වෙල කම් ටු මහා භාරතයේ යකඩ වලින් හැදු Bajaj Pulzar 400 CS/SS

HONDA HORNET

Member
Mar 13, 2013
921
297
0
කෝරලේමහත්තයා;16721541 said:
මේ වයසක මට පුලුවන්ද බං මේව පද්දන්න...:growl:
ස්කූටි පෙප් එකත් නවත්ත ගන්නේ බොහොම අමාරුවෙන්..+6:P

:D aran balahan 400 kiwata wadi wenasak nathiwei ape hamu:rolleyes:
 

JoyWega

Junior member
  • Jul 23, 2008
    90
    55
    18
    හැමදාමත් කියන්නේ තමන් පදින බයික් එකට දෙවියෙකුට වගේ සලකපන්
    උබ ගේ ඇතුලේ නිදාගෙන එයාව එළියේ තියන්නෙපා දරුවෙකුට වගේ සලකපන්
    මොකෝ උබේ ජිවිතේ ගෙනියන්නේ එයයි.....


    ඇත්ත කථාව
     

    HONDA HORNET

    Member
    Mar 13, 2013
    921
    297
    0
    :):)
    හැමදාමත් කියන්නේ තමන් පදින බයික් එකට දෙවියෙකුට වගේ සලකපන්
    උබ ගේ ඇතුලේ නිදාගෙන එයාව එළියේ තියන්නෙපා දරුවෙකුට වගේ සලකපන්
    මොකෝ උබේ ජිවිතේ ගෙනියන්නේ එයයි.....


    ඇත්ත කථාව
    :):)
     

    prageeth119lk

    Member
    Feb 21, 2010
    16,371
    1,436
    0
    39
    Galle
    එල එල තරහ නැතිව අනිත් දව්සැ අකුරුඋ ජූන්ඩක් පොඩි කරපන් :)
    11+ජයවේවා
    11.gif
     

    HONDA HORNET

    Member
    Mar 13, 2013
    921
    297
    0
    Gud post machan..:)
    Rep added..
    thawa ekak.., Un copy karala hari hadanawa.. ape rate api monawada karanne...? eka desapalayek wath eka japan factory ekak wath mehe genna ganna haduwada?:frown:

    atha kathwa mchan e atin baladdi indiawa byk walin lankawa allala tyenne,japan padina awpi tika witharai ithuruwela inne :rolleyes:
     

    kevin37

    Member
    Oct 17, 2010
    3,888
    446
    0
    37
    Colombo
    එල එල මචං rep +++
    මන් මෙන්න මේක ගන්න හිතන් ඉන්නේ
    t8vw9i.jpg

    මේක ගැනත් දන්නවා නම් අදහසක් උපදෙසක් දෙන්න කෝ සහෝ ... :):)
     

    wdk

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    5,269
    673
    113
    🇱🇰
    යකෝ අර fz can එක නේද අර R1 කොපියට පේස්ට් කරල තියෙන්නෙ :lol:

    ලොල් බං හිනා කාල මැරෙනව indian 400cc :rofl:

    ජපන් FZ ද නැත්නම් ඉන්දියන් ද..??
     

    wdk

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    5,269
    673
    113
    🇱🇰
    ඉන්දියන් බයික් වලින් මිට වඩා මොනා බලාපොරොත්තු වෙන්නද බන්..කොයි ඉන්දියන් එකත් කොපි තමයි...ජපන් ඉතාලි බයික් එක්ක මෙවා සසදන්න එපා බන්..