Sirawata...eth ban ewata asa unuth innawa ne... unge winoda wenne amauthu dewal walinOya surprise karana eka nikan 3rd class wada kiyala hitenne mata witarada?
ow eka atta. hamogema sathuta eka widihe nemene.Sirawata...eth ban ewata asa unuth innawa ne... unge winoda wenne amauthu dewal walin
බූරු පැටියාගොං ආතල්. ඒ ගෑනි ඉතුරු සල්ලි නොදෙන එක සාධාරණයි![]()
Oya surprise karana eka nikan 3rd class wada kiyala hitenne mata witarada?
රට ඉන්න ගෑනි හිතන්න ඇති ඒකිගෙ මනුස්සයා කේක් ගෙනාපු ගෑනි එක්ක යාළු වෙයි කියලා. පස්සෙ සල්ලි එව්වෙ නෑ.බූරු පැටියා