කෝරලේමහත්තයා;16721541 said:මේ වයසක මට පුලුවන්ද බං මේව පද්දන්න...
ස්කූටි පෙප් එකත් නවත්ත ගන්නේ බොහොම අමාරුවෙන්..+6![]()
aran balahan 400 kiwata wadi wenasak nathiwei ape hamu

හැමදාමත් කියන්නේ තමන් පදින බයික් එකට දෙවියෙකුට වගේ සලකපන්
උබ ගේ ඇතුලේ නිදාගෙන එයාව එළියේ තියන්නෙපා දරුවෙකුට වගේ සලකපන්
මොකෝ උබේ ජිවිතේ ගෙනියන්නේ එයයි.....
ඇත්ත කථාව


rep + bro

Gud post machan..
Rep added..
thawa ekak.., Un copy karala hari hadanawa.. ape rate api monawada karanne...? eka desapalayek wath eka japan factory ekak wath mehe genna ganna haduwada?![]()

atha kathwa mchan e atin baladdi indiawa byk walin lankawa allala tyenne,japan padina awpi tika witharai ithuruwela inne![]()
යකෝ අර fz can එක නේද අර R1 කොපියට පේස්ට් කරල තියෙන්නෙ
ලොල් බං හිනා කාල මැරෙනව indian 400cc