වැරදිලා න්‍යූඩ් සෙන්ඩ් උනාම මොකද කරන්නෙ??

mr4G

Well-known member
  • Feb 5, 2019
    618
    523
    63
    වට්සැප් එකෙන් කෙල්ලෙක් එක්ක චැට් කර කර ඉද්දි පික් එකක් සෙන්ඩ් කරන්න යද්දි වැරදිලා තමන්ගෙ ෆයියෙ පික් එකක් සෙන්ඩ් වෙලා තියෙනවද. කෙල්ලට යවන්න , ඇන්ටිලාට යවන්න ගහලා ඩිලිට් කරන්න අමතකවුන එව්වා තියනවනෙ ගැලරියෙ.
    කොහොමද සිටුවේෂන් එක කන්ට්රොල් කරෙ? ගූ උනාද හතරවටේට?
     

    Walter Hartwell White

    Well-known member
  • Sep 30, 2020
    2,621
    8,683
    113
    67
    Albuquerque, New Mexico
    එච්චර අවුලක් වෙලා නෑ, එත් වැරදි ෆොටෝ සෙන්ඩ් වුන වෙලාවල් තියෙනවා, එතකොට ටිකක් හිනා වෙලා එක අමතක කරලා දානවා.
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    mr4G

    Well-known member
  • Feb 5, 2019
    618
    523
    63
    එච්චර අවුලක් වෙලා නෑ, එත් වැරදි ෆොටෝ සෙන්ඩ් වුන වෙලාවල් තියෙනවා, එතකොට ටිකක් හිනා වෙලා එක අමතක කරලා දානවා.
    Hmm
    නෑ.ඊට පස්සෙ ඒකි වාව් අයියෙ කැ#ම ප#යක්නෙ අයියට තියෙන්නෙ කියලා දවසක් දාගන මීට් වෙලා ජිගි ජිගිය දාලා හැපි එන්ඩින් උනා 😑
    Apo Oka ahla athiwela
    Dick pic ekak yawala wade gu karan neh ?
    Ehema weradila yawanna baha neh. Gallery eken select karala aaith ekath ok karala WhatsApp eka athulenuth send button eka obanna epai.
    Na na
    Eeye pics wagayk ghpuwa thaama thiynwa
    Nidimathe kello ekka cht krddi Ehema deyak Wei kiyla hithuna.
     

    ChoronaSottiya

    Well-known member
  • Sep 13, 2020
    4,696
    6,992
    113
    වදුරව
    එහෙම අව්ලක් නෑ බන්, ගොඩක් කෙල්ලො ආසයි ඇන්ටිල ගහල එxපිරියන්ස් ගන්නවට.
    උන්ට බයත් නෑ ඉති මොක්ද කෙල්ලව අත ඇරල ඇන්ටිව බදින්නෙ නෑනෙ, සැපක් ගන්න විතරනෙ.
    කෙලින්ම කියපන් ඇන්ටි කෙනෙක්ට පෙන්නල කොමෙන්ට් ගන්න තියගත්ත පොටො එකක් කියල
     

    Stimulus mind

    Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,009
    153,060
    113
    giphy.gif
     

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,464
    7,232
    113
    පයිය සෙන්ඩ් උනානම් ඊළග මැසේජ් එක යවපං මේක ඉතිං ඔයාට තමයි කියලා. කතාව ඉවරයිනේ බං. මොකද ඒකි දන්නවද ඇන්ටි කෙනෙකුට යවන්න ගහපු ෆොටෝ එකක් කියලා.
     

    salitha22

    Well-known member
  • Feb 8, 2015
    7,060
    1
    12,147
    113
    වට්සැප් එකෙන් කෙල්ලෙක් එක්ක චැට් කර කර ඉද්දි පික් එකක් සෙන්ඩ් කරන්න යද්දි වැරදිලා තමන්ගෙ ෆයියෙ පික් එකක් සෙන්ඩ් වෙලා තියෙනවද. කෙල්ලට යවන්න , ඇන්ටිලාට යවන්න ගහලා ඩිලිට් කරන්න අමතකවුන එව්වා තියනවනෙ ගැලරියෙ.
    කොහොමද සිටුවේෂන් එක කන්ට්රොල් කරෙ? ගූ උනාද හතරවටේට?
    වැරදිලා නියුඩ් යන්න නම් ගැලරි එක උඩින්ම තියෙන්න ඕනෙ නියුඩ්.එහෙම නියුඩ් තියනවනම් එක්කො මානසික අසහනය තියන කෙනෙක්.නැත්නම් කලින් කෙනාට යවන්න සේව් කරන් තිබ්බ එකක්