Off-Grid ද? On-Grid ද?ගෙදරට SOLAR දාගනිල්ල .. වෙන විකල්පයක් නෑ
Off-Grid nam hodai. habei maintenance amarui. on grid ekak hari kamak naOff-Grid ද? On-Grid ද?
පාන් නැත්තම් කේක් කාපල්ලා...ගෙදරට SOLAR දාගනිල්ල .. වෙන විකල්පයක් නෑ
Also the election period, so Maybe.....දැන් අඩු කරන කාල සීමාව පහු උනා බන්.. දැන් අඩු කරන්න අමාරුයි... කරත් මාස 2 යද්දී වැඩි කරන්න ඕන කියනවා... දැන් ඉස්සරහට එන්නේ වැව් හිදෙන පායන කලේ...
Asian Development Bank eken loan enna tiyanwa nam essarahata..පාන් නැත්තම් කේක් කාපල්ලා...![]()
off grid 5kw gahana dan 1 mullion wage yanwa neda dan .. soo oken units 500-550 hadene.. gedarata 300 unites wage use karoth ithusu 250 unites walata LECO ekata dila salli gana puluwanda? or next month eke bill eken e gana - widiata enawada? ( apen ganne rupiyal 37 gane da koheda neh ? )Off-Grid nam hodai. habei maintenance amarui. on grid ekak hari kamak na