වාහනේ වික්කා බ්‍රෝ ඉඩමක් අරන් දාන්න ඕනි

Thu Nodakin

Well-known member
  • Nov 25, 2016
    2,805
    4,934
    113
    Gewal hadanna simenthi ko??? ☹️
    ඇයි බන් මැටි වලින් හදන්න පුළුවන් නේ. :lol: :lol: ඒකනෙමෙයි මට තියන ප්‍රශ්නේ උ Axio එක දීලා දැන් යන්නේ මොන වාහනේද දන්නේ නෑ. (වාහන කිහිපයක් තියන එකෙක් නම් අවුලක් නෑ).
     
    • Haha
    Reactions: Heshan Daminda

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,103
    113
    වාහනේ විකුණලා ගමන් යන්නෙ ඉඩමෙන්ද 🙄😂
     

    Shaalee

    Well-known member
  • Oct 16, 2015
    1,630
    295
    83
    Paraguay
    Panadura - kidelpitiya Road eke ona thanakin imanatama ganin. Mama aran damma 3 years ago 3 lak per perch. Mamath passe danne Highway Entrance 2k mada samana durin thamai inne kiyala. Below you can see the benefits :P

    20 minutes (12kms) to Kahathuduwa Entrance (Also Developing Ratnapura Highway):D
    20 minutes (12.3kms) to Galanigama :D
    5 minutes to Panadura Town (Extending Marine Drive to Panadura) :cool:
    35 minutes to Colombo City :cool:
    10-15minutes Kasbewa/ Piliyandala
    20 minutes to Bandaragama
    15 minutes to Moratuwa

    Dan Perch eka 6-7 laks :shocked:
     

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    Panadura - kidelpitiya Road eke ona thanakin imanatama ganin. Mama aran damma 3 years ago 3 lak per perch. Mamath passe danne Highway Entrance 2k mada samana durin thamai inne kiyala. Below you can see the benefits :P

    20 minutes (12kms) to Kahathuduwa Entrance (Also Developing Ratnapura Highway):D
    20 minutes (12.3kms) to Galanigama :D
    5 minutes to Panadura Town (Extending Marine Drive to Panadura) :cool:
    35 minutes to Colombo City :cool:
    10-15minutes Kasbewa/ Piliyandala
    20 minutes to Bandaragama
    15 minutes to Moratuwa

    Dan Perch eka 6-7 laks :shocked:

    Kalutara district ne machan.
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,657
    68,000
    113
    Panadura - kidelpitiya Road eke ona thanakin imanatama ganin. Mama aran damma 3 years ago 3 lak per perch. Mamath passe danne Highway Entrance 2k mada samana durin thamai inne kiyala. Below you can see the benefits :P

    20 minutes (12kms) to Kahathuduwa Entrance (Also Developing Ratnapura Highway):D
    20 minutes (12.3kms) to Galanigama :D
    5 minutes to Panadura Town (Extending Marine Drive to Panadura) :cool:
    35 minutes to Colombo City :cool:
    10-15minutes Kasbewa/ Piliyandala
    20 minutes to Bandaragama
    15 minutes to Moratuwa

    Dan Perch eka 6-7 laks :shocked:
    Panadura minissu tama awup
     
    • Like
    Reactions: Shaalee

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,895
    1
    15,237
    113
    වාහනේ වික්කා බ්‍රෝ අතේ 55 වගේ තියෙනවා. ගේ වැඩ ඉවර කරන්න 15lak වගේ යනවා, ඉතුරු 40lak විස්සක් අතේ තියාගෙන විස්සකට වගේ ඉඩමක් අරන් දාන්න ඕනි ඉක්මනින් මිල වැඩි වෙන පැත්තක් බලලා, 7-10perch වගේ උනත් අවුලක් නෑ, කොහෙද බන් හොද ඉඩම් ගන්න ? Town වලම ඕනි නෑ ඇතුලට වෙන්න කමක් නැ. මේ යන විදිහට වාහන එන්න කාලයක් යනවා ඒ වෙද්දී හොද value එකක් එන ඉඩමක් නම් හොදයි.
    Homagama
    Mattegoda
    Thalagala
    Bandaragama
    Moragahahena
    Polgasowita
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,125
    1
    58,476
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    Panadura - kidelpitiya Road eke ona thanakin imanatama ganin. Mama aran damma 3 years ago 3 lak per perch. Mamath passe danne Highway Entrance 2k mada samana durin thamai inne kiyala. Below you can see the benefits :P

    20 minutes (12kms) to Kahathuduwa Entrance (Also Developing Ratnapura Highway):D
    20 minutes (12.3kms) to Galanigama :D
    5 minutes to Panadura Town (Extending Marine Drive to Panadura) :cool:
    35 minutes to Colombo City :cool:
    10-15minutes Kasbewa/ Piliyandala
    20 minutes to Bandaragama
    15 minutes to Moratuwa

    Dan Perch eka 6-7 laks :shocked:
    ඔය පැත්තෙ ගංවතුර ප්‍රශ්න තියෙනව.
     

    Shaalee

    Well-known member
  • Oct 16, 2015
    1,630
    295
    83
    Paraguay
    ඔය පැත්තෙ ගංවතුර ප්‍රශ්න තියෙනව.
    Pissuda ban ? Flooding scene ekak wela naha, Bolgoda river eka aynenma gattot rainy season wala idamata wathira daanna ida thiyanawa. E arenna ehema wela naha. Mama katha karanne Panadura - Kidelpitiya road eka awata idam gana. Menna Route eka.

    Panadura - Walana - Bekkegama - Galthude - Hirana - Kidelpitiya (Kasbawa 120 Road)
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,125
    1
    58,476
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    Pissuda ban ? Flooding scene ekak wela naha, Bolgoda river eka aynenma gattot rainy season wala idamata wathira daanna ida thiyanawa. E arenna ehema wela naha. Mama katha karanne Panadura - Kidelpitiya road eka awata idam gana. Menna Route eka.

    Panadura - Walana - Bekkegama - Galthude - Hirana - Kidelpitiya (Kasbawa 120 Road)

    oya hariye flood scene enne na machan
    anika oya patthath harima nidahas pattha

    මේ සිතියමේ රතුපාටින් පෙන්නන්නෙ ගංවතුර අවධානමක් තියෙන ප්‍රදේශ. ඉඩමක් ගන්නව නම් මේ ගැන බලල ගන්න.

     

    Shaalee

    Well-known member
  • Oct 16, 2015
    1,630
    295
    83
    Paraguay
    මේ සිතියමේ රතුපාටින් පෙන්නන්නෙ ගංවතුර අවධානමක් තියෙන ප්‍රදේශ. ඉඩමක් ගන්නව නම් මේ ගැන බලල ගන්න.

    :lol: Ado meke vidihata gagak gawa innawa kiyannema gan wathura wagene. Panadura nikan Ratnapura wage pennala :lol:
     
    • Haha
    Reactions: topkollek