machan rep ++++++++++++++
thanx info walata![]()


Tමචන් වින්ඩොව්ස් 10 වල Transparency වැඩද?
aero glass theme ahema ?
Transparency නම් තියනවා. වින්ඩෝස් 7 වල තීම් නම් දාන්න බෑ.10 වලට වෙනම තීම් තියනවා
machan rep ++++++++++++++
thanx info walata![]()


Tමචන් වින්ඩොව්ස් 10 වල Transparency වැඩද?
aero glass theme ahema ?
Transparency නම් තියනවා. වින්ඩෝස් 7 වල තීම් නම් දාන්න බෑ.10 වලට වෙනම තීම් තියනවා
මචං හරියට ග්රැෆික් ඩ්රයිවර්ස් ගන්න නැතුව ඇති. ඩ්රයිවර් පැක් සොලූෂන් එකෙන් ට්රයි කරන්න.machn mage 7 wala transparency etc thiyenawa,, 10 wala set une neghe , kohenda hadanne?
PS : 10 wala themes maru kara,, graphic drivers demma bt no transparency :/
වින්ඩොව්ස් 10 ,mac os x yosemite වලින් පොඩ්ඩක් copy කරලා තියෙනවා වගේ....
එහෙමද machan windows 10 Pro ekei Pro N ekei wenasa mokakda..?
anith seen eka boot karala install karanna barida..?key ekak illanawada..?danata thiyenne 8.1 pirate copy ekak..
ප්රෝ එකම දාන්න.වෙනව මචං ගින්නක් නෑ.
මුලින්ම ලිංක් එකට ගිහින් MediaCreationToolx එක ඩව්න්ලෝඩ් කරන්න. ඒකනම් මෙගාබයිට් 18 වගේ. දැන් එක ඩබල් ක්ලික් කරලා වින්ඩෝස් 10 ඩව්න්ලෝඩ් කරගන්න පුලුවන්. බිට් 64 osi එක හරියටම ගිගාබයිට් 3.10 යි. ඩයලොග් 50 පැකේජ් එක දෙපාරක් ඇක්ටිවේට් කරලා මම නම් බෑවේ.මම නම් අප්ඩේට් කලේ වින්ඩෝස් 8.1 නමුත් යාලුවෙක්ගේ වින්ඩෝස් 7 දීත් ගැටලුවක් වුනේ නැ.
මචං හරියට ග්රැෆික් ඩ්රයිවර්ස් ගන්න නැතුව ඇති. ඩ්රයිවර් පැක් සොලූෂන් එකෙන් ට්රයි කරන්න.
අනිත් එක ට්රාන්ස්පේරන්සි තියන්නේ ස්ටාට් මෙනු එකේ, ටාස්ක් බාර් එකේ එහෙම තමයි මචං. ඒවගෙද බැලුවේ. නැත්තං ටයිට්ල් බාර් වල නෙවෙයිනේ.
ne awagenm machn , hoiyaganat ne,, search bar ake gahana Keyword aka diyan danawnam mahcn, gahala balana
mage lap ekaka thiyenne 8.1 pro.
adsl 512unlimited connction eka nisa update karanna dammoth dawas dekak withara ynwa.
dn mn mkakda karanna one?
wenama bala upgrade karanna pluwanda ?
aye windows key nm denna na onna.
direct link thiyei nm denna idm wage nm pattai.torrent unath kmk na.
http://www.elakiri.com/forum/showpost.php?p=18754116&postcount=263
මේකෙනුත් Direct link ගන්න පුළුවන්.
Code:http://www.elakiri.com/forum/showpost.php?p=18754116&postcount=263

Windows 8 genuine නෙවෙයි නම් upgrade කරන්න එපා clean install කරලා kmspico එකෙන් activate කරන්න. මොකද kms activated 8 වලින් upgrade කලාට දවස් 180කට activate වෙන්නෙmage gawa tiyenne 8.1 enterprise crack ekak.eka 10 pro walata upgrade karanna widiyah kiyahallako


පැටියා;18756819 said:Windows 8 genuine නෙවෙයි නම් upgrade කරන්න එපා clean install කරලා kmspico එකෙන් activate කරන්න. මොකද kms activated 8 වලින් upgrade කලාට දවස් 180කට activate වෙන්නෙ
Windows 7 Daz loader එකෙන් activate කරලා නම් තියෙන්නෙ Upgrade කරන්න. Life time free windows 10 ලැබේ![]()



මචං එහෙම වර්ෂන් එකක් නම් නෑ. ඔයා එක්ස්ෆ්ලෝරර් වින්ඩෝ එකෙන් computer අයිකන් එක රයිට් ක්ලික් කරලා ප්රොපර්ටිස් අරං හරියටම වර්ශන් එක මොකද්ද කියලා බලන්න
හොද System Optimizer එකක් කියපල්ලකෝ
මම පාවිච්චි කරලා තියෙන ඒවායින් Advanced System Care හොඳයි.
වෙන හොද එකක් බැලුවේ
naththam ubalage bilata baduma thama.. 
