ගොඩක් පින් අතේ වැඩක් කරල තියෙන්නේ මචන් උබලා...
මේ වගේ දුර්ලභ අවස්ථාවන් හැමෝටම ලැබෙන්නේ නෑ.. ඒ අතින් උබල පින් කරල තියෙනවා..![]()
Rep ++++
patta patta..............
Elaz.. pinak dahamak karannath pina thiyenna oni... great work..


Good Work !!!!
lokuma loku pinak karala thiyenne
me wage wedak newatha newath kirimata shakthiya lebenna kiyala prarthna karanawa![]()

good job machan!!!
elakiri machan
man deparai ban tama giye
balala nathi than godak tiyenawa![]()
+
Loku pinak machan. me katayuththa digatama karagena yanna obata shakthiya dhryaya lebenna kiyala prarthana karanawa




කෝරලේමහත්තයා;16247032 said:නියම වැඩක් මචන් ඔයවගේ තැනක වැඩක් කරනව කියන්නේ හේන අමාරු වැඩක්..
පිං සිදු වේවා..
me pinthura titka balapu ekath hithata sensillak sadu...sadu..saduuu...
Sirawatama niyama wadak Godak pin
godak pin wadak machan
theruwan saranai !!
+
Niyama wedak Machan...
Patta....
සාදු සාදු මෙපින් බලෙන් සසර දුක් කෙලවර වේවා
සිරාවටම මේ වගේ පින්කමකට සහභාගී වෙන්න අපිට පිනක් නෑ.... සාදු සාදු
rep added


