වාහන, මෝටර් සයිකල් ගැන දන්න අයගෙන් උදව්වකš

battiya

Well-known member
  • Jun 30, 2014
    903
    402
    83
    කෙල්ල ලග
    වාහන, මෝටර් සයිකල් ගැන දන්න අයගෙන් උදව්වකš

    1999 ට පෙර ලියාපදිංචි ( ඉලක්කම් නම්බර්) කල යතුරුපැදියක ලියකියවිලි දැනට පවතින අයිතිකරු සතුව පවතින්නේ පළවෙනි ලියාපදිංචි අයිතිකරු නමින්ය. ඔහු ලග ඇත්තේ ලියාපදිංචි සහතිකය පමණයි. (Transfer papers, ID Copy නැත) දැනට භාවිතා නොකරන නිසා අවුරුදු කිහිපයක් ආදායම් බලපත්‍රය කල්ඉකුත් වී ඇත.

    මෙම යතුරුපැදි මිලදීගෙන මගේ නමට ලියකියවිලි හරවා ගැනීමට පලමු අයිතිකරු හමු වී අත්සන ලබා ගැනීම හැර වෙනත් විකල්පයක් නැද්ද?
    (පලමු අයිතිකරු සොයා ගැනීමට අපහසු උනොත් )

    දන්න කෙනෙක් පැහැදිලි කරන්න පුලුවන් ද
     

    Undead

    Well-known member
  • Dec 14, 2009
    1,918
    743
    113
    OSAKA
    1999 ට පෙර ලියාපදිංචි ( ඉලක්කම් නම්බර්) කල යතුරුපැදියක ලියකියවිලි දැනට පවතින අයිතිකරු සතුව පවතින්නේ පළවෙනි ලියාපදිංචි අයිතිකරු නමින්ය. ඔහු ලග ඇත්තේ ලියාපදිංචි සහතිකය පමණයි. (Transfer papers, ID Copy නැත) දැනට භාවිතා නොකරන නිසා අවුරුදු කිහිපයක් ආදායම් බලපත්‍රය කල්ඉකුත් වී ඇත.

    මෙම යතුරුපැදි මිලදීගෙන මගේ නමට ලියකියවිලි හරවා ගැනීමට පලමු අයිතිකරු හමු වී අත්සන ලබා ගැනීම හැර වෙනත් විකල්පයක් නැද්ද?
    (පලමු අයිතිකරු සොයා ගැනීමට අපහසු උනොත් )

    දන්න කෙනෙක් පැහැදිලි කරන්න පුලුවන් ද


    mam danna widiyata nam aythikarayagen onima wenawa machan transfer document tikay, letter ekay. uba ee dawas walama oowa ganna tibba ehenam case ekak nahani..
     

    Suitcase

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    1,728
    402
    83
    bump
    \
    \
    matah ohoma case ekak thiyenwa thathage bike eka sambandawa


    documents tka hoyala balanna ona
     

    palamu

    Well-known member
  • Nov 11, 2012
    1,821
    111
    63
    bike eka rare model ekak nam. bike eke antique wage watinakamak thinam vitharak araganna. Nathnam ganna epa.
     

    pc kush

    Well-known member
  • Feb 5, 2010
    8,623
    2,132
    113
    ID copy eka oni wenne one day service ekata witharada manda,RMV eken call karala ahapan.normal service eken karanakota ID copy,no objection letter oni nadda koheda.but transfer papers set eka sing karala details fill karala thiyenna oni.RMV call karala wisthare kiyapan.un kiyai karanna oni widiha.
     

    battiya

    Well-known member
  • Jun 30, 2014
    903
    402
    83
    කෙල්ල ලග
    ID copy eka oni wenne one day service ekata witharada manda,RMV eken call karala ahapan.normal service eken karanakota ID copy,no objection letter oni nadda koheda.but transfer papers set eka sing karala details fill karala thiyenna oni.RMV call karala wisthare kiyapan.un kiyai karanna oni widiha.

    Transfer papers nathi ekai awula bro. Dan owner gawa ewa na. Bike eka thiynne kalin first owner ge namin
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    1999 ට පෙර ලියාපදිංචි ( ඉලක්කම් නම්බර්) කල යතුරුපැදියක ලියකියවිලි දැනට පවතින අයිතිකරු සතුව පවතින්නේ පළවෙනි ලියාපදිංචි අයිතිකරු නමින්ය. ඔහු ලග ඇත්තේ ලියාපදිංචි සහතිකය පමණයි. (Transfer papers, ID Copy නැත) දැනට භාවිතා නොකරන නිසා අවුරුදු කිහිපයක් ආදායම් බලපත්‍රය කල්ඉකුත් වී ඇත.

    මෙම යතුරුපැදි මිලදීගෙන මගේ නමට ලියකියවිලි හරවා ගැනීමට පලමු අයිතිකරු හමු වී අත්සන ලබා ගැනීම හැර වෙනත් විකල්පයක් නැද්ද?
    (පලමු අයිතිකරු සොයා ගැනීමට අපහසු උනොත් )

    දන්න කෙනෙක් පැහැදිලි කරන්න පුලුවන් ද


    palamu aithikaru jivathun athara nam aniwarenma ohuge athsana ona.. Marila nam paule kenekgen marana sahathika pitapathak illagena eken athsana natuwa anek karunu purawala kara ganna puluwan...


    oya krama dekata pitin ithin DMT athule kawa hari allagena oka kara ganna ona..


    liyapadinchi ayithikaruge athsana saha ID copy RMV eken balanava...


    oya karana tika atule hora assan gahala hari moka hari kara ganna e manussayage ID copy ekak ona... marila nam kisima aulak naha wadee lesi..
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    oya case eka kohoma karagattat athule ekek karala denne nattan oneday daanna yanna epa.. ekata liyapadinchi aiti karuge no objection letter ekakut ona... eva kathandara assan wadi wenava dcument ekak thawa wadi wenava.. normal enna daanna habai uda coment eke kivva widiyai normal krame.....


    Lerners ekaka porak allan sup ekak ganna balanna...
     

    RLT4U

    Well-known member
  • Dec 12, 2006
    12,491
    1
    10,613
    113
    ගෙදර බන් !!
    Mama hithanne bike eka dan owner balen aragena avith wage.
    Naththa MTA6 eka nathi wenna vidiayak nane.

    Hodama wage uba oka lease ekak dala ganin ubata ganna onema nam.
    Ethakota ID ekai MTA6/MTA8 one. MTA6 eke eka paper 1k thibuna nam athi. eke signature eka balala gahapan. Lease ekak yana nisa owa check karanne na.

    ID copy ekak nam hoya ganna wenava machan.

    Naththam Book eke kalin owner ge name/address thiyenawa ne. Gihin MTA6 eka sign karawagena ID copy ekakuth illagena waren.

    Uba kiyapan oka kauru hari murder ekak denna aragena giyoth oyatath case ne a nisa transfer eka daa ganna help karanna kiyala.

    Aththa seen eka kiyapan uta.