පද පෙරලිය බන්.
මුලින් උපුටා දැමිය යුතුයි. නැත්තන් ඕක විනාසයක් වෙනව. මුන් කතෘ භාගෙ ගෙවන්නෙත් නෑනෙ. සංස්කෘතියක් නැති උන්.
ඕකාගේ ඇට දෙක තලන්න තියෙන්නේසුරා බදු කැරියගේ ආයේ ඔය වැඩ නොකරන්නම ජාතියක් ජන්මයක් නැති කාලකන්නි
පද පෙරලිය බන්.
මුලින් උපුටා දැමිය යුතුයි. නැත්තන් ඕක විනාසයක් වෙනව. මුන් කතෘ භාගෙ ගෙවන්නෙත් නෑනෙ. සංස්කෘතියක් නැති උන්.
ඕකාගේ ඇට දෙක තලන්න තියෙන්නේසුරා බදු කැරියගේ ආයේ ඔය වැඩ නොකරන්නම ජාතියක් ජන්මයක් නැති කාලකන්නි
revenge thread ekak damme nane kalekin uba![]()
Hi sl vlog
සියල්ල දත් රනිල් නපුංසක පොන්න පිම්පියගෙ පක රසද හුත්තිගෙ පුතෝsiyalla dath ponnayo set eka
![]()
පටන් ගන්නෙ මේකෙන්.. ඊට පස්සෙ ඕනෙම සිංදුවක් හිත රිදුනා කියල කෙලින්න ගන්න පුලුවන්ඒ උනාට ඒ සින්දුව හරිම කුජීතයි.
ඌට බොරුවට හරි නඩුවක් දාල ඔහොම කරපු එකේ අවුලක් නෑ . නැත්නම් ඕක ට්රෙන්ඩ් එක වෙන්ව ඊලග පාර.
ඕක ටිකක් ඕවර් ගිහින් තිබ්බ නේ..පටන් ගන්නෙ මේකෙන්.. ඊට පස්සෙ ඕනෙම සිංදුවක් හිත රිදුනා කියල කෙලින්න ගන්න පුලුවන්
mekath anduwe mentality ekama thama.ඒ උනාට ඒ සින්දුව හරිම කුජීතයි.
ඌට බොරුවට හරි නඩුවක් දාල ඔහොම කරපු එකේ අවුලක් නෑ . නැත්නම් ඕක ට්රෙන්ඩ් එක වෙන්ව ඊලග පාර.
අනවශ්ය කියන එක හරියට define කරන්න බෑනේ බං.. කුනුහරප හැදිල තියෙන්නෙත් සිංහල අකුරු වලින් නේ.. ඒ කාලේ කියපු normal කුනුහරප දැන් අවුල්.. අවුල් නම් ඒකට අවුල එන්න ඕනේ බහුතර සමාජෙන්.. බහුතර සමාජෙ මිනිස්සු ඕක අහලා හිනා වෙලා අමතක කරල දානවනම් පාලකයින්ට තියෙන *කේ අමාරුව මොකක්දඕක ටිකක් ඕවර් ගිහින් තිබ්බ නේ..
අර අවුරුදු ක්රිඩා ටිකටත් කුනුහරප දාල ෂෙයාර් කර කර තිබ්බේ.. අනවශ්ය වැඩ නේ..අවුරුද්ද විවේචනය කරන එක වෙන එකක්..
මේක සිව්ල් කේස් එකක් නේ.. කරන්න පුලුවන් එකම දේ කොපිරයිට් සීන් එක අදින එක.. අනික් එක මේකට රංවල බලකායෙන් කිසිම පැමිනිල්ලක්, කේස් එකක් ඇදල නෑ.. පොලිසිය තමයිලු රංවල කට්ටියගෙන් කට උත්තරයක් අරන් තියෙන්නේ.. අනික මේක රෝහන බැද්දගේට අයිති සිංදුවකුත් නෙමෙයි ලුපැමිණිල්ලක් ඕනිමද අපරාධ නඩුවක් open කරන්න.
තනි තනියෙන් මිනිස්සු කියන විහිලු කරන එක එකක් ඕව සෝශල් මිඩියා දාලා ප්රසිද්ධ කරන එක තව එකක්..අනවශ්ය කියන එක හරියට define කරන්න බෑනේ බං.. කුනුහරප හැදිල තියෙන්නෙත් සිංහල අකුරු වලින් නේ.. ඒ කාලේ කියපු normal කුනුහරප දැන් අවුල්.. අවුල් නම් ඒකට අවුල එන්න ඕනේ බහුතර සමාජෙන්.. බහුතර සමාජෙ මිනිස්සු ඕක අහලා හිනා වෙලා අමතක කරල දානවනම් පාලකයින්ට තියෙන *කේ අමාරුව මොකක්ද
Copyright case සිවිල් කියල ෂුවර්ද?මේක සිව්ල් කේස් එකක් නේ.. කරන්න පුලුවන් එකම දේ කොපිරයිට් සීන් එක අදින එක.. අනික් එක මේකට රංවල බලකායෙන් කිසිම පැමිනිල්ලක්, කේස් එකක් ඇදල නෑ.. පොලිසිය තමයිලු රංවල කට්ටියගෙන් කට උත්තරයක් අරන් තියෙන්නේ.. අනික මේක රෝහන බැද්දගේට අයිති සිංදුවකුත් නෙමෙයි ලුමේක ITN එකට අයිති සිංදුවක් ලූ.. වලි අදිනවනම් අදින්න ඕනෙ ITN එක.. උන් වලිය අදිනව කියන්නෙ උන්ගෙ වල උන්ම කපාගන්නව කියන එක
![]()
දන්න තරමින් සිවිල් 🫣Copyright case සිවිල් කියල ෂුවර්ද?
IP case එකක් නේ.
තනි තනියෙන් මිනිස්සු කියන විහිලු කරන එක එකක් ඕව සෝශල් මිඩියා දාලා ප්රසිද්ධ කරන එක තව එකක්..
ඕක වැඩියෙන්ම කියන්නේ ශුවර් එකට ඉස්කෝලෙ යන පොඩි එවුන්
ඊලග අවුරුද්දේ කුනුහරප රබන්පද එයි..
දැනටම අවුරුද්ද කොච්චර කුජුත තැනකට ගිහින් තියනවද.. අවුරුදු ක්රිඩා ලිංගික ක්රිඩා මට්ටමට ගිහින් තියනව..
හර්යටම නිති හදල හැමදේම කරන්න බෑ.. සමහර ඒව පාලනය කරන්න නිති වලිනි පිටින් හරි කරන්න වෙනව..
දැන් මෙතන මුන් කාලය වෙන් කරගෙන අර කුනුහරප සිංදුව කියපු එකා වෙනුවෙන් නේ නීතිපොත් උස්සන් කියවන්නේ..