umba me dala thiyana ducati model eka mokakda macho,,,




kohomath ban bike ekata adare nathi ekek paddoth indiyan thiya japan gatthath wadak naa.
hama kenaatama japan bike ganna bari nisa wisaduma thamai indian.
But mey wage ewa nam therumak naa.
Commuter bikes walin nam indian bikes walata gema denna baa.
Quality eken nemei.
Minissunta uwamana dewal labeta ganna puluwan wena eken.
Hama kenektama bike ekak wath ganna puluwan une Indian ewa aduwata apu nisa tamai..
Koi bike ekath parissamin padinawa nam goda thamai..
Mama nam Indian japan kiyala wenasak na dekatama kamathi..
apita ona wadeta hari yana bike eka thoragattha nam iwarai eka eka ewata bana bana inne nathuwa..
![]()

indian gannawa nam 2laks walata wada wedan karala ganna eka boru wadak
ita wada ganaka ekak gannawa nam japanese ekak ganna eka thama hodama wade