විශ්වවිද්‍යාලයේ දී ලැබුන ලිංගික අත්දැකීම්

scorpion MW

Well-known member
  • Dec 9, 2014
    10,365
    6,785
    113
    හෙල බිමේ
    mage yaluwekuta japuredi kello dennek set wela hitya..dennama hodama yaluwo ..eka boardime inne kello dennama...dennama casual sex buddies la..love seen naa..sapa witharay..passe kolla badiddi brides matehitiyeth e kello denna..maru neda
    ඇත්තට sex buddies ල තියං ඉන්න එක පට්ට වාසි. ඕනේ වෙලාවක ගියා ගැහුවා. අද බෑ. ඔලුව රිදෙනවා, කොන්ද රිදෙනවා වගේ කියලා මග අරින්නේ නෑ
     
    • Like
    Reactions: Chimpanzee Putha

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,803
    17,030
    113
    Mata umbe ammawa hambune campus ekedi. Ekita tiyena mol amaruwata hamadama rata mata kiyala 2-3 paarak huka gatta. Mahansiyata mata hamadama ninda giya. Lectures walata yanna bari una. Lunch time eke eki awilla mata owa ganan ganna epa kollo tharuna kaale fun ganna one kiyala hondata katata aran kari beela mage ata 2 his karla yanawa. Ithin man hondata kaala aye nida gannawa ai ithin rata ayeth eli wenakan mekita hukannatg epai. Anthimata mata degree eka nathi una. Mawa campus eken dotta damma. Ita passe umbe amma mawa amathaka karala umbe tattawa banda.
     

    Killer Clown

    Well-known member
  • Oct 13, 2017
    1,497
    2,038
    113
    සීනියර් ඉයර් අයියල මට පු# ඇරිය.

    අයියෝ මට පු# අරින්න එපා අයියෝ. කියලා මං කෑගහුව
     

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,231
    27,943
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    රැග් කරද්දී මම ඩිෆෙන්ඩ් කරපු නංගිලා 2කට ගැහුවා රැග් ඉවර උනාට පස්සේ.
    කටට දීපුවා නම් මතකත් නෑ දැන්
     

    RedProMaxxa_2

    Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    Prof. Nimal Senanayake take 01 from a Medical batch
    අඩෝ සිරාද බං? :oops::oops:

    ඌ මරුමුස් පොරක් වුනාට මෙච්චර චාටර් කියල දැනන් හිටියෙ නෑ.

    උගේ දුව එහෙමත් ඉගෙන ගත්තෙ ආර්ට්ස් ෆැකල්ටියේ.

    හෙන පොෂ්. ඒත් පට්ට රැඩිකල් ටෝක්ස් දෙන්නේ. කතාව නම් මානව විමුක්තිය ගැන. 🤮🤮🤮🤮

    අපේ ෆැකල්ටියේ ඩීන් කෙනෙක් හිටියා, ඌ අතට ෆයිනල් ඉයර් ඩිසටේෂන් එක දෙද්දි (උගේ සුපර්විෂන් එක යටතේ කරපු) ඌ ගෑනු ළමෙකුගේ අත ඇල්ලුවලු. මිනිහා නරක පුද්ගලයෙක් හැටියට පෙනුනෙත් නැහැ. මට නම් කතාව කියපු කෙල්ල ගැනත් ෂුවර් නැහැ. සමහර පට්ට මෝල් වේ*යො ඉන්නවා ඔක්කොම වැඩ කරල පත්තිනි අම්මලා වෙන්න දඟලන.
    ------ Post added on May 13, 2022 at 3:47 PM
     
    • Like
    Reactions: siri_ayya

    Glitch

    Well-known member
  • Apr 27, 2022
    2,807
    5,541
    113
    Matrix
    අවුරුදු 33 විතර වෙන සීනියර් ලෙක්චර කෙනෙක් හිටියා. පෙනුම ලන්සි ටයිප් සුදුයි ලස්සනයි. මට තේරුනා දාන බැල්මට කොක්කක් ගහන්න පුලුවන් වෙයි කියලා. ඉතින් දැම්මා එෆ්බී එකෙන් රික්වෙස්ට් එකක් ලෙක් එක වෙලාවෙදිම. ටික වෙලාවකින් නොටිෆිකේෂන් එකක් ආවා ඇක්සෙප්ට් කියලා. ගිහින් බැලුවම එවෙලෙම මාව අන්ෆ්රෙන්ඩ් කරලා. මූකුත් නොවුන ගානට හිටියා මාත්. මාසෙකට විතර පස්සෙ සමෙස්තරේ ඉවර වෙලා නිවාඩූ දීලා දවස් දෙකකට විතර පස්සෙ ආවා රික්වෙස්ට් එකක් එයාගෙන්. පලවෙනි දවසෙම ෆිට් උනා මාරම විදියට. දෙවනි දවසවෙද්දි සෙක්ස් චැට්. සති දෙකකට විතර පස්සෙ එයා බීච්සයිඩ් හොටෙල් එකක් රූම් එකක් බුක් කරා දවස් තුනකට . කාලා බීළා උකලා කරලා ආවා. පස්සෙ අපි මාසෙකට සැරයක් විතර ඒම සෙට් උනා හොටෙල්ස්වල .
    එයා bi sexual කෙනෙක්. පස්සෙ රිපීට් වෙන්න තියෙන කෙල්ලෙකුත් සෙට් කරගෙන එක්සෑම් එකට හෙල්ප් කරන්නම් කියලා 3සම් එහෙමත් දැම්මා. වියදමක් නැතිව ට්‍රැවල් කරන්න, ෆන් ගන්න පුලුවන් නිසා කෙල්ලත් එක පයින් කැමති උනා.
     

    yakshaya

    Well-known member
  • Aug 31, 2008
    18,248
    4,298
    113
    යකෝ අලුත් පරම්පරාව අපිට වඩා සෑහෙන්න ඉස්සරහාට ගිහින්නේ.. මොරටුවේ අපි ඉන්න කාලේ ත්‍රීසම් තියා අතට දෙන්නවත් හිටියේ කෙල්ලෝ කීයද? හරියට නිකන් කාන්තාරේ ඉන්නවා වගේ. අපි ඉතින් එක්කෝ ජපුරේ නෑත්නම් කොළඹ තමා ගියේ
    Kaju kaleta giyeth padam karanna neda

    Choo bara awama toilet ekata gihin lingaya eliyata aran choo damma
    Lecha da bacha da eliyata aran dunne?
    ------ Post added on May 13, 2022 at 4:17 PM

    dawask pera campus eke wala wahala daala thibuna buildin ekakata kellath ekka giya. eeka thamai godak couples awith set wenne condoms ehema than thanwala dala jaraa una place ekak nwei.
    kellai mamai fuck kara kara iddi thawath saddk ahuna eha paththen. balinnal thawath couple ekak . un denna pissuwen kiss krnwa dekala kellai matai dennatama mool. api shape eke ethanama wade patn gaththa undennatath peenna. passe kella undress unaama ara kella awith kellata lip kiss ekak deela boobs suck kara. e cpl ekata uwamanaawa thibune 4some ekak daanna. eth apita ehma deyk gena idea ekak thibune na. ehinda kello dennage lesbian session eka iwara unaama api ethanin aawa. thath dewal passe dwasaka sidda una. eeka passe daannam
    Pera da gaslabu da campus eka
    ------ Post added on May 13, 2022 at 4:21 PM
     
    • Haha
    Reactions: siri_ayya

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,873
    23,560
    113
    අවුරුදු 33 විතර වෙන සීනියර් ලෙක්චර කෙනෙක් හිටියා. පෙනුම ලන්සි ටයිප් සුදුයි ලස්සනයි. මට තේරුනා දාන බැල්මට කොක්කක් ගහන්න පුලුවන් වෙයි කියලා. ඉතින් දැම්මා එෆ්බී එකෙන් රික්වෙස්ට් එකක් ලෙක් එක වෙලාවෙදිම. ටික වෙලාවකින් නොටිෆිකේෂන් එකක් ආවා ඇක්සෙප්ට් කියලා. ගිහින් බැලුවම එවෙලෙම මාව අන්ෆ්රෙන්ඩ් කරලා. මූකුත් නොවුන ගානට හිටියා මාත්. මාසෙකට විතර පස්සෙ සමෙස්තරේ ඉවර වෙලා නිවාඩූ දීලා දවස් දෙකකට විතර පස්සෙ ආවා රික්වෙස්ට් එකක් එයාගෙන්. පලවෙනි දවසෙම ෆිට් උනා මාරම විදියට. දෙවනි දවසවෙද්දි සෙක්ස් චැට්. සති දෙකකට විතර පස්සෙ එයා බීච්සයිඩ් හොටෙල් එකක් රූම් එකක් බුක් කරා දවස් තුනකට . කාලා බීළා උකලා කරලා ආවා. පස්සෙ අපි මාසෙකට සැරයක් විතර ඒම සෙට් උනා හොටෙල්ස්වල .
    එයා bi sexual කෙනෙක්. පස්සෙ රිපීට් වෙන්න තියෙන කෙල්ලෙකුත් සෙට් කරගෙන එක්සෑම් එකට හෙල්ප් කරන්නම් කියලා 3සම් එහෙමත් දැම්මා. වියදමක් නැතිව ට්‍රැවල් කරන්න, ෆන් ගන්න පුලුවන් නිසා කෙල්ලත් එක පයින් කැමති උනා.
    නැගිටපන් රනිල් අගමැති වෙලා
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,803
    17,030
    113
    අවුරුදු 33 විතර වෙන සීනියර් ලෙක්චර කෙනෙක් හිටියා. පෙනුම ලන්සි ටයිප් සුදුයි ලස්සනයි. මට තේරුනා දාන බැල්මට කොක්කක් ගහන්න පුලුවන් වෙයි කියලා. ඉතින් දැම්මා එෆ්බී එකෙන් රික්වෙස්ට් එකක් ලෙක් එක වෙලාවෙදිම. ටික වෙලාවකින් නොටිෆිකේෂන් එකක් ආවා ඇක්සෙප්ට් කියලා. ගිහින් බැලුවම එවෙලෙම මාව අන්ෆ්රෙන්ඩ් කරලා. මූකුත් නොවුන ගානට හිටියා මාත්. මාසෙකට විතර පස්සෙ සමෙස්තරේ ඉවර වෙලා නිවාඩූ දීලා දවස් දෙකකට විතර පස්සෙ ආවා රික්වෙස්ට් එකක් එයාගෙන්. පලවෙනි දවසෙම ෆිට් උනා මාරම විදියට. දෙවනි දවසවෙද්දි සෙක්ස් චැට්. සති දෙකකට විතර පස්සෙ එයා බීච්සයිඩ් හොටෙල් එකක් රූම් එකක් බුක් කරා දවස් තුනකට . කාලා බීළා උකලා කරලා ආවා. පස්සෙ අපි මාසෙකට සැරයක් විතර ඒම සෙට් උනා හොටෙල්ස්වල .
    එයා bi sexual කෙනෙක්. පස්සෙ රිපීට් වෙන්න තියෙන කෙල්ලෙකුත් සෙට් කරගෙන එක්සෑම් එකට හෙල්ප් කරන්නම් කියලා 3සම් එහෙමත් දැම්මා. වියදමක් නැතිව ට්‍රැවල් කරන්න, ෆන් ගන්න පුලුවන් නිසා කෙල්ලත් එක පයින් කැමති උනා.
    Hutto nagitapan. Ranil agamathi wela umba nidan inna atahre
     

    10ben

    Well-known member
  • Apr 21, 2011
    3,277
    3,068
    113
    ජෙප්පො තමා ගංජ ගහල පට්ටම සැපක් ගන්නෙ..ගම් වල ඉඳන් ඵන කෙල්ලොන්ව රැග් කරනව කියල බය කරල ගස් ගල් වල හේත්තු කරන් පෙට්ටි කඩනවා..පව් අහිංසක කෙල්ලෝ..තමන්ගෙ ජීවිතේ වටිනාම දේ කොහෙවත් නැති හිඟන ඩස්ප ජෙප්පෙක් නැති කරනකන් බය නිසා ඔහේ අඬ අඬ දීගෙන ඉන්නව.
    චීනෙද?