වාහන මිල සක්කිලි විදියට වැඩි කරන සක්කිලි

BlackWalker

Well-known member
  • Jan 28, 2019
    829
    558
    93
    ඔව් බන් මම කියන්නෙ ඉල්ලුමට සැපයුම නෙවෙයි ඔන දෙකට වටිනා කමක් තියනවා එක ඉක්මවා යනවා කියන්නෙ ලොකු ප්‍ර්ස්නයක් එක්කො රජය දැන ගන්න ඔනේ මිලි පාලනය කරන්න මේ වගේ ගෙන්නන එක තහන්ම් කරන්නම් නැත්නම් ලංකාවේ නිෂ්පාදනය කරන්න ඔනේ ඔය් එකක්වත් කෙරෙන්නෙ නැහැ කියනවා විතරයි
    අනික කොල්ලෙක් උනාම බයික් එකක් නැත්නම් කාර් එකක් ගන්න එක ආසවක් නැත්නම් අවශ්‍යතාවක් වෙන්න පුලුවන් ආසවක සන්සිදවා ගන්න ජිවිතකාලම ණය කාරයෙක් වෙන්න වෙයි වගේ මෙහෙම ගියොත් ලොකු ටැක්ස් එකක් ගහලා දෙන්නෙ ලංකාවට එවගේ ලොකු මුදලක් දිලත් ගන්න හරි හමන් ෆෙෆ්ටි වාහනයක් නැහැ alto එකක් 25 wagonr එකක් 40 vitz එකක් 50-60 වේන රට වල බේසික් කියන වාහන් මේ ලක්ශිරි ගණන් ලොක්කොන්ට අවුලක් නැහැ v8 තියන නිසා අපි වගේ සාමන්‍යෙන් මිනිහෙක්ට හිනයක් මේ කාලේ වාහනයක් ගන්නවා කියන්නෙ ඉට වඩා ජොබක් හොයන් රට ගිහිල්ල එහේ ඉදලා වාහනයක් අරන් සුපිරි ජිවිතයක් ගත් කරන්න පුලුවන් වගේ.
    Anna kathawa machan...

    Ubata car ekak tibba nam, uba awruddakata kalin tibba ganatada wikunanne nattam market price ekatada?

    boruwata haminenne nathuwa hitapan ban
    Kiyana de haminen nethuwa hariyata therum ganin.. ube wahanayak vikunanna tiyenawa ney.. ekko uba sale karayek :)

    Onima manussayek laba labenawata kemathi eka newei methana kiyanney.. vehicle overprice yana eka.. nikan boru market ekak over price yana samaharak wahana vikinenney ne eath samaharak minissu thaman jeewitha kalema hamba karapu salli tika dala 2003 wage wahanayak laksha 50 k deela aragena eeta passey auruddak pahak vithara loan ekath gewala iwara weddi e wahaney leda enna aragena e wahan hadana ekada wenna oni machan
    ------ Post added on Jun 28, 2021 at 8:38 PM
     
    • Like
    Reactions: ShiningStar

    pc kush

    Well-known member
  • Feb 5, 2010
    8,623
    2,135
    113
    math aluth ekak ganna hitiye,adahasa dan atha erala inne.parana ladiyak naya wela ganna eka therumak na.kawada hari gennanakam idala gannawa.athe thibba salli tika wena dekata invest kala.
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Mad Weera

    Well-known member
  • Oct 13, 2015
    5,336
    6,096
    113
    මමනම් සධාරන ගානකට දුන්නා,ගන්න ආවේ රජයේ නිළධාරියෙක් උගේ නිළ වාහනෙන්
    දීලා දවස් දෙකෙන් වාහනේ මම ඇඩ් දාපු සයිට් එකේ දාලා තිබ්බා
    බලද්දි ඌගේ පාර්ට් ටයිම් බිස්නස් එක.
    මට බ්‍රෝකර්ලගෙන්,බයින්ග් සෙලින්ග් කරන උන්ගෙන් ඔෆර් ඇවිල්ලා තිබ්බත්
    මම වාහනය හොයන කෙනෙක්ට දෙනවා කියලා හිතන් හිටිය නිසා දුන්නේ නැහැ
    අන්තිමට මාත් ඇන්දුනා.ආයේනම් ඒ මෝඩකම් නැහැ
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,565
    22,260
    113
    Gotland
    මමනම් සධාරන ගානකට දුන්නා,ගන්න ආවේ රජයේ නිළධාරියෙක් උගේ නිළ වාහනෙන්
    දීලා දවස් දෙකෙන් වාහනේ මම ඇඩ් දාපු සයිට් එකේ දාලා තිබ්බා
    බලද්දි ඌගේ පාර්ට් ටයිම් බිස්නස් එක.
    මට බ්‍රෝකර්ලගෙන්,බයින්ග් සෙලින්ග් කරන උන්ගෙන් ඔෆර් ඇවිල්ලා තිබ්බත්
    මම වාහනය හොයන කෙනෙක්ට දෙනවා කියලා හිතන් හිටිය නිසා දුන්නේ නැහැ
    අන්තිමට මාත් ඇන්දුනා.ආයේනම් ඒ මෝඩකම් නැහැ

    matara paththe ekekda matugama paththe ekekda?
     

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,922
    1
    157,341
    113
    98
    හෝමාගම
    මමනම් සධාරන ගානකට දුන්නා,ගන්න ආවේ රජයේ නිළධාරියෙක් උගේ නිළ වාහනෙන්
    දීලා දවස් දෙකෙන් වාහනේ මම ඇඩ් දාපු සයිට් එකේ දාලා තිබ්බා
    බලද්දි ඌගේ පාර්ට් ටයිම් බිස්නස් එක.
    මට බ්‍රෝකර්ලගෙන්,බයින්ග් සෙලින්ග් කරන උන්ගෙන් ඔෆර් ඇවිල්ලා තිබ්බත්
    මම වාහනය හොයන කෙනෙක්ට දෙනවා කියලා හිතන් හිටිය නිසා දුන්නේ නැහැ
    අන්තිමට මාත් ඇන්දුනා.ආයේනම් ඒ මෝඩකම් නැහැ

    ඕකුන් නිසා අපි නන් කවදාවත් ඕපන් පෙපර්ස් දෙන්නෙ නෑ ගෙදර තිබ්බ වාහන
    දින දාල සයින් කරල දුන්නෙ ගන්නව නන් ගනින් නැත්නන් පලයන් කියල.
     
    • Like
    Reactions: Mad Weera

    kingcapton

    Well-known member
  • Sep 28, 2012
    5,389
    6,554
    113
    ඔව් බන් මම කියන්නෙ ඉල්ලුමට සැපයුම නෙවෙයි ඔන දෙකට වටිනා කමක් තියනවා එක ඉක්මවා යනවා කියන්නෙ ලොකු ප්‍ර්ස්නයක් එක්කො රජය දැන ගන්න ඔනේ මිලි පාලනය කරන්න මේ වගේ ගෙන්නන එක තහන්ම් කරන්නම් නැත්නම් ලංකාවේ නිෂ්පාදනය කරන්න ඔනේ ඔය් එකක්වත් කෙරෙන්නෙ නැහැ කියනවා විතරයි
    අනික කොල්ලෙක් උනාම බයික් එකක් නැත්නම් කාර් එකක් ගන්න එක ආසවක් නැත්නම් අවශ්‍යතාවක් වෙන්න පුලුවන් ආසවක සන්සිදවා ගන්න ජිවිතකාලම ණය කාරයෙක් වෙන්න වෙයි වගේ මෙහෙම ගියොත් ලොකු ටැක්ස් එකක් ගහලා දෙන්නෙ ලංකාවට එවගේ ලොකු මුදලක් දිලත් ගන්න හරි හමන් ෆෙෆ්ටි වාහනයක් නැහැ alto එකක් 25 wagonr එකක් 40 vitz එකක් 50-60 වේන රට වල බේසික් කියන වාහන් මේ ලක්ශිරි ගණන් ලොක්කොන්ට අවුලක් නැහැ v8 තියන නිසා අපි වගේ සාමන්‍යෙන් මිනිහෙක්ට හිනයක් මේ කාලේ වාහනයක් ගන්නවා කියන්නෙ ඉට වඩා ජොබක් හොයන් රට ගිහිල්ල එහේ ඉදලා වාහනයක් අරන් සුපිරි ජිවිතයක් ගත් කරන්න පුලුවන් වගේ.
    Value ඒක රටින් රටට තියන ස්වභාවය අනුව වෙනස් වෙනවා, උදා. එකම ජොබ් ඒකට මෙහෙ ගෙවන ගානයි uk වල ගෙවන ගානයි වෙනස්. අනික යුරෝපිය රටවල තෙල් මිල දවසගානේ වෙනස් වෙනවා.
     

    Anemanda1

    Well-known member
  • Aug 30, 2016
    3,958
    3,002
    113
    ganna minissu innawanam aduwata wikinenne nh. minissu a ganata ganna akamathi unoth aithikaraya ganan adu karai. website kiyanne 3rd party ekak. wahana aithikaryo karanne a wage website wala ad eka dana eka witharai. website walata ekata karanna deyak nh. minissu a ad balala a ganan walata ganna nisa anith wahanath a ganan walata danawa. vezel dual clutch ekata une ekane. dual clutch case eka nisa demand eka adu una. a kale thibbe 40-44th athara. eth godak aya allion wage wena option walata giya oka ganne nathuwa.
     

    Avatar998

    Well-known member
  • Dec 16, 2014
    5,924
    5,088
    113
    Pandora
    කුහක හැත්ත වාහන market එක කෑවා :angry: අය කවද වාහනයක් ගන්ට පුළුවන් වෙයිද දන්නේ නෑ සාධාරණ ගානකට :no: මදැයි විරුවෙක්ට චන්දේ දීලා කරගත්තා :baffled:
     

    BlackWalker

    Well-known member
  • Jan 28, 2019
    829
    558
    93
    කුහක හැත්ත වාහන market එක කෑවා :angry: අය කවද වාහනයක් ගන්ට පුළුවන් වෙයිද දන්නේ නෑ සාධාරණ ගානකට :no: මදැයි විරුවෙක්ට චන්දේ දීලා කරගත්තා

    Onna machan sirama case eka mama hodata balan hitiya..

    Belta ekak riya sewaney dala thibba mulinma 46.75 dawas deka thunakata kalin.. den mu dala tiyenawa 47.50 balahanko anika mey gaanata belta ekak yanawa dakina axio un eka ehen wedi karanawa allion eka ehen wedi karanawa. Anika u oya vehicle eka denawada nedda kauda danney uta call karala offer dena dena vidiyata ooka ookey price wedi karanawa . Amu sakkili neweida kiyapanko..
    Anna ekai mama kiyanney mey wage dewal.
    ------ Post added on Jun 30, 2021 at 9:23 AM
     
    • Sad
    Reactions: Avatar998

    ThimalM™

    Well-known member
  • Nov 4, 2010
    3,470
    2,499
    113
    Supply-Demand.jpg
     
    • Like
    Reactions: shenat and Any.key

    Idias

    Well-known member
  • Feb 25, 2016
    7,396
    3,708
    113
    මම බඩියා ගන්නකොට 25යි දැන් ඒකම 33යි ලියාපදින්චි නොකල එක 38යි ඒ අස්සේ ෆේස් බූක් එකේ උන් අඩුවට වාහන හොයනව අරගෙන විකුනන්න උන් තමා වැඩි කියලා කියවන්නේ :lol::lol:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,565
    22,260
    113
    Gotland

    Onna machan sirama case eka mama hodata balan hitiya..

    Belta ekak riya sewaney dala thibba mulinma 46.75 dawas deka thunakata kalin.. den mu dala tiyenawa 47.50 balahanko anika mey gaanata belta ekak yanawa dakina axio un eka ehen wedi karanawa allion eka ehen wedi karanawa. Anika u oya vehicle eka denawada nedda kauda danney uta call karala offer dena dena vidiyata ooka ookey price wedi karanawa . Amu sakkili neweida kiyapanko..
    Anna ekai mama kiyanney mey wage dewal.
    ------ Post added on Jun 30, 2021 at 9:23 AM

    රියසෙවන නෙවි බං ඕක බයින් & සෙලින් සෙවන.
    ඔය උට්ටේ 99% ඇඩ් දාන්නේ අරං විකුණන උන් සහ වාහන මාර්කට් උස්සන්න හිතාගෙන බොරුවට වැඩිමිල ඇඩ් දාල බලං ඉන්න උන්
    ඒ ව දැක්කම අනිත් උන් ෆෝම් වෙලා ලක්ස 35 ට විකුනන්න හිතං ඉන්න රතය ලක්ස 39යි කියනව
    ඒ අස්සේ අර සේල් කාරයෝ ටික දාපු වාහන තව ටිකක් වැඩි කරලා දානවා
    පස්සේ වාහන හොයන උන් ඒවා වැඩි නිසා අර කලින් 39යි කියපු එක සාපේක්ෂව අඩු නිසා ඒකට කෝල් කරනවා
    දැන් ඌ හිතනවා අඩෝ 39 දාලත් මෙච්චර ඩිමාන්ඩ් නං ඒ ගානට බෑ 44.90 කියනව 44 ට දෙන්න
    ඕක චක්‍රයක් වගේ වෙනව
    ගිය අව්රුද්දෙ නොවැම්බර වගේ ඉදන් මේ චක්‍රය නිසා තමයි ලංකාවේ තීන යකඩ ගොඩවල් ටික රත්තරං උනේ