මෙකි ඔය කියල තියෙන ඒකිට porn එපා උනා කියන video එක කාට හරි ඕනනම් pm කරන්න![]()
![]()

Karunakarala pm ekak ewannaමෙකි ඔය කියල තියෙන ඒකිට porn එපා උනා කියන video එක කාට හරි ඕනනම් pm කරන්න![]()
![]()

මෙකි ඔය කියල තියෙන ඒකිට porn එපා උනා කියන video එක කාට හරි ඕනනම් pm කරන්න![]()
![]()
evapan balanna onna oka...![]()
ewapan balanna apitath epa weida kiyala![]()
Ko ewapan balanna![]()
Pm me![]()
ewapan balanna
matath onna ohe dahan kollo..![]()
diayan balnna
porn visharadayek wage.. balanna ewapan apitath epa wenawada balanna
ewapn blnnna![]()
Karunakarala pm ekak ewanna![]()
උඹලත් ඉතිං...කොල්ලනේ මේ ත්රෙඩ් එක දැම්මේ ඕව බලන එක අඩුකරන්න කියන්න මිසක්, ඒවා ශෙයා කරගන්න නෙවෙයි.උඹලත් ඉතිං...
ඔව් බඩි බලපන් මුන් මේ ත්රෙඩ් එක වැල ශෙයා කරන තැනක් කරගත්තනෙ![]()

ඔව්වා මක්කයි.. එක පාරක් පොලීසියෙ උන් වගයක් අලුතින් ආපු පොලිස් කෙල්ලව නිරුවත් කරලා ආතල් ගත්තා කියලා නිව්ස් එකක් ගියේ.. මේකෙ පෙලක් උන් කොමෙන්ට් කරලා තිබ්බා ඒ වීඩියෝ එක නැද්ද කියලා..
ඔව්වා මක්කයි.. එක පාරක් පොලීසියෙ උන් වගයක් අලුතින් ආපු පොලිස් කෙල්ලව නිරුවත් කරලා ආතල් ගත්තා කියලා නිව්ස් එකක් ගියේ.. මේකෙ පෙලක් උන් කොමෙන්ට් කරලා තිබ්බා ඒ වීඩියෝ එක නැද්ද කියලා..



කොල්ලනේ මේ ත්රෙඩ් එක දැම්මේ ඕව බලන එක අඩුකරන්න කියන්න මිසක්, ඒවා ශෙයා කරගන්න නෙවෙයි.උඹලත් ඉතිං...
..බැලුවම ටක් ගාල ඔලුවට යනවනේ මෙකි කියල තියෙන දේ..
කැමති අය ඉන්නවනම් සැලකුවට කමක් නැහැ 
තියෙනවනං මටත් දියන්ඔව්වා මක්කයි.. එක පාරක් පොලීසියෙ උන් වගයක් අලුතින් ආපු පොලිස් කෙල්ලව නිරුවත් කරලා ආතල් ගත්තා කියලා නිව්ස් එකක් ගියේ.. මේකෙ පෙලක් උන් කොමෙන්ට් කරලා තිබ්බා ඒ වීඩියෝ එක නැද්ද කියලා..

ah mama kiwwe oka thama ban. oka payak digay.thread එකට අධ්යාපනික වටිනාකමක් දෙන්න දැම්මේ බන්..කිව්වම විතරක් තේරුම් යන්නැහැ බන් ඕව මුන්ට..බැලුවම ටක් ගාල ඔලුවට යනවනේ මෙකි කියල තියෙන දේ..
pm කරපු අයට reply කරන්න බැරි උන..අනික දැන් මෙතැන බලන්න එපා කියන අයට මට PM කරන්න බැරි නිසා ලින්ක් එක මෙතන දාන්නම්..කැමති අය ඉන්නවනම් සැලකුවට කමක් නැහැ
http://pastebin.com/EfzrM34F


