විදපු එවුන්ගෙන් බෝවෙන්නේ නෑ කියලා උඹට කවුද කිව්වේ ? විදපු එවුන්ගෙන් බෝ උනොත් නඩු දාන්න ඕනේ නැද්ද ?Vacine eka widina eka Aniwarya karanna one bn. Me wage neme Ewata neethi genna one. Wdinne Nathuwa innawanam Hadila wena unta Boo unoth nadu daana widihak hdanna one
ඔය මගුල කියන්න එපා බන් මිනිස්සු ඉන්න තැන්වල එහෙම. උබ මෝඩයෙක් කියලා හිතයි1.උපතේදී - bcg එන්නත ක්ෂය රෝගයට
2. මාස දෙකේදී , හතරේදී , හයේදී,
ගලපටලය,
පිටගැස්ම,
කක්කල් කැස්ස,
හෙපටයිටිස් B,
හිමොෆිලස් ඉන්ෆ්ලුවෙන්සා B
යන රෝග පහ සදහා එන්නත් පහක මිශ්රණයක්
හා පෝලියෝ එන්නත
3. මාස නමයේදී
සරම්ප
කම්මුල්ගාය
රුබෙල්ලා ( තුනම වයිරස් මගින් ඇතිවන රෝග)
සදහා මිශ්ර කල එන්නත
4. අවුරුද්දේදී
ජපන් මොලේ උණ (JE)
සදහා
4. මාස දහ අටේදී
ගලපටලය
කක්කල් කැස්ස
පිටගැස්ම
හා පෝලියෝ
සදහා මිශ්ර එන්නත
නැවතත්
5. අවුරුදු පහේදී
පිටගැස්ම හා ගලපටලය සදහා මිශ්ර එන්නත
6. අවුරුදු එකොලහේදී ගැහැණු දරුවන්ට
ගැබ් ගෙල පිලිකා ඇතිකරන වයිරසය සදහා එන්නත
7. අවුරුදු දොලහේදී
නැවතත් පිටගැස්ම හා ගලපටලය සදහා මිශ්ර එන්නත........
මේ තරම් වයිරස් හා බැක්ටීරියා රෝග සදහා එන්නත් ( මිශ්ර කල එන්නත් පවා) ලබාගත් ඔබ, කිසිදු වෛද්ය දැනුමක් නොමැති පුද්ගලයින්ගේ යටි අරමුණු ඇතිව කරනු ලබන ප්රචාරවලට රැවටී කොරෝණා සදහා එන්නත් මගහරින්නේ නම්
කරුනාකර හිස් මුදුනත් පිටුපසත් අතගා බලන්න,
අං දෙකක් හා වලිගයක් මතුවෙනවා විය හැකියි
Dr.Deepal Buddhika
මචන් මම නෙමෙයි Vaccine ගැන දන්නෙ නෑඔය මගුල කියන්න එපා බන් මිනිස්සු ඉන්න තැන්වල එහෙම. උබ මෝඩයෙක් කියලා හිතයි
ඩොකාලනම් එක එක ඒවා කියන්නේ බන් එහෙනම් එකෙක් කිව්වේ ඕව ගැහුවොත් මැරෙනවා කියලා. ඒවත් ඇත්ත වෙන්න එපැයි එහෙනම්මචන් මම නෙමෙයි Vaccine ගැන දන්නෙ නෑ
ඒත් මම දාපු post එක Doctor කෙනෙක් දාපු public post එකකින් ගත්ත එකක්
post ගත්ත Doctor ගෙ නමත් එක්ක දාල තියෙනවා මම කියවන කතාවක් නෙමෙයි
ඔබතුමා post එක බාගෙට කියවලා බුද්ධිමත් කම ප්රදර්ශනය කරන්න එපා
View attachment 145671
------ Post added on Sep 28, 2021 at 2:05 PMView attachment 145672
සීයට දාහක් ඇත්ත..මගේ නෑදෑ වෙන මල්ලි කෙනෙක් ඉන්නවා. ඌ වැක්සින් ගැහුවට පස්සේ මම ෆුල් ලෙක්චර් එකක් දුන්නා වැක්සින් ගැන.. පොර හොදටම බය වෙලා මට කියපි " මොනා කරන්නද අයියේ.ඔයත් ගහගන්න..නැත්තම් ජොබ් කරන්නේ කොහොමද?" කියලාපොන්සි ආණ්ඩුව හිතනවා එන්නත් කරපුවාම ඔක්කොම ඉවරයි . ආයෙත් උන්ට හොරා කන්න පුලුවන් වෙයි කියලා ... අදටත් ගහපු එකාට හැදෙනනේ නෑ කියලාවත් , වෙන එවුන්ට බෝවෙන්නේ නෑ කියලාවත් , විදපු එකා මැරෙන්නේ නෑ කියලාවත් විද්යාත්මකව තහවුරු නොකරපු එකක් බලහත්කාරයෙන් විදින්න ඇයි දගලන්නේ ? විදින එන්නත් ප්රමාණයට කොමිස් යන්නේ කාටද ? විද්යාත්මකව සාර්ථකත්වය තහවුරු නොවුන මගුලක් විද්දේ නෑ කියලා මානව අයිතිවාසිකම් උල්ලංඝනය කරන්න මොකාටවත් බෑ . එන්නත විද්දාම පට්ට ආරක්ශාවක් තමන්ට ලැබෙනවානම් විද්දෙ නැති එවුන්ගැන විදපු එවුන්ට තියෙන අමාරුව මොකද්ද ? උන් දන්නවා උන්ටත් ඇති ආරක්ශාවක් නෑ කියලා හැබැයි තමනුත් කෙරුවානම් අනිත් එකත් කරගතයුතුයි කියන ඊර්ශ්යාව තමයි තියෙන්නේ ...

එත් sinopharm vaccine ගහපු අපේ අම්ම විදපු අත විදපු දා ඉදල කැක්කුමයි අත උස්සගන්න්වවත් බැරුව දුක් විදිනවා....හොඳ වැඩේ ගොං වාහෙට එකේකාගෙ ඉගැන්නුං බහට වැක්සින් එක නොගෙන ඉන්නවට
හෙළ වෙදකම හොදයි හොදයි කිව්වට ඒකෙන් preemptivly ලෙඩේට මොනවද කරන්න පුලුවං ?
කිසි දෙයක් නෑ
හැදුනම බෙහෙත් කරන එක එකක්, හැබැයි දැන් හොදටම ඔප්පුකරලා තියෙනවා vaccinated individuals have less tendency to get severe covid symptoms compared to those without the vaccine.
ඒ කියන්නේ වැක්සීන් එක අරගත්තු අයට රෝගලක්ෂණ පෙන්නුම්කිරීම හෝ රෝගය නිසා වෙන සංකූලතා අවම බවට.
එහෙම තියෙද්දිත් ගොං පකයෝ වෙන වෙන ගොඩ වෙදකම් පස්සේ යනවානං ඕකුන් මැරිලම යන්න ඕනේ, උන් නිසා අනික් උන්ටත් තර්ජනයක් නේ
රස්සාවලින් අයින් කරලා, සමාජෙනුත් කොං කරලා දාන්න ඕනේ.
මේ තෙල්බෙහෙත් කාර බොරුකාර හැත්ත අල්ලලා කොරෝනා වාට්ටුවලට දැම්මනං හරි. මොකද උන් කියන තරම් උන්ට බෙහෙත ශුවර් නං ලෙඩ්ඩු එක්ක වැඩ කරන්න බය වෙන්න ඕන්නෑ නේ
dhammika paniya beepu unta vaccine eka oona na neda ??නඩු දාන්ඩ පුලුවන් ඔප්පු කරන්ඩනෙ බැරි..කොම්පැනියනම් නඩු කියන්නෙ සමාගම ගානෙ එලියට දාපු එකා නඩු කියන්ඩ ඕන තමන්ගෙ වියදමින් ඔය එතකොට තව තේරෙනව..
![]()