දැන් වැගන් ආර් එකක පාලන මිල කීයද බන්?
2018 stingray = laksa 82k yakooo2018 stingray = laksa 82k
ita wada parana eva & fx model ita sapekshawa ganan adui
2018 eka 82 ta wada wikunanna ba nadu danawa
20+ year old corolla 110 gold edition ekak thina wedagath mahathmayek ada kivva eyage car eka laksa 39n satha pahak adu ne kiyala. G number. means Gold

ලොකු දෙයක් අඩු උනොත් නංරටටම හිකවෙලා තියන මේ වෙලාවෙ අඩුවට ගත්ත වාහන කටු එකට දෙකක් තියන් විකුණලා පරම්පරාවම ගොඩ යන්න ට්රයි කරපු වේස සේල් කාර හැත්තට හැමනිලා ගියොත් ඊටවඩා පට්ට
![]()


@erozan ගූ රෝසම් අවජාතක පොන්න බලු වෙසිගේ පුතාගේ අම්මගේ රේට් ඒක මයිනා ගානට තියලා තියෙන්නේ අන්න රේට් නාකි වේසි රු 500යි ඉතිම් ඕන කෙනෙක්ටඋබට ඕක ඔහොම පෙනුනට මට නම් පෙන්නේ අස්සයා ගියාට පස්සේ ඉස්තාලේ දොර වහලා වැඩක් නෑ. ඕකෙන් වෙන්නේ අවැඩක් විතරයි.....
මේ එක නෙමේ උබ මේකට reply කරපු එකේ හරියට මිල පාලනය කරපු එක දෙයක් කියපන් කෝ නිකන් දැනගන්න.
හුහ් හූතව එකක්. අර buying selling ඩීල් දාපු එවුන්, අනවශ්ය ලාබ ගත්ත sale කාරයොන්ට මොකද වෙන්නෙ?? උන්ට අඩු මිලට වාහන දෙන්න වෙනව. කොටින්ම කිව්වොත් උන්ට කෙල වෙනව. ඉතින් උන් trigger වෙල මේවයි comments දාගෙන දාගෙන යනව. මොකටද?? උන්ගෙ අසරන කමට සහ කොහොමහරි මිනිස්සුන්ගෙ මතයක් හදල වාහන මිල අඩු වෙන එක නවත්තන්න.. පවු අසරන ජීවිත !!
This yearමේ ත්රෙඩ් එකේ විදිහට වාහන මිල අඩු වෙන්නේ කවදා වගේ ද ෆ්රෙන්ඩ්ස්..... ????
ai bokkaහුහ් හූ
මේ ත්රෙඩ් එක නිසාම අඩු වෙනකන් ඉන්නේ එකක් ගන්න.This year
ai bokka
මේ ත්රෙඩ් එකේ විදිහට වාහන මිල අඩු වෙන්නේ කවදා වගේ ද ෆ්රෙන්ඩ්ස්..... ????
එහෙම කියන්නේ ඇයි ෆ්රෙන්, පෙට්රල් එකක් ම ගන්න කියලා බැලුවේ...... අඩු උනේ නැ නේ. දැන් ඉතින් 230 ගානේ වැඩි කරගනියි....අද නෙවේ, හෙට....
එහෙම කියන්නේ ඇයි ෆ්රෙන්, පෙට්රල් එකක් ම ගන්න කියලා බැලුවේ...... අඩු උනේ නැ නේ. දැන් ඉතින් 230 ගානේ වැඩි කරගනියි....
දැන් රිවස් නැති එන්ජිමක් දැන්මිලියන එකක් වෙනවා.....
ගව ඝාතනේ නතර කල නිසා මිල දැන් බහි කොයි වෙලාවේ හරි..........
ඒ ඒවා.. මේ ශී ලන්කන් ලොජික්....ඩොලර් එක වැඩි උනාම ලංකාවේ දැන් ඇතුලේ තීන වාහන ගණන් යන්නේ කොහොමද ? ඒවාට වැඩි උන ප්රමානෙට වෙනම බද්දක් ගෙවන්න වෙනවද ?
අනිත් එක ඩොලර් එක 200 ට තියෙද්දී ඔස්තාර්ලා කිව්වේ නියම ගාන 230 - 250 යන්නේ ඒ අනුව ගණන් හැදුවේ . දැන් ඔෆීෂියල් වැලියු එක මාර්කට් වලිඋ එකට ගෙනාවම ඔස්තාර්ලා ගණන් හදන්නේ කීයටද ?
ඩිසල් නෑ පෙට්රල් ගණන් වැඩි වෙනවා
තුන්ගුණයක් වැඩි මිලට වාහන අරන් ගෙදර ඉස්සරහ නවත්තල බලන් ඉන්න වෙන්නේ
හරි නම් ඉන්ධන හිගය, මිල නිසා මාර්කට් බහින්න ඕන
බලා වැලපෙමු, නෙලාහනු බැරි ........එහෙම කියන්නේ ඇයි ෆ්රෙන්, පෙට්රල් එකක් ම ගන්න කියලා බැලුවේ...... අඩු උනේ නැ නේ. දැන් ඉතින් 230 ගානේ වැඩි කරගනියි....
දැන් රිවස් නැති එන්ජිමක් දැන්මිලියන එකක් වෙනවා.....
ගව ඝාතනේ නතර කල නිසා මිල දැන් බහි කොයි වෙලාවේ හරි..........
මේ ත්රෙඩ් එකේ විදිහට වාහන මිල අඩු වෙන්නේ කවදා වගේ ද ෆ්රෙන්ඩ්ස්..... ????