calm environment.Kalutara district ne machan.
Panadura minissu tama awupPanadura - kidelpitiya Road eke ona thanakin imanatama ganin. Mama aran damma 3 years ago 3 lak per perch. Mamath passe danne Highway Entrance 2k mada samana durin thamai inne kiyala. Below you can see the benefits
20 minutes (12kms) to Kahathuduwa Entrance (Also Developing Ratnapura Highway)
20 minutes (12.3kms) to Galanigama
5 minutes to Panadura Town (Extending Marine Drive to Panadura)
35 minutes to Colombo City
10-15minutes Kasbewa/ Piliyandala
20 minutes to Bandaragama
15 minutes to Moratuwa
Dan Perch eka 6-7 laks![]()
Town eka kittuwa nam patta ganan habayi tikak athulata wenna laksha 5-6 athare perch ekak ganna puluwanae pathi waling num dan muta pearch 1k wage thama ganna wenne..
ae taram ganun kiyanawa
Town eken tikak athulata wenna tiyanawa machanE pathi wala dan 8ta wadiya kiyanawane ban
Homagamaවාහනේ වික්කා බ්රෝ අතේ 55 වගේ තියෙනවා. ගේ වැඩ ඉවර කරන්න 15lak වගේ යනවා, ඉතුරු 40lak විස්සක් අතේ තියාගෙන විස්සකට වගේ ඉඩමක් අරන් දාන්න ඕනි ඉක්මනින් මිල වැඩි වෙන පැත්තක් බලලා, 7-10perch වගේ උනත් අවුලක් නෑ, කොහෙද බන් හොද ඉඩම් ගන්න ? Town වලම ඕනි නෑ ඇතුලට වෙන්න කමක් නැ. මේ යන විදිහට වාහන එන්න කාලයක් යනවා ඒ වෙද්දී හොද value එකක් එන ඉඩමක් නම් හොදයි.
ඔය පැත්තෙ ගංවතුර ප්රශ්න තියෙනව.Panadura - kidelpitiya Road eke ona thanakin imanatama ganin. Mama aran damma 3 years ago 3 lak per perch. Mamath passe danne Highway Entrance 2k mada samana durin thamai inne kiyala. Below you can see the benefits
20 minutes (12kms) to Kahathuduwa Entrance (Also Developing Ratnapura Highway)
20 minutes (12.3kms) to Galanigama
5 minutes to Panadura Town (Extending Marine Drive to Panadura)
35 minutes to Colombo City
10-15minutes Kasbewa/ Piliyandala
20 minutes to Bandaragama
15 minutes to Moratuwa
Dan Perch eka 6-7 laks![]()
Pissuda ban ? Flooding scene ekak wela naha, Bolgoda river eka aynenma gattot rainy season wala idamata wathira daanna ida thiyanawa. E arenna ehema wela naha. Mama katha karanne Panadura - Kidelpitiya road eka awata idam gana. Menna Route eka.ඔය පැත්තෙ ගංවතුර ප්රශ්න තියෙනව.
oya hariye flood scene enne na machanඔය පැත්තෙ ගංවතුර ප්රශ්න තියෙනව.
mage yaluwek ge supiri condition premio 240 1k thiyenava.. beige interior, silver color. interested un innnavanam kiyapalla numbere dannamkiyatada wikke bro, manufactured year?
Pissuda ban ? Flooding scene ekak wela naha, Bolgoda river eka aynenma gattot rainy season wala idamata wathira daanna ida thiyanawa. E arenna ehema wela naha. Mama katha karanne Panadura - Kidelpitiya road eka awata idam gana. Menna Route eka.
Panadura - Walana - Bekkegama - Galthude - Hirana - Kidelpitiya (Kasbawa 120 Road)
oya hariye flood scene enne na machan
anika oya patthath harima nidahas pattha
Ado meke vidihata gagak gawa innawa kiyannema gan wathura wagene. Panadura nikan Ratnapura wage pennala 