Ow වගකීමෙන් කියන්නේ මුලින් කියලා තිබුනා corona නිසා ජොබ් නැති වෙන bureau eke ලියාපදිංචි වෙලා ගියපු අයට වන්දියක් දෙනවා කියලා, පස්සේ ඒක වෙනස් කරා මම ඇතුළුව පිරිසක් ඒක ගැන විමසද්දී කිව්වේ ජොබ් නැති වුන කට්ටියට වන්දි ගෙවන ඒක nawatthuwa corona හැදිලා මළොත් විතරක් වන්දි ගෙවනවා කියලා,.... පස්සේ cornoa හැදිලා මැරිච්ච එවුන්ටත් වන්දි නෑ........ ගොඩාක් විස්තර තියෙනවා මේක ගැන කියන්න... මිනිස්සු අපරාදේ bureau eke insurance ekata 17500 gewala liyapadinchi wenne,,,.. එකෙන් කෙරෙන වැඩක් නෑ,
හරිනම් ආණ්ඩුවට සදාචාරාත්මක අයිතියක් නෑ රට වැඩ කරන එවුන් dollar එව්වේ නෑ කියන්න, මොකද උන් කරදරේ වැටිච්ච වෙලාවේ bureau ඒක ඇතුළුව ආණ්ඩුව ඇහැක් වත් ඇරලා බැලුවේ නැතිකොට
හරිනම් ආණ්ඩුවට සදාචාරාත්මක අයිතියක් නෑ රට වැඩ කරන එවුන් dollar එව්වේ නෑ කියන්න, මොකද උන් කරදරේ වැටිච්ච වෙලාවේ bureau ඒක ඇතුළුව ආණ්ඩුව ඇහැක් වත් ඇරලා බැලුවේ නැතිකොට
