I have ocd mcnමානසික ලෙඩ වලට බෙහෙත් ගන්න එපා මචං, ආණ්ඩුවෙන් කිසි සහනයක් ලැබෙන්නේ නෑ , මානව හිමිකම් කඩවෙනවා කියලා වන්දියක් ඉල්ලපං, ලංකාවේ ජීවත්වීමම පිස්සුවක්.
මගේ යාලුවෙක්ට OCD තියනවා,කාමරේ දොර වහල එලියට ගිහින් 10 පාරක් ආයෙත් ඇවිල්ල බලනවා වහලද කියල...Bump
I have ocd mcn
------ Post added on May 21, 2021 at 5:52 PM
bump
------ Post added on May 21, 2021 at 7:24 PM

yes he's a good doctor. currently working @ Mental Hospital angodaවෛද්ය පුෂ්පකුමාර කදපොල ආරච්ච් මානසික රෝග සදහා ප්රතිකාර ගැනීමට සුදුසුද?විස්තර දන්න කෙනෙක් කියන්ඩ.ගොඩක් පින්
bump
------ Post added on May 19, 2021 at 8:23 PM
පට්ට ආතල්, මේදවස්වල වන්දි ඉල්ලන්න හොඳම Diagnosis එක තමයි OCD කියන්නේ. ඉස්සෙල්ලා අංගොඩ NIMH එකට ගිහින් ලියාපදිංචිවෙන්න. ඩොක්ටර්ස්ලා පිටිපස්සේ ගිහින් මානසික ලෙඩ හොඳකරගන්න බෑ. බටහිර විද්යාවේ මනස කියන එක පිලිගන්නේ නෑ, උඹ කියපං අපේ ආගමේ මනස (විඥ්ඥාණය ) කියලා එකක් තියනව කියලා. ඒක හින්දා බෙහෙත් ගන්න බෑ කියපං.Bump
I have ocd mcn
------ Post added on May 21, 2021 at 5:52 PM
bump
------ Post added on May 21, 2021 at 7:24 PM
Godak pin broyes he's a good doctor. currently working @ Mental Hospital angoda
I heard lots of good comments on him
recommended....

vihilu neme bn seriousපට්ට ආතල්, මේදවස්වල වන්දි ඉල්ලන්න හොඳම Diagnosis එක තමයි OCD කියන්නේ. ඉස්සෙල්ලා අංගොඩ NIMH එකට ගිහින් ලියාපදිංචිවෙන්න. ඩොක්ටර්ස්ලා පිටිපස්සේ ගිහින් මානසික ලෙඩ හොඳකරගන්න බෑ. බටහිර විද්යාවේ මනස කියන එක පිලිගන්නේ නෑ, උඹ කියපං අපේ ආගමේ මනස (විඥ්ඥාණය ) කියලා එකක් තියනව කියලා. ඒක හින්දා බෙහෙත් ගන්න බෑ කියපං.
That's the nature of this disease broමගේ යාලුවෙක්ට OCD තියනවා,කාමරේ දොර වහල එලියට ගිහින් 10 පාරක් ආයෙත් ඇවිල්ල බලනවා වහලද කියල...![]()