ඉතින් ගල් පොන්නයි උබ කිව්වෙ 70 කියලා වෙසවෝ,බලපන් කීල්ස් එකෙත් පොල් 85යි, ඇ බන් කසුන් පොන්ස් ඔහොම පච වෙන්ඩ එපා පොන්ස් තෙර්ඩ් දාපු ගමන් ලොල්
https://www.keellssuper.com/product/4/~COCONUT
එරෝසංගේ පුකේ පොල් 70 ගන්න ගන්න ලාබයිඉතින් ගල් පොන්නයි උබ කිව්වෙ 70 කියලා වෙසවෝ,
මයිනා 70 පොල් උඹේ පුකටද බැස්සුවේ , එහෙම තියනවා පොලට ගිහින් රිපන්
බලපන් කීල්ස් එකෙත් පොල් 85යි, ඇ බන් කසුන් පොන්ස් ඔහොම පච වෙන්ඩ එපා පොන්ස් තෙර්ඩ් දාපු ගමන් ලොල්
https://www.keellssuper.com/product/4/~COCONUT
හඹාගෙන කියන්නේ පන්නගෙන ඇමෙරිකාවට නේද පැන්නුවේ ලොල්

ඉතින් හරිනෙ පොන්ස් හැම තැනම මිල ගනන් වෙනස් වෙන්ඩම ඕනනෙ, ඒකට සර්ගෙ ටූල් එකක් ගැන කියවන්නෙ අහවල් දේටද , තෝ මොන්ඩ්සෝරි ළමයෙක් වගේනෙ පොන්ස් ,ලොල් තෙර්ඩ් එක දාල පචම වෙලා පොන්නයමැදමුලනේ බැල්ලිගෙ පුතෝ
තොගේ නන්දසේන පොන්නයාගේ ටූල් වද බැහැලා
එක මිල තියෙන්න තෝ හිතුවද පකෝ ලංකාවේ මිලියන 22ම ඉන්නේ එකම ටවුමක එක කඩේකින් බඩු ගන්නේ කියලා.
පාලන මිල කියන්නේ ටොම් පචයක්
සතොසේ එක මිලක්
සමූපකාරෙ තව මිලක්
කීල්ස් තව මිලක්
කාගිල්ස් තවත් මිලක්
කාගිල්ස් එක්ස්ප්රස් තව මිලක්
ලාෆ් වල තව මිලක්
ග්ලොමාර්ක් තව මිලක්
හදන එකාට තව මිලක්
ගේන්න එකාට තව මිලක්
අතරමැදියට තව මිලක්
සිල්ලර වෙළෙන්දාට තව මිලක්
තොග එකාට තව මිලක්
පාරිබෝගිකයන්ට තව මිලක්
තෝ වගේ රොටි කෑල්ල කාලා පුක දෙන පොන්නයොන්ට තව මිලක්
70 පොල් ගෙඩිය ඔලුවේ ගහගනින් පොන්නයෝ
mechara pissu keli kiyala hithuwe na bung, pora a kale defense side ekee innakota deyak karaa ne bung dan wadak na bung me inna manussaya a wagee naa.Ubalage weradi yahapalanaya elawanna one eta wada hoda deyakata ekata ubala mini maruwo horun genawe ai ban mole kaladak nadda?![]()
wachan iwarai okunta banala... etha lajja nathi baiyo...@2osama අවජාතක පොන්න කැරි බැල්ලියේ!! උත්තට දීපිය මේවට!! පොන්නයා නාකී මයිනගේ පණ නැති පයිය ලොව ලොව ඉන්නව මිසක් මේවා ගැන බලන්න සිහියක් තියේයැයි? අවජාතක කැරියා!!![]()
Big LAME ! Ha ha ha ha ha @nicjosh83 the puppy of whore
Gobba miniho.. 70ta nemei.. 50tath pol thiyenawa... Hariyata thoge mole size ewa![]()

uge mole size eke watinakama 0 lkr, molayak thiyenna epai value karanna. baiyek unama koheda molayak?Gobba miniho.. 70ta nemei.. 50tath pol thiyenawa... Hariyata thoge mole size ewa![]()

තෝ හැමදාම ගහනේ බයිලේ ගහනවා. චයිනිස් ෆෝන් කට්ටකින් 2010 ගත්ත පොල් ගෙඩියක මිල දාලා නොන්ජල් වුනා හයියෝඉතින් හරිනෙ පොන්ස් හැම තැනම මිල ගනන් වෙනස් වෙන්ඩම ඕනනෙ, ඒකට සර්ගෙ ටූල් එකක් ගැන කියවන්නෙ අහවල් දේටද , තෝ මොන්ඩ්සෝරි ළමයෙක් වගේනෙ පොන්ස් ,ලොල් තෙර්ඩ් එක දාල පචම වෙලා පොන්නය
මේක ගත්ත තැනත් දාපන්කො මිනිස්සුන්ට ගිහින් ගන්න