Oya kota rata kanawa...රනිල් නුවරෑලියෙ වගෙ රාජ්ය වියදම් කපාහරින්න දෙහිවල පෝස්ට් ඔෆිස් එක වික්කොත් වජිරට කියල ගන්න ට්රයිකරන්න ඕන ඉස්පා එකක් දාගන්න![]()
Maha Bankuwa wikunanawata wadaa Government departments, post office, hospital, bus stand, railway station, toilet lands vikunanakota ready cash enawa athi. Election ekata tikak tiyagena yaluwonta bedaganna puluwan. Wajiraya ekath horata bedaida dan naOya kota rata kanawa...
Lol
Maha Bankuwa wikunanawata wadaa Government departments, post office, hospital, bus stand, railway station, toilet lands vikunanakota ready cash enawa athi. Election ekata tikak tiyagena yaluwonta bedaganna puluwan. Wajiraya ekath horata bedaida dan na![]()
ai commission vada krnne parlimen ekenda?Ponil karanne commission tika akulana eka, wikunanna lesine ethakota...
Aththatama democracy kiyala magulak naha lol lakepankawe...
lankawe officially or unofficially okkoma wada karanne politicianslage command walata ne bn.ai commission vada krnne parlimen ekenda?