මගෙ Client කෙනෙක්ට එයාගෙ Dress Shop එකේ Promotion shoot එකකට ශනුද්රිව ගන්න ඌනලු.. උදවුවක් කරන්න පුලුවන් එකෙක් කියපන්...
?
She dsnt reply machanTry Instagram
Eka hari ban. Ithin client ta ona meyawa nam mama marennada ban?? uta ona eki epai api denna..Oyta wada lassana kello ona taram inne ban
Mens item is alata mama ennada ?
Inta msg damma. but reply nahaඉන්ස්ට ඩීඑම් 1ක් දාන්න...
Client gewanne check da? Cash da? Extra service onaluda?Eka hari ban. Ithin client ta ona meyawa nam mama marennada ban?? uta ona eki epai api denna..

Matath poddak contact denna. Evening party ekakata Personal Assistant widihata geniyanna






kollo gahana ewunta mona kellodawesawal market karanna lasthi wenna epa,
kollo gahana ewunta mona kelloda
pm ekk dapn kawda kiyalatho wage newei, api kohomath shanudri wage genu gahanneth ne, pons.
uba mokada kiyala dannawa mama