වෙල කම් ටු මහා භාරතයේ යකඩ වලින් හැදු Bajaj Pulzar 400 CS/SS

Dreams001

Member
Dec 6, 2008
15,966
939
0
- ElaKiri Radio -
images
 
Last edited:

.amda

Well-known member
  • Jun 13, 2012
    11,079
    866
    113
    Colombo
    kohomath ban bike ekata adare nathi ekek paddoth indiyan thiya japan gatthath wadak naa.
    hama kenaatama japan bike ganna bari nisa wisaduma thamai indian.
    But mey wage ewa nam therumak naa.
    Commuter bikes walin nam indian bikes walata gema denna baa.
    Quality eken nemei.
    Minissunta uwamana dewal labeta ganna puluwan wena eken.
    Hama kenektama bike ekak wath ganna puluwan une Indian ewa aduwata apu nisa tamai..
    Koi bike ekath parissamin padinawa nam goda thamai..
    Mama nam Indian japan kiyala wenasak na dekatama kamathi..
    apita ona wadeta hari yana bike eka thoragattha nam iwarai eka eka ewata bana bana inne nathuwa..

    ;););)
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,615
    17,700
    113
    Auckland
    kohomath ban bike ekata adare nathi ekek paddoth indiyan thiya japan gatthath wadak naa.
    hama kenaatama japan bike ganna bari nisa wisaduma thamai indian.
    But mey wage ewa nam therumak naa.
    Commuter bikes walin nam indian bikes walata gema denna baa.
    Quality eken nemei.
    Minissunta uwamana dewal labeta ganna puluwan wena eken.
    Hama kenektama bike ekak wath ganna puluwan une Indian ewa aduwata apu nisa tamai..
    Koi bike ekath parissamin padinawa nam goda thamai..
    Mama nam Indian japan kiyala wenasak na dekatama kamathi..
    apita ona wadeta hari yana bike eka thoragattha nam iwarai eka eka ewata bana bana inne nathuwa..

    ;););)

    indian gannawa nam 2laks walata wada wedan karala ganna eka boru wadak :yes:

    ita wada ganaka ekak gannawa nam japanese ekak ganna eka thama hodama wade